Asta ce a mai patit???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    )))))))))))).Tare.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Iar eu am vazut un Aro la care i-a iesit o roata de pe spate in mers. E tare ciudat sa vezi o roata mergand singura pe sosea, pe moment nu stii ce sa crezi.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        se poate rupe aproape din senin
        eu am avut un renault 19 si 40 la ora sa smuls pivotu inverior din nuca ( ava vro 10.000 km pivotu) adevaru e ca era turcesc am avut mare noroc cu o zi inainte am venit de la arad ma grabeam sa ajung cu un amic la aeroport am mers cu 120-130 tot drumu lam lasat la eroport ...parcat masina acasa a doua zi dimineata in drum spre lucru.... poc....si gata.....
        ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
        YO2MKL
        sigpic

        Comment


        • #19
          zic ei de logan dar am vazut un accidenu unu cu un audi A4 de i-au sarit rotile fata si roata spate ..... a avut viteza cand s-a lovit frontal .... dar dc sa sara si roata spate :-? rotile fara inteleg dar daca spatele era intact :-?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_LCD View Post
            Iar eu am vazut un Aro la care i-a iesit o roata de pe spate in mers. E tare ciudat sa vezi o roata mergand singura pe sosea, pe moment nu stii ce sa crezi.
            Cred ca cea mai tare faza (si tragica!) e sa conduci si sa iti vezi roata mergand inainte, de nebuna,,,depasindu-te...

            Cat despre pivoti...hai sa punctam ceva: un pivot nu se smulge pe drum neted, drept, ci forta principala care duce la ruperea lui apare in trepidatiile rotii pe un drum accidentat, denivelat. Mai departe e nevoie de un mic zvac ca sa il scuipe din lacas si sa consideri ca s-a rupt acolo.
            Se poate sa mergi bine mersi multi km (si sa nu realizezi, ori sa nu interpretezi corect semnele) si la un mic hop, viraj etc, sa zici ca s-a rupt acolo.
            Apropos...cunosc pe cineva caruia i-a sarit roata (sa zicem! ) din pivot pe la 90 km/h, insa stia la ce se poate astepta si nu a fost chiar asa de surprins (norocul lui a fost ca a putut iesi in dreapta, pe iarba)
            Cat despre fabricant: nu va jucati cu ele, cel mai bine e sa fie cumparate piese originale, care trec printr-un proces tehnologic verificat si testat, nu facaturi ieftine si periculoase.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #21
              citat
              Cred ca cea mai tare faza (si tragica!) e sa conduci si sa iti vezi roata mergand inainte, de nebuna,,,depasindu-te...

              e prea de tot treaba asta dar este posibil de penal sa vezi asa ceva

              Comment


              • #22
                nasol moment,presupun si planetara smulsa,scump de reparat.

                Comment


                • #23
                  Bine punctat............oricum si piesele de origine daca ai ghinion pot avea defect din fabricatie!!
                  MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google