Ce Poti Face Cu Un F-35

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Poti Face Cu Un F-35

    Ce poti face cu un F-35
    A small music video of the development of the Lockheed-Martin/BAE F-35 Lightning II.The music is from a popular BF:V mod, Point of Existence (PoE).If it isn'...
    Last edited by GFN; 16 July 2009, 21:05.
    Captain of the black pearl

  • #2
    Eu cred ca e fake...nu neg ca nu e posibil..dar mi se pare ca se face cu prea mare usurinta

    Comment


    • #3
      mi se pare fain ... respect!
      Ambition

      http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

      Comment


      • #4
        Avionul asta are tractiune vectoriala...d-aia cica e asa manevrabil. O idee furata de la rusi si imbunatatita de americani...sincer, tehnologia asta e deja invechita la ce se "lucra" prin baze nerecunoscute oficial
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          cand suhoi de la rusi facea de astea americanii se jucau ...in nisip.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Exact...in aerodinamica rusii au dat mereu lectii
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Exista piloti romani care cu MIG 29 fac chestii de-astea (ma rog mai putin STVOL). Avion al carui manevrabilitate este obtinuta strict din aerodinamica nu din sistemul "fly by wire".
              Si mai au rusii ceva pe avioane dupa care saliveaza americanii. Scaunele de catapultare.

              P.S. nu stiti japonezii nu s-au apucat de construit avioane de lupta ca le-a expirat perioada de pedeapsa.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Originally posted by margelatu View Post
                cand suhoi de la rusi facea de astea americanii se jucau ...in nisip.
                Mi-ai luat vorba.
                Multi ani s-au chinuit americanii sa scoata ceva care sa egaleze (sau sa se apropie) performantele lui Suhoi.
                Din cate stiu, pana acum cativa ani, era singurul avion de vanatoare care putea zbura pe verticala (ascendent desigur).

                Comment


                • #9
                  diferenta intre avioanele rusesti si cele americane e ca ala american e dotat cu electronica pentru a ajuta pilotul american sa faca ce face unul rus fara.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #10
                    Pai rusu n-are nevoie de atata aparatura ca sa faca acrobatiile alea, baga o sticla de Vodka in el si e rezolvata problema

                    Scuze

                    Comment


                    • #11
                      Tractiunea vectoriala combinata cu o configuratie aerodinamica de maxima instabilitate, stabilizata de calculator ,face astfel de minuni , iar americanii au "furat' ideea asta de configuratie de motorizare de la YAK-141 rusesc (cunoscatorii stiu) dar au imbunatatit mult conceptul initial rusesc , suhoiul rusesc , in special SU-37 (interceptor avansat pentru lupta cu tinte multiple la orice distanta si in orice conditii meteo) cu toata vectorizarea lui nu prea bate un F-22 (fratele mai mare a lui F-35)

                      Comment


                      • #12
                        Rusii au fost parintii aviatiei contemporane; sunt convins ca au avut cu muuult mai putine fonduri si tehnologie decat occidentalii si au realizat, totusi, niste piese memorabile; pacat de multele avioane comerciale si nu numai cazute in multe locuri (asta din lipsa de operatii si intretinere curente).
                        Hai sa vedem totusi ce poate face si un Su-37 (sunt convins ca este inegalabil in manevrabilitate, ca avion militar de lupta):
                        1. http://www.youtube.com/watch?v=9AU3J...eature=related
                        2. http://www.youtube.com/watch?v=m-4NL...eature=related (desi calitatea video lasa de dorit...imaginile sunt graitoare, de la sec 40)
                        3. http://www.youtube.com/watch?v=3VRAv...eature=related

                        Sa nu uitam inca un lucru: cel mai mare avion de tranport tot ei l-au realizat (AN-225)
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          La SU-37 ajutajele reactive vectorizate pot devia jetul doar la ±15°-plan vertical (actionare 4 verine principale+ 1 de stabilizare in caz de avarie) cu o viteza de 30°/sec (motor AL-31FP ) comparativ cu F-22 la care motorul F119-PW-100 vectorizeaza jetul reactiv la ±20°-plan vertical cu o viteza de 60°/sec cu capacitate de supercroaziera (pentru cine stie). Americanii nu-l arata pe la show-u aviatice pentru ca are "ban" la export dar intr-o confruntare 1vs1 cu SU-37 in lupta aeriana apropiata IVR surlaseaza SU-37 cam la toate capitolele

                          Comment


                          • #14
                            Daca tot s-a ajuns la discutii de genul Sua vs. rusii...cand au ajuns in spatiu,si-au dat seama ca pixurile/stilourile conventionale nu scriu in imponderabilitate...americanii au investit un miliard de dolari si au creat un instrument care sa scrie si in imponderabilitate.
                            Rusii...au folosit creionul.
                            O fi anecdota,nu stiu (probabil) - dar spune tot...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google