Audi Quattro S1 - History Meets Future!
Collapse
X
-
cam tarziu descopera lumea motorsportul adevarat, dar e bine si asa.
dupa ce-ati vazut asta, inca va mai plac wrc-urile de azi? inca mai credeti ca subaru si mitsubishi sunt masini de raliu?
apropo, "ala" e un monument in viata, dublu campion mondial, la 64 de ani e seful pilotilor de teste de la porsche, omul care a fost luat de audi dupa ce i-a batut cu opel ascona si lancia 037 (masini cu 2 roti motrice si cu 100cp mai putin), a castigat monte carlo cu 5 masini diferite. "ala" e adevaratul "stapan al inelelor" lui Audi, Walter Roehrl. in 2000 a fost ales "pilotul mileniului", inaintea unor nume ca senna, schumacher, fangio, vatanen, mcrae...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Originally posted by Seba View Postin 2000 a fost ales "pilotul mileniului", inaintea unor nume ca senna, schumacher, fangio, vatanen, mcrae...
Schumacher nu a fost niciodata in stare sa demonstreze ce pilot este in afara cockpit ului de F1.
tin minte cum l a batut Kovalainen cu un 360 la o demonstratie de l a ascultat cu urechea
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostOld school!...ca prea s-au invatat toti "reisari" pe masini playstation
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View PostIn ziua de azi masinile sunt 98% din victorii si doar 2% pilotii.
Asta este parerea mea.
imi place primul comment de la filmuletul asta.
Comment
-
vezi audi quattro -the sound, e un pasaj acolo in corsica, daca nu ma insel, intre munti, apoi o saritoare unde pe coborare, in acceleratie, masina in loc sa puna botul jos, se ridica pe rotile din spate...te caci pe tine la comanda...frane racite cu apa, spray de apa pe intercooler intr-o vreme cand subaru, mitsubishi si honda faceau motoare de masini de tuns iarba...
cu toate astea, audi a fost un fel de ciuca batailor in ultimi ani ai grupei B. marele lor merit a fost c-au adus motorul turbo si tractiunea integrala in raliuri, ca de 2 ori au pierdut in fata lanciei si a lui opel, apoi cand a venit peugeot cu 205t16, cosciugul le-a fost si batut in cuie si bagat in groapa. in 2 ani au avut o victorie. nu mai zic de lancia delta s4 (a nu se confunda cu integrale), care in versiunea evoluata de grS, delta ecv, avea planetare, cardan si jante din fibra de carbon, motor de 1.7 si 680cp. cam asta era tehnologia din 1986 in raliuri, cand nu existau limite si cand pe un traseu de macadam, de aceeasi lungime cu o pista de f1, masinile de grB scoteau 4 secunde mai mult/tur decat monoposturile. aia au fost "anii de aur" in raliuri, nu grA (anii '90 unde delta integrale a facut legea 7 ani consecutiv), nu wrc (anii 2000).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
din pacate ECV nu prea a ajuns sa puna rotile pe macadam.
1759 cmc 600 cai la 8000 rpm. chiulasa Triflux - evacuarea si admisia se faceau pe diagonala supapelor. fiecare supapa era responsabila cu alimentarea unei turbine.
o bijuterie inventata de Fiat in 86
http://www.ecv1.com/e-motore.htm http://www.ecv1.com/e-dati.htm http://www.ecv1.com/e-gallery.htm
Comment
Comment