Prestige vs masina de 140cp
Prestige cu ceva modificari pe el
Collapse
X
-
Prestige cu ceva modificari pe el
Prestige vs masina de 140cp
Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2007, 03:28.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com. -
Vezi de-aia nu mi-am luat eu Hyundai Coupe ca stiam ca ma fac astia cu Loganu'. )
-
Hehe,Loganul are 123 cp parca,si modificari de cateva mii de epuroi ... plus ca e prestigePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
secretu este sa schimbi la 1000 mai sus de cuplu ca in momentul schimbarii sa scada exact putin mai sus de cuplu maxim. Iar referitor la loganul ala .. pot zice ca ajunge la 140 in timpu care il fac eu pana la 90-100
Comment
-
pt maxim de sprint, viteza se schimba cel mai bine la turatia de putere maxima, evantual cateva sute rpm dupa...daca schimbi prea devreme sau prea tarziu, s-ar putea sa cazi intr-o zona de cuplu mai proasta (aici intervin si rapoartele cutiei de la treapta la treapta) si sa constati ca acceleratia era mai buna daca pastrai aceeasi treapta, asta in cazul unei schimbari prea rapide, sau ca era mai bine sa fi schimbat dracului decat sa insisti cu ultimele 2-300rpmn pana la limitarea motorului, cand pe alea ultimele 200rpm ai pierdut mai mult timp decat daca schimbai treapta superioara. asta ca o corectie la ce-a spus mitzah...si apropo, radule, treaba e valabila la orice masina. daac nu crezi, fa un test cu schimbare 1-2-3 la 3500rpm si acelasi test cu schimbare la 5000rpm, sa vezi dupa 15 secunde, de exemplu, la ce viteza ajungi in cele doua cazuri. io garantez ca vei avea viteza mai mare cu schimbarile la 5000...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment