probabil....calcat mai tare la mine inseamna in jur de4000 de ture.....de cand am instalatia montata,de circa 4luni mi s-a oprit motorul de 5 ori....
Oprire Motor Pe GPL
Collapse
X
-
ma gandesc sa nu ai cumva ceva parametri dereglati daca spui ca se opreste dupa ce ii dai peste 4000. Si de 5ori in de cand ai instalatia mi se pare cam mult. incearca totusi alta pompa si fai acelasi manevre in care crezi tu ca s-ar opri. Binenteles intr-un loc unde nu este nimeni si nu poti pune in pericol pe tine sau persoane din jur. Mergi pana cand termini tot gpl-ul acum si dupa bagai altu din alta parte. Sper ca nu m-ai luat de rau cu partea de protectie.
Comment
-
in depasire s-a oprit cand am schimbat din a 4 in a 5 a,iar in celelalte situatii cred ca s-a oprit chiar in momnetul trecerii pe gaz...de fiecare data cand se opreste o ia la a doua sau a treia cheie....mai era cineva pe forum cu acesta problema..initial credeam ca ramanea blocata pe gaz de pornea asa greu
Comment
-
Sigur e altceva. M-am uitat pe toate cele 4 pagini si la ce ma refeream eu se intampla in 90% din situatii. Franare brusca masina pe liber motor oprit. Vad ca la tine e altceva. Nu sunt priceput dar cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau e sa te duci unde ai pus instalatia si sa-i rogi sa-ti faca un test ceva. E mai sigur asa.
Sper sa nu se sperie viitori posesori de gpl-uri pt ca acest fenomen se intampla foarte rar. In ceea ce ma priveste cred (ca) calitatea gazului ar fi de vina. Nu am mai patit acest fenomen de mult foarte mult timp. Si sper sa nu se mai repete vreodata.
Comment
-
chestiile astea cu oprirea motorului in mers la schimbari de viteza sau debreeri simple tine de setariile instalatiei de gaz, ajunge intro situatie unde instalatia de gaz nu poate tine relantiul corect. Puteti face un test cei care au clima, porniti clima (nu stiu daca pe frigu asta o sa fie in sarcina sau nu compresorul) iar cu masina scoasa din viteza dati un "sprit" sa ajunga pana la aprox 3000 rpm si de acolo sa scada singura spre relantiu. Daca auziti clima cupland si decupland (la turatia de relanti) e de la instalatia gpl (nu poate mentine relantiul corect). Sper sa va ajute.
Comment
-
Salut am facut un drum Sibiu - Medias si retur tin sa spun de 2 ori sa oprit motorul am scos din viteza ca era bariera si am mers incet catre trecerea de cale ferat la un moendat misc de volan merge greu frana mai deloc ma uit in bord motorul oprit ,am sunat la atelierul la care am montat instalatia si au spus sa schimb bujiile si filtrul de aer ,am doar 4000km cu ea .
M-am apucat sa schimb bujiile originale de renault 20 lei/buc cele de pe masina erau CAMPION si filtru acum sa vedem .....Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
dara chestia cu relantiul nu tine si de motorasul pas cu pas?
poate s-a murdarit ala si la incalzirea motorului foarte mult, mizeria de acolo produce ceva probleme motorasului...si eu patesc asta de ceva vreme in coace, insa eu am scos scorpul clapeta si l-am curatat, atat clapeta de sus cat si tamburusul motorasului pas cu pas.
Comment
-
relantiul este tinut din principiu de 3 parametri aer+combustibil+scanteie. Motorasul pas contorleaza aerul, combustibilul este controlat de timpii de injectie (benzina sau gaz). Ecu-benzina este conectat la toti senzori el poate modifica timpi de injectie mult mai rapid si mai corect, Ecu-gaz controleaza timpi de injectie dupa cei de benzina, deci corectia este facuta mai grosolana. Trebuie umblat la gaz.
Comment
Comment