Aer Conditionat La Motor Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut tuturor.
    Eu am patito chiar de ziua mea. Problema? Compresorul de aer conditionat, face ca un tractor cand ii dau drumul. Bagata in service ieri si nici pana azi nu s-a primit aprobarea de a-l schimba. Motivul? Nu-l poate schimba pana nu obtine aprobarea ca le e frica ca nu primesc banii pe el ulterior. Cazul se pare a ajuns si la Renault ca e ciudat, e prima oara cand se lovesc de un asemenea caz, zgomot ca de tractor la pornirea AC. Imi e teama ca in acest timp sa-mi dispara ceva piese de pe ea, ca de asa e la romani si am mai patit-o mai demult la service. Ce ma sfatuiti? Azi am dat un mail la voceaclientului la dacia Pitesti, dar bineinteles ca am primit un raspuns automat.
    Multumesc.

    Comment


    • #32
      Pai si de ce-ti tin atat masina ? Ca nu au voie , Maxim 24-48 ore mai ales ca nu e avariata
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • #33
        la multi ani lu bunica de la tara...

        sigpic

        Comment


        • #34
          Diferentele de putere le simt inca de cand stau pe loc, cum pornesc AC-ul si sunt si pe GPL, daca incep sa o turez urca mult mai greu in ture, iar la mers trebuie sa ai rabdare, cand merg cu AC-ul in oras merg normal nu are niciun rost sa o alergi insa este o placere, nu voi intelege niciodata persoanele cu Laureate/Ambition/Prestige sau mai stiu eu ce versiuni mai sunt acum care au AC si merg cu toate 4 geamurile deschise, pentru 1l in plus la suta de km. chiar nu are rost atata disconfort, vant, praf.... . La drum lung este cel mai frumos, nu accelerezi asa des ca in oras sa simti puterea scazuta dat fiind ca mergi cu o viteza constanta, ce mai niste masini super la pretul de achizitie. Insa la dci, AC-ul nu afecteaza motorul, nu se simte daca e pornit sau nu, deal sau vale, tot aia e, mi se pare ca trage la fel de exemplar.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #35
            Originally posted by claudiun View Post
            Salut,

            mah fratilor nu stiu ce diferenta ati vazut voi la plecarea dupa loc sau la depasiri,cu AC pornit,pt ca eu am mers si cu 6 persoane in masina si singur si nu am simtit nici o diferenta.Si in plus de asta,eu stiam de la un mecanic de la reprezentata ca AC-ul merge pe benzina,chiar daca masina ruleaza in timpul ala pe GPL.

            numai bine>>>
            mah frate ( ca sa te citez) nu stiu cum mergi tu cu masina aia sau de cat timp o ai de nu ai simtit diferenta. Daca intr-adevar nu o simti... atunci nu e bine! Inseamna ca nu iti cunosti masina si mai rau de atat nu sunteti intr-o armonie perfecta...
            sigpic

            Comment


            • #36
              vreau sa zic ca se cunoaste o diferenta nu foarte mare da se cunoaste. Treaba e ca sa mergi cu aerul pornit e o placere pe o vreme ca aceasta cand sant cate 30 de grade. eu am insa o nedumerire. daca masina sta in soare si vii la ea ,o pornesti (nu pleci dupa loc) dai drumu la aer si astepti pana se raceste; se poate intampla ceva? se poate strica ceva la aer? la motor? sau mai la stiu eu ce???????

              Comment


              • #37
                ce sa se strice? nu de aia ai a/c, sa raceasca atmosfera? da-i buton, fara mila... n-are nici pe dracu.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Mai degraba e pericol pentru parbriz, daca aerul e indreptat direct spre el.

                  Comment


                  • #39
                    parbriz poate in cazul unei fisuri/crapaturi
                    Ce stiti despre revizia A/C , mam interesat la un service Boch sch si costa 200 ron freon schibat "uleiul" ce ulei nu stiu , cam asta mar interesa ce ulei este in compresor si cand trebuie schimbat sau completat .. Mersi

                    Comment


                    • #40
                      multumesc pt raspunsuri.

                      Comment


                      • #41
                        La demaraje se simte functionarea AC , pana la 90-100 km/h se duce cam greut pe gpl, dar peste 100 km/h salta mai repede in viteza ( Laureate 1.4 gpl ). Intre 100-130 la ora sunt reprize bunicele ( cu AC pornit ) .... asa am perceput eu ....

                        Comment


                        • #42
                          da, chiar ajuta sa pornesti a/c cand vrei sa depasesti
                          serios acum, la viteza mare nu se mai simte asa pregnant pierderea de putere pt ca motorul deja incepe sa dezvolte 70-80% din puterea maxima si atunci 3 cai lipsa din 60 nu-i mai simti asa tare ca 3 cai "furati" din 25. de aia reprizele sunt "decente".
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by lungu Dan View Post
                            DIn cat am vazut azi masina mergea pe gpl cu ac pornit,si nu poti spune ca nu este nici o diferenta cand mergi cu ac pornit si mai ales 4-5 persoane la bord
                            nu te supara eu am de 1.4 MPI + gpl shi cu 5 persoane+ AC se simte al dracu de bine....nu ii dai mai mult de 120 km/h.... shi sa nu mai vorbesc la coaste....au mama....

                            Comment


                            • #44
                              f multumit de ac la 1.6 gpl fabrica, mers in vara cu el pornit, si nu am sarit 9%consum, drum de munte clung brasov tg mures. pe zona libera 120 km /h fara probleme.,zona de coasta dupa drum...60-90 km/h
                              AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                              Comment


                              • #45
                                La vitezele mari nu se simte ca aerul este pornit, in schimb la plecarea dupa loc sau daca vrei sa o accelerezi mai brusc se simte bine de tot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google