Ari Vatanen Urcare Pikes Peak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fiecare epoca a avut viatza ei si s-a stins la timpul ei...La fel si cu grupa b. Deja se ajunsese la prea mult, nu exista sezon fara piloti decedati, spectatori luati pe capote (rohrl a ajuns la finalul unei speciale cu un deget infipt in radiator).

    masinile devenisera mult prea puternice chiar si pentru ei (a declarat si vatanen, si rohrl si chiar toivonen cu vreo 2 raliuri inainte de tour de corse, unde nu a mai terminat)

    era ceva inevitabil, oricat de trist suna. Cea mai mare dezamagire o am ca nu mai gasesc pe absolut nicaieri filmari ca lumea (nu edit-urile de pe iutub)

    Comment


    • #17
      Faptul ca pilotii mureau si spectatorii cadeau ca mustele e din cauza proastei organizari. A se vedea modul de "plantare" al idiotilor pe traseu. Markku alen zicea ca nu a lovit oameni pt ca se gandea toata cursa ca aia sunt copaci si daca-i loveste, risca sa moara el. Pt ce? Aia chiar nu puteau sta 10m mai inapoi? Si pun pariu ca se gaseau masuri de constrangere si pt constructori (cum au la wrc restrictorul de 36mm) sa faca masini mai sigure, benzine mai sigure, gume, suspensii, etc. Usor usor se putea tine in frau. Sau s-ar putea redeschide grB cu regulile actuale, sa fie un fel de categorie "extrema" a wrc-ului, masini de pana la 600CP, unde sa se bata aia mari, care se bateau si pe vremuri si care faceau spectacol. Atunci era tot interesul din partea constructorului sa-si ia un pilot bun, nu sa-si gaseasca un diferential mai performant, cum e acum. Si atunci cam toti pilotii erau pe-aproape ca valoare, acum in afara de 3-4...Restul sunt "de pluton". Din pacate, orice-am spune noi acum, grupa B a murit atunci, in 1986...O masina blestemata sa fie cea mai buna dar sa nu castige titlul...La fel si pilotul ei...Dumnezeu sa-i odihneasca si sa se bucure de demonstratiile lui Toivonen cu-a lui DeltaS4...RESPECT pt marii piloti! Piloti care se plangeau de dificultatile in ale pilotajului, dar pe care nu prea-i dadeai jos din masini. deci, le placea. si cu cateva exceptii, cei buni mai traiesc si azi si-s inca piloti.
      Last edited by Seba; 24 September 2008, 16:55.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by darksid3 View Post
        Paradoxul a facut ca de fiecare data, pilotii de curse sa fie cei mai linistiti soferi din trafic
        Pai au parte de destula adrenalina intr'o cursa ... Normal ca le mai vine sa se dea pe strada.

        CAnnabYS cum a zis si seba ... Uita'te pe youtube sa vezi cum multimea statea in mijlocul drumului si se dadeau la o parte cand masina ajungea la 10 m de ei ... Accidentele se intamplau pentru ca organizarea era PRAF. Iar pilotii decedau pentru ca masinile nu erau dotate cu tot felul de sisteme de siguranta ca acum ...

        Comment


        • #19
          Asa este!Au avut destula adrenalina dar si o alta filozofie si viziune despre ce inseamna o masina si cand e bine sa nu lasi hazardul sa decida la cheremul "sau"
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google