Aer Conditionat La Motor Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mai trage masina daca are gpl si aerul pornit ma refer la mcv?
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #47
      fara suparare dar pui niste intrbari....... Normal ca trage nu sta pe loc. in treptele mici trage mai greu dar deja de la a3a in sus de la 60-70 nu se mai simte aproape nici o diferenta. Eu vb de una normala de 1.4 dar vad ca tu ai 1.6 16v deci zic eu nici o problema la tine chiar daca e mcv.

      Comment


      • #48
        mai tvstar1, vorba lu' irinell24....pui niste intrebari...atata timp cat motorul pe gpl are aceeasi putere cu cel pe benzina, nu vad de ce n-ar trage. am mers cu logan pe gpl si nu mi s-a parut nici o diferenta fata de unul care merge doar cu benzina. sa fim seriosi, ne intoarcem la legendele olimpului, ca gazul arde uscat si benzina arde ud, se strica chiulasa, nu are putere, umbli cu bomba, etc? sau crezi ca saispevoltiu nostru e referinta in materie de motoare? e referinta peste 4500rpm, in rest, tot o petarda ramane.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          seba sa stii ca io imi iubesc 16 voltiu. stii ce tare curenteaza peste 4500 rpm ?

          Comment


          • #50
            Ca o idee, a mea se impotriveste legilor fizicii si trage la fel de bine pe GPL ca si pe benzina (Carrera 100), poate insesizabil un raspuns mai bun pe benzina dar in rest nimic. Cu aerul conditionat pornit este normal sa traga mai prost, nu mai zic atunci cand sunt 5 persoane + bagaje + A/C pornit, e crima si pedeapsa.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #51
              @marx: la 16volti nu curentezi decat un caine, pentru oameni seriosi, devine periculos de la 32 sau 40 de volti incolo. (32volti=motor V8; 40 de volti= motor V10). cea mai mica tensiune de "curentat" e 20VT (5 cilindrii turbo), in rest, piscaturi pe limba...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Seba View Post
                da, chiar ajuta sa pornesti a/c cand vrei sa depasesti
                serios acum, la viteza mare nu se mai simte asa pregnant pierderea de putere pt ca motorul deja incepe sa dezvolte 70-80% din puterea maxima si atunci 3 cai lipsa din 60 nu-i mai simti asa tare ca 3 cai "furati" din 25. de aia reprizele sunt "decente".
                Consumul AC-ului e de ~5kw (vara la peste 30grC, iarna e altceva, la mai mult de 2kw nu se duce). Daca ar fi sa inmultim 5 cu 1.36 >> 6.8cp, dar poate ma-nsel.

                Comment


                • #53
                  nu am gasit undeva in datele oficiale dacia cat "inghite" a/c-ul. am vorbit din auzite, citit pe net, etc. nimic oficial. daca vorbim de aia 7 cai din calculele tale, e si mai "indicat" sa depasesti cu a/c pornit
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #54
                    scuze nu le am cu explicatile ,dar stiu asa babeste cu cat incarci mai mult cu atat trage mai greu .
                    sa nu ziceti ca merge mai bine cu 5 pasageri si AC pornit ca maine imi cumpar remorca
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      ia-ti vreo doua si o sa depasesti limta de 300. de metri intr-o jumatate de ora...
                      serios acum, a/c fura din putere si fura sensibil, chiar si dci-ul cu 200Nm simte a/c-ul cuplat.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Seba View Post
                        nu am gasit undeva in datele oficiale dacia cat "inghite" a/c-ul. am vorbit din auzite, citit pe net, etc. nimic oficial. daca vorbim de aia 7 cai din calculele tale, e si mai "indicat" sa depasesti cu a/c pornit
                        Datele oficiale nu le-am gasit nici eu, dar pe softul de diagnoza (DDT2000) spune 4.7-5.2kw. Iarna, la peste 0grC consuma intre 1 si 2kw iar la sub 0 consumul e nesemnificativ pana la -5 si aproape 0 mai jos de -5.

                        Comment


                        • #57
                          la drum intins se merita , ,,, dar prin oras nu prea cred cu toate ca trebuie fortata un pic mai tare , ..

                          a/c pornit fura foarte mult din putere !! se simte foarte mult puterea sczuta !!
                          Last edited by andrei_d; 12 January 2010, 19:15. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            Pai, daca din 75cp scazi 4-5kw (~6cp) pierderea datorata consumatorilor (lumini, calculator de bord, alternator, dezaburire, etc.), mai scazi 5kw (~7cp) pierderea datorata AC-ului si avand in vedere ca nu mergi cu motorul turat in limitare sa zicem ca mai folosesti ~40cp e clar ca nu ai cum sa nu simti scaderea de putere.

                            Comment


                            • #59
                              Calculele sunt orientative și se opresc la nivelul teoriei. AC-ul ia suficient de mult încât să te ia cu transpirații reci dacă încerci o depășire mai din scurt sau o calci fără să aibă de la început cel puțin 3500 rpm. Încercați pe la o sută și ceva la oră să opriți AC-ul și călcați-o imediat. Abia atunci vă veți da seama cât ia clima din putere... Pe o autostradă civilizată și unde se circulă civilizat, nu contează pierderea de putere.
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • #60
                                Bai(termen figurativ/nu personal) si cu 40cp (oricum nu sant doar atati) si tot se merita aerul conditinat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google