Oprire Motor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    probabil....calcat mai tare la mine inseamna in jur de4000 de ture.....de cand am instalatia montata,de circa 4luni mi s-a oprit motorul de 5 ori....

    Comment


    • #77
      ma gandesc sa nu ai cumva ceva parametri dereglati daca spui ca se opreste dupa ce ii dai peste 4000. Si de 5ori in de cand ai instalatia mi se pare cam mult. incearca totusi alta pompa si fai acelasi manevre in care crezi tu ca s-ar opri. Binenteles intr-un loc unde nu este nimeni si nu poti pune in pericol pe tine sau persoane din jur. Mergi pana cand termini tot gpl-ul acum si dupa bagai altu din alta parte. Sper ca nu m-ai luat de rau cu partea de protectie.

      Comment


      • #78
        o sa incerc si varianta asta,de obicei alimentez de la aceeasi statie de gpl.de vreo trei ori mi s-a oprit imdediat dupa ce am pornit masin,rece fiind si nu am depasit 3000 de ture si de doua ori in depasire

        Comment


        • #79
          nu vreau sa te sperii dar sigur in depasire nu ar trebui sa se opreasca. Iar daca s-a oprit dupa ce ai pornito fiind iarasi rece nu cred ca are legatura cu ce vb mai sus. La rece cred ca inca era pe benzina???

          Comment


          • #80
            in depasire s-a oprit cand am schimbat din a 4 in a 5 a,iar in celelalte situatii cred ca s-a oprit chiar in momnetul trecerii pe gaz...de fiecare data cand se opreste o ia la a doua sau a treia cheie....mai era cineva pe forum cu acesta problema..initial credeam ca ramanea blocata pe gaz de pornea asa greu

            Comment


            • #81
              Sigur e altceva. M-am uitat pe toate cele 4 pagini si la ce ma refeream eu se intampla in 90% din situatii. Franare brusca masina pe liber motor oprit. Vad ca la tine e altceva. Nu sunt priceput dar cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau e sa te duci unde ai pus instalatia si sa-i rogi sa-ti faca un test ceva. E mai sigur asa.

              Sper sa nu se sperie viitori posesori de gpl-uri pt ca acest fenomen se intampla foarte rar. In ceea ce ma priveste cred (ca) calitatea gazului ar fi de vina. Nu am mai patit acest fenomen de mult foarte mult timp. Si sper sa nu se mai repete vreodata.
              Last edited by irinell24; 3 January 2011, 00:32. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                chestiile astea cu oprirea motorului in mers la schimbari de viteza sau debreeri simple tine de setariile instalatiei de gaz, ajunge intro situatie unde instalatia de gaz nu poate tine relantiul corect. Puteti face un test cei care au clima, porniti clima (nu stiu daca pe frigu asta o sa fie in sarcina sau nu compresorul) iar cu masina scoasa din viteza dati un "sprit" sa ajunga pana la aprox 3000 rpm si de acolo sa scada singura spre relantiu. Daca auziti clima cupland si decupland (la turatia de relanti) e de la instalatia gpl (nu poate mentine relantiul corect). Sper sa va ajute.

                Comment


                • #83
                  ce test ! sau poate n-am inteles eu ce-ai vrut sa spui ...
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #84
                    ideea era testarea relantiului in sarcina (cu compresor clima pornit+servourile) pe GPL.
                    Last edited by Ciochy; 3 January 2011, 12:28.

                    Comment


                    • #85
                      Salut am facut un drum Sibiu - Medias si retur tin sa spun de 2 ori sa oprit motorul am scos din viteza ca era bariera si am mers incet catre trecerea de cale ferat la un moendat misc de volan merge greu frana mai deloc ma uit in bord motorul oprit ,am sunat la atelierul la care am montat instalatia si au spus sa schimb bujiile si filtrul de aer ,am doar 4000km cu ea .
                      M-am apucat sa schimb bujiile originale de renault 20 lei/buc cele de pe masina erau CAMPION si filtru acum sa vedem .....
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #86
                        filtrul de aer nu-l schimbi odata cu uleiul ? asa e cel mai indicat. daca n-ai 10.000 km cu filtrul nu-l schimba degeaba. ori e gazul prost ori cel mai probabil din cauza instalatiei.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #87
                          da am schimbat uleiul la 13000km dar filtru era curat atunci la 16500 am pus gpl acum am 20500 am schimbat bujiile si filtru de aer desi nu trebuiau schimbate bujiile .....
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #88
                            dara chestia cu relantiul nu tine si de motorasul pas cu pas?
                            poate s-a murdarit ala si la incalzirea motorului foarte mult, mizeria de acolo produce ceva probleme motorasului...si eu patesc asta de ceva vreme in coace, insa eu am scos scorpul clapeta si l-am curatat, atat clapeta de sus cat si tamburusul motorasului pas cu pas.

                            Comment


                            • #89
                              Da doar la relantiu dupa ce am mers cu ea undeva 4500 si o scot din viteza,moare.
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • #90
                                relantiul este tinut din principiu de 3 parametri aer+combustibil+scanteie. Motorasul pas contorleaza aerul, combustibilul este controlat de timpii de injectie (benzina sau gaz). Ecu-benzina este conectat la toti senzori el poate modifica timpi de injectie mult mai rapid si mai corect, Ecu-gaz controleaza timpi de injectie dupa cei de benzina, deci corectia este facuta mai grosolana. Trebuie umblat la gaz.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google