Sal! Am un logan 1.6 GPL cu instalatie gpl din fabrica. De cand am luat-o are o problema pe care cei de la Dacia service n-au putut s-o rezolve (de fapt omul care vine special de la uzina si se ocupa de instalatiile de gpl): cand pornesc motorul prima oara dimineata sau dupa ce se raceste de tot pornesc si injectoarele pt gpl ( se aude zgomotul lor specific). Daca o trec de la buton pe benzina si o las sa functioneze vreo 2 min si apoi o trec iar pe automat functioneaza normal ( adica zgomotul injectoarelor pt gaz nu se mai aude si cand se incalzeste trece pe gaz). Poate a mai intalnit cineva chestia asta si poate imi da o idee daca se poate face ceva. Cei de la service au verificat au rescris softul si au zis ca nu prea stiu ce sa-i mai faca. In rest n-am avut probleme cu ea ( am 7700 km).Multumesc anticipat !
O Problema La Inst De GPL
Collapse
X
-
Vorbeam de masinile echipate din fabrica cu instalatie gpl. Am avut si modelul vechi (cel de 1.4) si l-am schimbat cu modelul nou (1.6) . Instalatia e la fel asa ca nu fac confuzie. Ma interesa o idee daca pot rezolva cumva problema nu o parere subiectiva.
Comment
-
Resoftarea a fost facuta la UCE injectie sau UCE injectie GPL?
Comment
-
si eu am avut aceeasi problema la logan 1.4 gpl din fabrica tocmai dupa o revizie la care baiatul cu laptopul mi-a rescris fisierul de calibrare cu promisiunea ca va consuma mai putin. problema am rezolvat-o singur dupa ce mi-am cumparat interfata si mi-am rescris fisierul de calibrare si firmware-ul in calculatorul de la gpl.
Comment
-
Treaba asta e normalitate la modelele pe GPL . Faptul ca dupa 2 minute apesi tu pe buton de GPL si nu se mai aude , e normal pentru ca ele nu vor mai functiona "in gol" si vor fi "in sarcina" practic vor alimenta motorul . Francezii au gandit motorul asta 100% cu ajutorul specialistilor LandiRenzo care acum vor monta GPL si pe GOLF VI (1.4 si 1.6 GPL) si pe noul MONDEO 2.0 Trifuel, totul este ranforsat , de la camasi , pistoane , pana la camerele de ardere sunt diferite (adaptate din modelul alimentat cu E85- bioetanol care se stie ca are cifra octanica aproape de 103 in combinatie cu hidrocarburi aromatice sau benzina98).
Iar la relanti la functionarea pe GPL motorul va "suna" normal cu o tenta de "clantanit de avans" (ca pe vechea Dacie cand aveai apa in benzina sau gunoaie)1.6 MPi Icy White
Comment
-
Normal este sa se auda rampa de injectie GPL, doar cand functioneaza pe GPL, nu cand merge pe benzina.
Faptul ca se aude, inseamna chiar ca merge si pe GPL.
@VanZant, nu ai sesizat si un consum pe GPL, odata cu cel de benzina?
Sunt cazuri cand esti pe GPL si datorita faptului ca injectoarele de benzina nu inchid cum trebuie se alimenteaza concomitent si cu benzina. Aici se sesizeaza un mers neregulat la ralanti si nu se poate regla cum trebuie, ralanti-ul pe GPL.
Aici suspectez calculatorul instalatiei de GPL.Last edited by Troy; 5 April 2009, 23:06.
Comment
-
Originally posted by ingerulol View PostTreaba asta e normalitate la modelele pe GPL . Faptul ca dupa 2 minute apesi tu pe buton de GPL si nu se mai aude , e normal pentru ca ele nu vor mai functiona "in gol" si vor fi "in sarcina" practic vor alimenta motorul . Francezii au gandit motorul asta 100% cu ajutorul specialistilor LandiRenzo care acum vor monta GPL si pe GOLF VI (1.4 si 1.6 GPL) si pe noul MONDEO 2.0 Trifuel, totul este ranforsat , de la camasi , pistoane , pana la camerele de ardere sunt diferite (adaptate din modelul alimentat cu E85- bioetanol care se stie ca are cifra octanica aproape de 103 in combinatie cu hidrocarburi aromatice sau benzina98).
Iar la relanti la functionarea pe GPL motorul va "suna" normal cu o tenta de "clantanit de avans" (ca pe vechea Dacie cand aveai apa in benzina sau gunoaie)
Comment
Comment