Audi Quattro S1 - History Meets Future!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audi Quattro S1 - History Meets Future!

    Präsentationsvideo von SPIES HECKER in Kooperation mit der Firma Gehrt aus Thüringen. Zentrales Objekt: Audi Quattro S1. Dieser wir in der letzten Aprilwoche...


    The Awesome Audi Sport Quattro E2 Group B with pure original sounds tribute. Tribute to the Audi Quattro Sport, S1 and S2. by KrisMotorSportVideos"Like" Kris...
    Last edited by B-53-SDP; 26 May 2012, 00:47.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

  • #2
    o singura data am incercat sa pun frana cum pune ala cu picioru stang, si era sa ssar prin parbriz )) meserias

    Comment


    • #3
      cam tarziu descopera lumea motorsportul adevarat, dar e bine si asa.
      dupa ce-ati vazut asta, inca va mai plac wrc-urile de azi? inca mai credeti ca subaru si mitsubishi sunt masini de raliu?
      apropo, "ala" e un monument in viata, dublu campion mondial, la 64 de ani e seful pilotilor de teste de la porsche, omul care a fost luat de audi dupa ce i-a batut cu opel ascona si lancia 037 (masini cu 2 roti motrice si cu 100cp mai putin), a castigat monte carlo cu 5 masini diferite. "ala" e adevaratul "stapan al inelelor" lui Audi, Walter Roehrl. in 2000 a fost ales "pilotul mileniului", inaintea unor nume ca senna, schumacher, fangio, vatanen, mcrae...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        WRC is for boys, group B is for MEN. Asta spune tot, masini cu putere nelimitata nu ca si jucariile din ziua de azi pline de calculatoare.

        Mi se face pielea de gaina cand aud un audi cum rage.
        Last edited by adyshor; 26 May 2012, 19:20. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #5
          Old school!...ca prea s-au invatat toti "reisari" pe masini playstation
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            in 2000 a fost ales "pilotul mileniului", inaintea unor nume ca senna, schumacher, fangio, vatanen, mcrae...
            si asta pe buna dreptate.
            Schumacher nu a fost niciodata in stare sa demonstreze ce pilot este in afara cockpit ului de F1.
            tin minte cum l a batut Kovalainen cu un 360 la o demonstratie de l a ascultat cu urechea

            Comment


            • #7
              In ziua de azi masinile sunt 98% din victorii si doar 2% pilotii.

              Asta este parerea mea.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #8
                Originally posted by darksid3 View Post
                Old school!...ca prea s-au invatat toti "reisari" pe masini playstation
                De-asta si iubesc carburatia-turbo ca sa-i zic asa. Cand aud de standalone, piggyback, ecu si laptop pe masina doar ca sa i se regleze debitul ala de benzina si mai ales banii care sunt ceruti numai pe chestia asta software... te ia de cap cand de banii aia poti sa modifici un motor de generatie veche fara probleme. Surubelnita si carburator.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by B-53-SDP View Post
                  In ziua de azi masinile sunt 98% din victorii si doar 2% pilotii.

                  Asta este parerea mea.
                  cred ca este parerea tuturor...

                  imi place primul comment de la filmuletul asta.

                  Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                  Comment


                  • #10
                    Mama cum suna la secunda 8.09 la filmul precedent.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      cred ca nici avioanele de vanatoare nu scot sunete mai satanice ma masinile de Grupa B, in special Audi

                      Comment


                      • #12
                        vezi audi quattro -the sound, e un pasaj acolo in corsica, daca nu ma insel, intre munti, apoi o saritoare unde pe coborare, in acceleratie, masina in loc sa puna botul jos, se ridica pe rotile din spate...te caci pe tine la comanda...frane racite cu apa, spray de apa pe intercooler intr-o vreme cand subaru, mitsubishi si honda faceau motoare de masini de tuns iarba...
                        cu toate astea, audi a fost un fel de ciuca batailor in ultimi ani ai grupei B. marele lor merit a fost c-au adus motorul turbo si tractiunea integrala in raliuri, ca de 2 ori au pierdut in fata lanciei si a lui opel, apoi cand a venit peugeot cu 205t16, cosciugul le-a fost si batut in cuie si bagat in groapa. in 2 ani au avut o victorie. nu mai zic de lancia delta s4 (a nu se confunda cu integrale), care in versiunea evoluata de grS, delta ecv, avea planetare, cardan si jante din fibra de carbon, motor de 1.7 si 680cp. cam asta era tehnologia din 1986 in raliuri, cand nu existau limite si cand pe un traseu de macadam, de aceeasi lungime cu o pista de f1, masinile de grB scoteau 4 secunde mai mult/tur decat monoposturile. aia au fost "anii de aur" in raliuri, nu grA (anii '90 unde delta integrale a facut legea 7 ani consecutiv), nu wrc (anii 2000).
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          din pacate ECV nu prea a ajuns sa puna rotile pe macadam.

                          1759 cmc 600 cai la 8000 rpm. chiulasa Triflux - evacuarea si admisia se faceau pe diagonala supapelor. fiecare supapa era responsabila cu alimentarea unei turbine.
                          o bijuterie inventata de Fiat in 86

                          http://www.ecv1.com/e-motore.htm http://www.ecv1.com/e-dati.htm http://www.ecv1.com/e-gallery.htm

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google