Oprire Motor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am si eu urmatoarea problema : mi se decupleaza de pe gpl in timpul mersului peste 100 km la ora si se trece pe benzina , ce sa fac?

    Comment


    • #62
      asta pt ca nu ai destula presiune in butelie.fa-i un plin si vezi daca face la fel

      Comment


      • #63
        dati-mi voie sa ma altur si eu voua cu aceeasi problema: aveam aproape 700 km parcursi cand am ajuns la giratoriu de intrare in sibiu, la promenada. toate bune si frumoase pana am schimbat viteza din 5 in 3 cand eram aproape sa intru in giratoriu. atunci a s-a imbolnavit motoru de deces. habar n-am de ce sau cum. partea nasoala care mi-a dat fiori e ca n-a vrut sa porneasca decat la a 3-a cheie.
        am zis ca am scapat...da de unde, imediat ce am ajuns in oras, aproape de OMV a murit iar.

        gaz am bagat tot dela bulrom pana acum, si alte probleme in afara de mici trepidatii cand o lasam pe liber inainte de semafor si franam nu am avut, si alea o data la 3-4 zile. treaba e ca inca n-am nici 6 luni de cand am instalatia.

        dupa sabatori o duc la curatat mpp si corp clapeta, plus inlocuit filtrele de gaz. curioasa chestie totusi

        Comment


        • #64
          Ba butelia plina filtrele schimbate clapeta curatata la fel mpp.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Vip3R View Post
            dati-mi voie sa ma altur si eu voua cu aceeasi problema: aveam aproape 700 km parcursi cand am ajuns la giratoriu de intrare in sibiu, la promenada. toate bune si frumoase pana am schimbat viteza din 5 in 3 cand eram aproape sa intru in giratoriu. atunci a s-a imbolnavit motoru de deces. habar n-am de ce sau cum. partea nasoala care mi-a dat fiori e ca n-a vrut sa porneasca decat la a 3-a cheie.
            am zis ca am scapat...da de unde, imediat ce am ajuns in oras, aproape de OMV a murit iar.

            gaz am bagat tot dela bulrom pana acum, si alte probleme in afara de mici trepidatii cand o lasam pe liber inainte de semafor si franam nu am avut, si alea o data la 3-4 zile. treaba e ca inca n-am nici 6 luni de cand am instalatia.

            dupa sabatori o duc la curatat mpp si corp clapeta, plus inlocuit filtrele de gaz. curioasa chestie totusi
            e curioasa treaba asta.eu stiam ca nu are voie sa se opreasca atata timp cat ai benzina in rezervor.orice "anomalie" de la gaz duce la trecerea automata pe benzina.eu asa stiu

            Comment


            • #66
              Sau mai discutat pe unele threaduri despre opririle in mers atunci cand se reduce viteza brusc etc. Sincer se intampla foarte rar acesta treaba. Si mie mi s-a intamplat uneori sa se opreasca dar de pornit a pornit imediat la prima cheie. Am pus asta pe seama gazului care nu era tocmai bun. Chiar daca ai alimentat numai de la aceeasi pompa se poate ca si ea sa mai primeasca gpl slab.

              Comment


              • #67
                Problema era din calculatorul gpl ,dadea niste temperaturi aiurea de -30 de grade in mers se mai antreneaza si curentii de aer si se decupla.

                Comment


                • #68
                  s-ar putea sa fie de la vreunul din senzori (temperatura rampa injectie sau temperatura vaporizator) si nu din calculator. Repratia ar fi destul de ieftina (30lei aprox un senzor) sau relipirea firelor in cei existenti.

                  Comment


                  • #69
                    mi se mai intampla si mie sa mi se opreasca in mers motorul si sa nu vrea sa porneasca decat la a doua sau a treia cheie....daca afli cauza si rezolvarea te rog posteaza pe forum.salut

                    Comment


                    • #70
                      Eu zic sa le lasati in colo de porniri si probleme si sa va ganditi la noul an. Spe sa aduca tuturor numai lucruri bune, si de ce sa n fiu on topic, porniri usoare si fericite. La multi ani.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by tonica View Post
                        irinell24 aceeasi problema am avut si eu.Doar ca intr-o depasire lansata motorul avea in jur de 4500 ture a trebuit sa franez destul de hotarat sa reintru in coloana si stupoare ....s-a oprit in fine am trecut peste si intr-o portiune dreapta am repetat figura...am accelerat pna la 120km/h si am pus frana rezultatul....evident s-a oprit. De fiecare data pe parcursul a 3 incercari.Pe benzina totul este foarte normal . Masina e de 1.4 instalatie tomasetto stag 200 si gpl pus la rompetrol () Acum astept sa se termine gpl-ul sa vad exact el sau nu el este de vina. Totusi daca exista ceva pareri despre fenomen critice sau nu sunt bine venite.
                        Chestia asta o patesc si eu desul de des. In momentul in care franez foarte tare si sunt pe gaz mi se opreste motorul. Cei de la service-ul unde am montat gazul spun ca ar fi o neconcordanta intre calculatorul masinii (remapat) si cel al instalatiei de gaz (softul instalatiei facut pentru softul original al masinii 1.4). Pana la urma cum ai rezolvat ? Nu de alta, dar era sa busesc pe vreo cativa pana acum, cand ramaneam fara frane. Printre ei si o gasca de loganari cu care am fost intr-un weekend la Bran si pe serpentinele de pe Rucar - Bran, pe la mausoleu, mie mi s-a oprit motorul .... adrenalina la maxim sa o opresti !!!
                        sigpic
                        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                        Comment


                        • #72
                          Da si la loganul meu cand ii dau forje dar forje si o scot din viteza imi moare motorul inca nu stiu dar saptamana viitoare o sa am un raspuns si o rezolvare sper eu.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #73
                            Salut.
                            Mie mi sa intamplat o data sa scada turatia sub 500 rot/min intr-una din zilele astea.
                            Am coborat la masina,am pornit-o am asteptat sa se incalzeasca masina(asteptam sotia si fetita sa coboare si sa se faca cald in masina).
                            Am plecat cu masina in 5 metri a trecut pe gaz,si dadea semne ca s-ar opri motorul(sacdea turatia sub 500rot/min) a facut de 2 ori asta in 10 metri.Am accelerat-o si si-a revenit.
                            Am pus asta pe temperatura gazului,era ceva afara(-10 grade)
                            Nu a facut asta decat atunci,am instalatia de 6 luni si un pic
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #74
                              si la mine relantiul fluctueaza tot la rece iar motorul mi se opreste cand o calc mai tare sau cand o scot pe liber....

                              Comment


                              • #75
                                Cand o calci mai tare cred ca e din alta parte. Aici la noi era doar cand calcam frana brusc si o scoateam din viteza. Se prea poate sa fie de la gpl avand in vedere ca se intampla si pe masini care au gpl-ul din fabrica dar si pe cele aftermarket.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google