If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu se pricepe din moment ce majoritatea s-au dat din calea lui ca sa evite un accident.
E ca si cum ai spune ca stii sa tragi cu arcul, dar cand arunci sageata e un nene ce muta pancarda a.i. tu sa o atingi.
Priceput, nu?
asa ceva NU se face in trafic punct
noaptea, pe strazi libere si fara masini parcate e altceva (apreciez drifting-ul, nici eu nu-s sfant, dar in trafic ii respect pe ceilalti)
I haven't driven my M5 for years, so I got it road-ready and took it for a drive. It still feels nuts today - what the hell was it like in 1986?
2. vis-a-vis de sofer - degeaba controleaza masina, daca isi bate joc de ea la propriu --- exagereaza foarte mult derapajele in viraje, ceea ce nu face deloc bine masinii (o tampenie sa dai o asemenea masina pe mana unui sofer care o sa chinuie in halul asta - a se vedea filmuletul din linkul de mai sus, cu o abordare corecta a virajelor, pe masura potentialului masinii - dar fara a prapadii inutil masina) Despre expunerea celorlalti din trafic - nu mai comentez, fiindca oricum tipul desi se joaca destul de bine cu masina, totusi exagereaza si e destul de departe de "trasa ideala" intr-un parcurs foarte dinamic. E mai mult demonstrativ - nu as recomanda deloc asa ceva. Masina va ceda mai devreme sau mai tarziu, indiferent de cat de rezistenta este - dar destul de prematur (din pacate)
PS: Uitati-va la masina in toate "partile" ei. Asemenea materiale de calitate - inclusiv interiorul nu mai vedeti de mai bine de 20 de ani la nici un producator. O adevarata piesa... BMW-ul si-a incheiat aceasta traditie in 1987 in ceea ce priveste seria 5. "Ursuletul" a supravietuit pana in 1991. Din momentul ala, BMW a devenit incet, incet cu totul altceva decat a insemnat BMW cu adevarat... din pacate...
Last edited by ion_R5; 20 January 2013, 03:31.
Reason: Automerged Doublepost
Personal am avut ocazia si bucuria sa merg intr-un BMW seria 5 fabricatie 1985, 524 TD full option. Bordul si tapiteria din piele sunt impresionante - si comparam cu masinile de top care se produc astazi. Fetele de usi, manerele, oglinzile retrovizoare (atat interior cat si exterior) arata intr-un fel pe care azi nu il mai regasesti. Totul indica CALITATE.
Da ai dreptate scuzele de rigoare.
App de cocalari...cat de prostovan poti fi si cat de ridicol poti arata daca ai BMW X6 si esti mai scund cu vreo 5 cm decat masina asta in care te urci. X6 are 1,76.
Faza asta am vazut-o acuma vreo ora si m-a pufnit rasul cand am vazut cocalarul cu 5 cm mai scund decat masina in care se urca (X6) si iesind bineinteles dintr-un club de manele
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment