In special pentru seba . ( se urca cu un 405 Turbo 16GR de grupa B - doar 2 exemplare au fost construite ). Urcarea a reprezentat un record mondial pe Pikes Peak la vremea respectiva ..
Ari Vatanen Urcare Pikes Peak
Collapse
X
-
Pt cine intelege germana, maestrul si bestia: Walter Roehrl si Audi SportQuatro Pikes Peak. 650CP la treaba record din 1987, la masinile cu motorul in fata. Peugeot a aruncat 405t16-le dupa ce cativa ani le-au dat audi peste nas, asa um fac acum si la le-mans
mersi razzvan, pt filmulet pt mine nu mai e o noutate, dar sper sa caste ochii cei are viseaza ued cu bemveuri ca o masina de acu 20 de ani poate oricand sa se pise pe o "pisicuta" sau un subaru impreza. Respect pt vatanen, roehrl, blomqvist, waldegaard, kankunen, toivonen, biasion, alen si pt cei care stiu cine-au fost oamenii astia si ce au avut la pedala...Cum se conduc masinile lor, aveti un demo in semnaturaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Comment
-
Voi realizati ca asta se intampla in 1988? Adica acum 20 de ani, cand nu existau suspensii active, diferentiale electronice, cutii secventiale semiautomate, traction control, abs...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ca o mica paralele cu ce zice seba, eu intr-una ma intreb ce ar fi fost daca ar fi trait senna in ziua de azi. Fara a imputa meritele vreunui pilot actual, mi se pare ca cei "old-school" faceau treaba ceva mai buna tinand cont ca nu aveau atatea gadget-uri care sa-i ajute (asta in toate domeniile auto-moto)If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Aia la rally n-aveau. Nici pe quattro de 600 de cai, nici pe delta s4, nici pe 205t16...Si mergeau, frate...Formula 1 prin padure. 0-100 in sub 3 secunde, pe macadam. Fara abs, diferentiale active...Fara frane ceramice. Audi folosea in sezonul '86 frane racite cu apa. Adica sprituiau apa pe discuri la franare. Se vede in unele filmulete despre grupa B cum masina scoate aburi din roti cand franeaza. Nu se compara cu wrc-urile de azi. Doar ca performante pe hartie, pt ca din cauza gadgeturilor, s-a ajuns ca o masina de 300cp sa bata la timp una de 600cp. As fi curios un focus sau impreza fara electronica, ce timpi ar scoate pe o proba speciala....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Post0-100 in sub 3 secunde, pe macadam.
foarte frumoase vremuri, eu inca sunt in cautari de niste reportaje, filme cu probe speciale. Daca are cineva ceva de share-uit id: bogdan_webpulse
Comment
-
Din pacate din gr B n-au mai ramas multe...Ce-am vazut pe youtube, sunt acelesi faze in alta ordine; asta la majoritatea filmuletelor. Oricum, au fost, sunt si vor ramane masina suprema de raliu, indiferent cate miliarde de tranzistori baga astia azi in surogaturile lor de wrc-uri (a se citi c4, impreza, focus, lancer, etc...), care nici macar zgomot nu mai au voie sa faca mai mult de 100dB. Nu mai bine le-ar pune telecomenzile-n mana la piloti si sa-i catere pe un deal sa se intreaca cu masinile de la distanta?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Din pacate tehnologia ia tot mai mult locul pilotilor.In Formula 1, 70 % conteaza masina si 30% pilotul si asta ca sunt cateva norme, ca in mod normal puteau sa lase pilotii la standuri si masinile mergeau singure pe circuit!Adevaratii maestrii erau acum 20-30 de ani si atunci era si mecanica pura!Paradoxul a facut ca de fiecare data, pilotii de curse sa fie cei mai linistiti soferi din traficIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment