Aer Conditionat La Motor Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by claudiun View Post
    Salut,

    mah fratilor nu stiu ce diferenta ati vazut voi la plecarea dupa loc sau la depasiri,cu AC pornit,pt ca eu am mers si cu 6 persoane in masina si singur si nu am simtit nici o diferenta.Si in plus de asta,eu stiam de la un mecanic de la reprezentata ca AC-ul merge pe benzina,chiar daca masina ruleaza in timpul ala pe GPL.

    numai bine>>>
    Daca tu zici asa , atunci eu o sa imi montez un mic rezervor cu motorina , nu de alta , dar poate consuma mai putin !!!???

    Comment


    • #17
      Cum sa nu se simta ac-ul ? Eu il simt la 1.6 si cu 3 persoane in masina parca deabia demareaza, pana prinzi un pic de viteza ai ce accelera.

      Comment


      • #18
        iti montezi degeaba rezervor de motorina, a/c-ul e benzinar oare de aia cateodata mai baga dizalarii benzina?
        in alta ordine de idei, cred ca ar trebui sa terminam cu misto-ul, inclusiv eu...hai sa revenim la discutia initiala, cat de mult influenteaza a/c un motor ce functioneaza pe gpl. mersi.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Doar sa ai vre-o masina cu cel putin 150-200 cai putere ca sa nu simti AC-ul , in principiu iti ia ceva din zvac-ul masinii dar pe partea de confort nu se compara. Nu transpiri , nu te mai enervezi aiurea in trafic...e alta viata in zile toride.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Era un raspuns in ton cu informatia pe care a dat-o el !!

            Comment


            • #21
              ) nu m-am putut abtine..!!! hahaha
              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

              Comment


              • #22
                Originally posted by claudiun View Post
                Salut,

                mah fratilor nu stiu ce diferenta ati vazut voi la plecarea dupa loc sau la depasiri,cu AC pornit,pt ca eu am mers si cu 6 persoane in masina si singur si nu am simtit nici o diferenta.Si in plus de asta,eu stiam de la un mecanic de la reprezentata ca AC-ul merge pe benzina,chiar daca masina ruleaza in timpul ala pe GPL.

                numai bine>>>
                Diferentele sunt MARI !!
                La ceea ce a spus SEBA despre mecanic, subscriu si eu. Sau da-l pe mana noastra.
                Zi ca sa fiu si mai exact, porneste motorul, asteapta sa fie cald, stai pe loc si porneste AC. Arunca si o privire pe turometru.
                Oare ce se intampla si ce se aude?
                Ai inteles?

                In rest, o zi buna

                Comment


                • #23
                  Consumul e mai mare in rest eu nu cred ca e vreo diferenta...

                  Comment


                  • #24
                    Salutam pe toti. e ok aerul, am luat luna asta un laureate de 1,6 pe gpl...numai ca avusai ghinion si dupa 650 de km imi crapa aerul. Azi am fost la service si maine il interneaza, se pare ca a crapat compresorul. Stioe cineva daca e o problema frecventa sau doar un ghinion?? Cam cat ar putea sa mi-l tina internat?

                    Comment


                    • #25
                      ghinion. ghinion iliescu, cum s-ar zice...
                      in 1-2 zile ar trebui sa-ti iei masina inapoi, reparata. ma mir ca n-aveau compresoare pe stoc, sa-l schimbe imediat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Isi poate lua intre 4-6 CP o instalatie de AC manual si 9CP o climatizare . Deci banuiesc ca o sa fie diminuate performantele masinii tale , insa comfortul personal VARA - PRICELESS Pana la 130 nu se simte vreo "infranare" a motorului , dar am inteles (nu am incercat nici nu recomand) cam pe la 170 - 180 iti cam provoaca o mega frana de motor de vreo 20 km/h ) instant ) DECI NU RECOMAND
                        INSA AC este o placere , in general .
                        Last edited by ingerulol; 20 May 2009, 16:19.
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bestia View Post
                          Salutam pe toti. e ok aerul, am luat luna asta un laureate de 1,6 pe gpl...numai ca avusai ghinion si dupa 650 de km imi crapa aerul. Azi am fost la service si maine il interneaza, se pare ca a crapat compresorul. Stioe cineva daca e o problema frecventa sau doar un ghinion?? Cam cat ar putea sa mi-l tina internat?
                          Curat ghinion, eu am 3 buc cu AC si nu am avut probleme.
                          Ar trebui sa te rezolve "ambulatoriu", adica sa o faca in aceeasi zi, nu este ceva complicat schimbarea compresorului si reumplerea instalatiei.

                          Comment


                          • #28
                            1.6 MPI + Gpl = se simte un pic la demaraje, dar cel mai mult se simte zgomotul produs de insalatie, vitezele de 110-130 le atingi, nu se pune problema. Oricum cand e cald afara e super, fi el si AC manual

                            Comment


                            • #29
                              Un pic OFFTOPIC poate ma ajuta cineva : Zgomotul de pe AC de Ph2 este ceva mai mare (mai) decat pe PH1 , si creaza si o vibratie relativ neplacuta cand stau pe loc si nu mai inaintez (cam 60-70% din timp. Ciudat sa zic , o sa atrag atentia cand merg la Revizie
                              Am mers multi Km si pe 1.6 MPI si pe 1.6 MPI GPL si trage la fel (putin diminuat decat fara AC activat) la ambele.
                              Last edited by ingerulol; 20 May 2009, 20:53.
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #30
                                La multi ani pentru toti cei cu numele Constantin si Elena !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google