If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
RS6 rulez cu 725 cp fata de m5 stock cu 560 cp (varianta cea mai noua din 15 iunie 2011)
Mai bine cauta ceva rs6 stock contra m5 stock si ani de productie aprox similari sunt sigur ca vei avea o surpriza neplacuta
Nu stiu la M5 , dar la M3 vs RS4, BMW-ul nu are ce discuta cu el, pe circuit. Tractiunea integrala nu prea ajuta pe asfalt.
In principiu da, RWD pe circuit e #1 dar Nissan GT-R s-a gandit sa contrazica putin ideea asta. Plus ca rivali de drept sunt M3 E92 vs Audi RS5, ambele coupe in aceeasi clasa iar rezultatul este din nou in favoarea oooo desi are destule dezavantaje.
RS6 rulez cu 725 cp fata de m5 stock cu 560 cp (varianta cea mai noua din 15 iunie 2011)
Mai bine cauta ceva rs6 stock contra m5 stock si ani de productie aprox similari sunt sigur ca vei avea o surpriza neplacuta
Io zic ca tu o sa ai o surpriza cand o sa te mai uiti o data la video-ul ala si o sa constati ca M5-ul nu e deloc stock. Cat de greu era sa te uiti la titlu ?
Oricum ideea este ca ambele stock, si la liniuta castiga RS6-le iar ca rival, are M5 E60 nu F10 care tocmai a aparut. Surpriza neplacuta o gasesti si in link-urile de mai sus, unde fanii BMW trag tare cu circuitul, ete na, ca si acolo o ia in freza si asta la majoritatea generatiilor, M Gmbh nu e chiar asa miezul din gogoasa.
.................................. Surpriza neplacuta o gasesti si in link-urile de mai sus, unde fanii BMW trag tare cu circuitul, ete na, ca si acolo o ia in freza si asta la majoritatea generatiilor, M Gmbh nu e chiar asa miezul din gogoasa.
Ia toate modelele de la BMW si de la Audi (contemporane cum zici) si fa o comparatie sa vezi care sta mai bine la general.
GT-R-ul e exceptia care confirma regula. AWD-ul sucks pe asfalt. Numai managementul electronic (pune 90% din putere pe puntea spate) te salveaza, altfel subvireaza la greu.
Per ansamblu, Audi face barci in comparatie cu BMW.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Per ansamblu, sa fii obiectiv, Audi in ultimul timp face instructie cu BMW dar asta este o alta discutie pentru alt topic (sau forum) dar cine crede ca BMW e miezu si ca domina segmentele, se amageste singur. Un exemplu concret, 5 F10 vs A6 ultimul model, A6-le este superior la majoritatea capitolelor si overall este #1, chiar si fanii BMW o recunosc. O mica demonstratie tehnologica este faptul ca seria 5 cantareste cat un A8 care este dintr-o clasa superioara, gerutatea mai mare aduce de la sine multe dezavantaje iar la capitolul interior Audi nu prea are rival de cativa ani incoace. Sa adaug noul Seria 3 care la manevrabilitate, franare este chiar mai slab ca E90 si ca intr-o comparatie cu A4 B8 vechi de cativa ani pierde la capitolele la care ei se credeau cei mai buni ? In fine, daca vreti sa dezvoltam putem face un topic dar nu stiu daca v-ar pica bine voua, fanilor BMW .
PS - AWD sucks dar RS5 cu AWD, putere/kg la roti inferior (pierderi mai mari in 4x4) castiga intr-o comparatie cu bavarezii pe circuit (link mai sus), asta este, life goes on ).
Eu vorbesc de in calitate de fost posesor de doua A6 si accidental posesor de BMW 3. Nu-s fan BMW dar in ansamblu, senzatia directiei este fleashca la Audi, tipic de masina cu motorul pus prea in fata. Au cateva modele varf de lance dar aerul nu e in nici un caz de masina care te indeamna la performanta. Incepand cu seria 1 si terminand cu Hamman, capitolul sportivitate este mai accentuat la BMW. Cam asta ar fi ideea.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Iti recomand un test drive cu un A5 cu pachet de suspensie adaptiva si directia aia optionala sa vezi ce fleashca este. Sau un A4 B8 echipat corespunzator. Cand zic Audi ma refer la unul adevarat, minim 200CP si quattro nu 125 CP FWD vs 316i, asta e panarama. Presupun ca vorbim de masini vechi de maxim cativa ani nu de 2 decenii. Tocmai asta e ideea, sportivitatea era capitolul la care BMW avea avantajul dar ultimele generatii atat de 5 cat si de 3 au facut rabat la asa ceva pentru un mai bun confort dar ei nu erau renumiti pentru asta. Ca un exemplu, noul 328 (deci destul de avansat in gama) la slalom are ~ aceeasi viteza cu un Golf 6 diesel si mai slab ca un A6 care e mai mare si mai greu, e dezamagitor ca sa fiu bland. E drept ca au facut un pas mare si la interioare, materiale & finisari, fara sa ajunga insa la nivelul Audi. Paradoxal MB sta mai prost la capitolele unde poporul are impresia ca domina (pe vremuri) si anume interioarele. Au avut un downfall la ultimele generatii de C, E vs concurenta, senzatia de plasticos este prea prezenta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment