Oprire Motor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut
    Am patit si eu asta de 3 ori pana acum.am facut cam 1500 km cu gpl`u... partea rea ca se mai opreste in trafic) si la mine nici nu porneste la prima cheie.din a 2`a incercare porneste...bine ca sa intamplat la semafor asta

    Comment


    • #92
      bun pana la urma a gasit cineva rezolvarea? a facut cineva ceva reglaje, eu am o instalatie autronic montata la majore, o fi posibil sa gasesc pe altii ce sa aiba softul sa vada ce si cum?
      Pe cine ati recomanda prin drumul taberei? eu ma gandeam la reprezentantii agrom.

      Comment


      • #93
        motorasul Pas cu Pas

        am vazut ce ati scris mai sus,eu am patit o dar nu se oprea motorul ci varia in turatie la ralanti 800-850-900.am pus o pe tester si am constatat ca motorasul asta pas cu pas mergea la 17% din capacitatea sa.asa ca akum l am schimbat si a disparut problema.piesa costa am inteles intre 90 si 150 ron.eu am dat pe ea 45 ron.dar nu garantez calitatea sau cat o sa ma tina.piesa veche era plina de calamina si carful contactului metalic negru .cred ca asta e si cauza opririi motorului la voi.bafta

        Comment


        • #94
          Salut.
          se poate curata cu wd40,dar nu desfa nimic de pe ea,sa nu tragi de acel arc.
          numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #95
            Am instalatie BRC pe Kia Cee'd. Am patit mai ales de cand s-a incalzit (si a mai stat masina in soare) ca atunci cand franez si apoi calc ambreiajul sa moara motorul. Dar asta se intampla numai cu A/C-ul pornit. Daca nu e pornit in situatiile de genul asta observ ca turatia pica sub 660 (atat e la mine relantiul) dupa care isi revine.

            Pe benzina oricum ar fi cu sau fara A/C pornit in momentul in care calc ambreiajul turatia pica pana la 1000 RPM dupa care incet coboara la relanti.

            Gazul l-am schimbat am pus Rompetrol, bujiile nu sunt vechi, au max 8000 de km. Sa fie din setari, instalatia e montata in martie deci era destul de frig si nu a fost nevoie de A/C multa vreme. Poate nu au copiat setarile ECU-ului de pe benzina privind A/C-ul?

            Comment


            • #96
              da este din setari, cu un mic reglaj s-ar rezolva.

              Comment


              • #97
                Probabil trebuie umblat la reglajul cut-off - cut-in sau ceva asemanator trebuie sa fie la BRC.

                Adica setarile de reluare a injectiei.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • #98
                  O problema ciudata o am si eu cu gpl-ul . Imi trece in mers pe benzina fara vreun tipar anume . Mi-a trecut pe benzina in decelerare , in accelerare si la mers constant . Am abia 1500 km pe gpl si tocmai am fost la revizia de 1000km pe gpl , le-am zis problema si mi-au recomandat doar sa schimb statia de alimentare . Am schimbat statia dar azi mi-a trecut de 2 ori pe benzina in mers . Am rezervorul 90 % deci gaz ar fi .

                  Am ridicat capota , m-am uitat pe la motor si ce am observat in neregula un furtun pe care e montat filtrul de gpl faza lichida care duce in injectoarele gpl ( cred eu , nu prea ma pricep sa le recunosc ) . Furtunul ala are un colier dar nu pare strans , pot misca furtunul pe stutul ala cu 2 degete , iar colierul de strangere e ciudat nu pot strange cu surubelnita ca pe un colier obisnuit e prin presare sau cu vreo scula strans .

                  Poate fi acel furtun slab cauza trecerii pe benzina ? Pot verifica cumva daca scapa gaz pe acolo ? M-am gandit cu motorul pornit sa folosesc nasul din dotare . Problema e ca are pozitie incomoda furtunul ala si sa iau alt colier ar fi relativ greoi de montat , n-as vrea sa muncesc degeaba . Multumesc .

                  Comment


                  • #99
                    pierderile de gpl se verifica cu spuma. la 1000 km te cheama sa verifice si acest lucru. il poti face foarte simplu si tu in drum cu apa si sapun , dar eu zic sa te duci inapoi la ei si sa vada ce are.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • verifica din soft cum variaza preisunea, si vezi daca se apropie sau trece chiar sub pragul de comutare inapoi pe benzina. Niciun colier nu are voie sa aiba joc.

