Asa e, intre 2004 (A6 C6) si 2010 (5 F10) sunt 2 ani, am calculat eu gresit, sa nu mai spun ca, asa cum ti-am trimis link, Audi ofera un rival la fel de nou ca 5-arul prin noul A6, 2011 dar de ce sa il alegi pe ala care la aceeasi cilindree si aceeasi cai, mai rapid atat in linie dreapta cat si pe circuit. Bine ca nu l-ai comparat cu vreun A6 de prin 99, eventual 1.9 TDI. De ce te faci ca nu stii (refuz sa cred ca nu esti constient de asta) ca 70CP de la 200 la 270 nu sunt acelasi lucru cu 70CP de la 500 la 570.
Alt aspect este ca in comparatiile tale facute gresit, Audi ofera motorizari cu ~ acelasi numar de cai dar nu le-ai ales tu, in schimb, M5 si RS6 sunt perfect comparabile fiind cele mai sport variante ale 5-arului si A6-lui si vin doar intr-o varianta, nu ai cum sa faci o comparatie mai corecta ca nu ai la ce masini. Apropos, cred ca am mentionat ca Audi are AWD si greutate in plus in comparatia aia deci caii aia in plus sunt anulati si pe circuit BMW-ul nu are nicio scuza ca pierde, la fel ca in cazul generatiilor trecute (anii 2000). Keep it comming...
@ darksid3 - nu esti singurul fan/posesor de BMW caruia ii vine greu sa creada / accepte lucrul asta dar cam asta este realitatea, roata se invarte .
Alt aspect este ca in comparatiile tale facute gresit, Audi ofera motorizari cu ~ acelasi numar de cai dar nu le-ai ales tu, in schimb, M5 si RS6 sunt perfect comparabile fiind cele mai sport variante ale 5-arului si A6-lui si vin doar intr-o varianta, nu ai cum sa faci o comparatie mai corecta ca nu ai la ce masini. Apropos, cred ca am mentionat ca Audi are AWD si greutate in plus in comparatia aia deci caii aia in plus sunt anulati si pe circuit BMW-ul nu are nicio scuza ca pierde, la fel ca in cazul generatiilor trecute (anii 2000). Keep it comming...
@ darksid3 - nu esti singurul fan/posesor de BMW caruia ii vine greu sa creada / accepte lucrul asta dar cam asta este realitatea, roata se invarte .
Comment