                      Cred ca vroiai sa scrii filtru de faza gazoasa si nu lichida. E posibil sa ai acolo scurgere daca nu e bine strans colierul si sa scada presiunea in rampa si sa comute inapoi pe benzina, adica cred ECU ca s-a terminat gazul.

                      La fel verifica sa nu fie vreun furtun obturat prin indoire, si sa nu lase gazul sa treaca in debit suficient, ce duce la fel la scadere de presiune in rampa.
                      Interfete instalatii GPL

                      Comment


                      • Da ,la filtru faza gazoasa ma refeream . Voi incerca azi cu apa si sapun furtunul ala daca pierde . La revizia de 1000 km doar s-a uitat vizual la instalatie si mi-a refacut mapa de injectie . A durat destul de mult ( 3 ore ) pana sa inceapa reglajul la revizia de 1000 km , desi aveam programare .

                        @jagoman . Din pacate nu am cablu sa verific din soft :-s . Pe viitor e posibil sa cumpar daca observ ca imi face probleme .

                        Mi se pare si ciudat felul cum a adus gaz la injectoare , a ocolit tot motorul cu un furtun , pare destul de lung . A pornit din partea stanga a masinii acolo e montat vaporizatorul , a ocolit motorul prin partea dreapta spre baterie si a venit la injectoare in fata , langa joja de ulei . Cam lung traseul si furtunul e lasat in aer . Sper sa nu se stranguleze .

                        Am incercat cu sapun si nu observ nimic . Am miscat de furtun si tot nu observ , am stat cu nasul deasupra , inutil . Posibil in alte conditii pierde sau are alte cauze trecerea pe benzina .

                        Am atasat si 2 poze cu furtunul care are colierul slab .
                        Attached Files

                        Comment


                        • Si yuo pateam la fel...mi se oprea in mers si ma trezeam ca n-am frane sau directie...bagam gaz de la LUKOIL...aku bag gaz de la AGIP si se comporta bine

                          Comment


                          • salut ,in legatura cu aceasta problema ,si mie mi s-a intamplat iarna trecuta se oprea in mers la o franare brusca si foarte des pana se incalzea motorul bine. am incercat tot felul de metode bateria ,filtrul de aer,mtorasul pas cu pas , am fost cu ea sa regleze gazul dar nu era nicio problema.pana cand intro zi am fost cu ea la redac prin aprilie sa o pun pe tester. cei de acolo s-au uitat la ea si au zis din prima ca sunt de vina curbutorii ca nu sunt reglati bine si ca nu poate sa iasa testerul bine ca sa vada daca este vorba despre altceva. am lasat-o peste noapte ca sa ii regleze dimineata la rece si apoi au pus-o iar pe tester si au zis ca nu mai are nimic. de atunci nu s-a mai oprit asa ca merita sa incercati sa reglati curbutorii ca poate de la ei este.cei de la redac ziceau ca pe gpl este bine sa ii reglam la 6 luni dar eu cred ca e vrajeala ,dar macar acum cand imi mai afce problema asta sau la un an doi o sa ma duc cu ea sa ii regleze . nici nu a fost mult 60 testerul si 60 reglatul curbutorilor. merita sa incercati.

                            Comment


                            • am logan 1,4 gpl se opreste la relanti pe benzina si pe gaz,am schimbat filtre ,injectoare benzina ,bujii,motorasul pas cu pas si tot la fel face moare motorul pe liber sau ramane la 1500 de ture.pe benzina nu mai trage de loc si cu injectore schimbate

                              Comment


                              • salut, cu scuzele de rigoare daca nu postez unde trebuie sa va spun ca simptome are masina mea: dupa ce se incalzeste bine (4 liniute), in trafic cind o pun pe liber,( calc frina sau nu) ,moare motorul. Asta se intimpla indiferent daca am aerul pornit sau oprit. Mentionez ca culbutorii sint reglati de curind,filtrele schimbate la timp, mpp pus nou de origine,senzorul de turatie schimbat, si tot degeaba... pe benzina porneste perfect, pe gaz la fel ,de mers merge bine fara fluctuatii de turatie chiar si pe gaz exceptind momenul pe care vi l-am descris mai sus ,doar cind se incalzeste bine motorul. Ce poate sa fie? Va multumesc...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google