Oprire Motor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut
    octavian ti-as recomanda sa ajungi la un service de gpl care stie ce sa faca la instalatie si care sa aiba softul pt landi pt ca la tine e problema de dozaj de carburant pe gpl ( cantitate prea mare sau prea mica )

    Comment


    • #32
      Originally posted by bye View Post
      salut
      octavian ti-as recomanda sa ajungi la un service de gpl care stie ce sa faca la instalatie si care sa aiba softul pt landi pt ca la tine e problema de dozaj de carburant pe gpl ( cantitate prea mare sau prea mica )
      Multumesc pentru sfat! Voi incerca sa ajung la un SRL care moteaza instalatii GPL si poate ma ajuta! ... Credeti-ma ca nu e placut sa injuri aproape in fiecare dimineata!!!!!

      Comment


      • #33
        Si mie mi se intampla sa se opreasca motorul cand scoteam pe liber si motorul era rece. Si am rezolvat problema! Culbutorii erau foarte stransi, mecanicul mi-a zis ca se sctrang de la mersul pe gpl. mi ia reglat si de atunci nu am mai avut probleme cu opritul motorului aiurea.

        Comment


        • #34
          si din cauza aia se oprea motorul la citi km?
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by irinell24 View Post
            mi s-a oprit si mie zilelele trecute dupa foarte mult timp. ce am observat eu: ca s-a oprit atunci cand am dus-o pe la 4000 de ture si dupa ,am scos-o din viteza fiindca ajungeam la un semafor, iar cand am pus frana mai brusc s-a oprit. Eu unu ma gandesc ca e de la gpl(poate mai slab calitativ) sau o arderea mai slaba atunci. Pareri proprii si personale nu inseamna ca asa si e.
            irinell24 aceeasi problema am avut si eu.Doar ca intr-o depasire lansata motorul avea in jur de 4500 ture a trebuit sa franez destul de hotarat sa reintru in coloana si stupoare ....s-a oprit in fine am trecut peste si intr-o portiune dreapta am repetat figura...am accelerat pna la 120km/h si am pus frana rezultatul....evident s-a oprit. De fiecare data pe parcursul a 3 incercari.Pe benzina totul este foarte normal . Masina e de 1.4 instalatie tomasetto stag 200 si gpl pus la rompetrol () Acum astept sa se termine gpl-ul sa vad exact el sau nu el este de vina. Totusi daca exista ceva pareri despre fenomen critice sau nu sunt bine venite.
            Last edited by tonica; 15 January 2010, 15:44. Reason: ortografie

            Comment


            • #36
              Originally posted by tonica View Post
              Masina e de 1.4 instalatie tomasetto stag 200 si gpl pus la rompetrol ().
              Configuratia asta o am si eu. Eu patesc sa mi se opreasca motorul mai rar, probabil ca am depistat de unde in cazul meu.

              Cazul 1: Cum schimb mereu la 5500 cand este calda, la un moment dat incepe sa treaca mai greu de 5000 iar daca insist dupa ce ridic de acceleratie simt cum ii taie pur si simplu alimentarea si daca o scot pe liber se opreste motorul. Evident ca atunci stiu ca trebuie sa alimentez cu GPL pentru ca nu mai are presiune (pana in 3000 ar merge normal dar soferul este de vina), iar daca continui sa merg nu mai trece de 5000, apoi 4500, apoi 4000, pana nu mai poti pleca deloc de pe loc cu GPL, am testat odata.

              Cazul 2: Cand am GPL normal, la jumatate sa zicem si merg foarte mult timp in turatii mari, in special cand accelerez des 1-2-3 (adica sa nu o tin constant pe o turatie) incepe foarte rar sa taie gazul si astept, o cheie, doua... . Atunci opresc GPL-ul de tot, pornesc pe benzina, plec cu un accelerat constant, batraneste iar cand ajung la 3000 rpm. in a 3-a merg 5 secunde constant apoi pornesc GPL-ul. Merge cum trebuie dupa aceea indiferent de stil de condus, are momentele ei cand i se ia "painea" de la gura.

              Cazul 3: Cand este plina si mi se opreste motorul fac aceeasi treaba ca la cazul 2 daca nu porneste pe benzina cu gpl-ul pornit (adica sa clipoceasca ledurile alea). Mai depinde si de kilometri, am mai auzit ca unii nu mai porneau nici la 4-5 chei. Deja cred ca ar fi o problema de la senzorul de turatie, foarte rar pateam sa nu porneasca la a 3-a cheie dupa ce i se taia gazul.

              edit: mi-e lene sa ma duc la mesterii de la GPL ca sa ii intreb cum regleaza ei instalatiile, vreau sa mi-o regleze sa bage acolo GPL sa nu i se mai taie in turatii mari, nu vreau eu sa merg la consum. Oricum patesc foarte rar deci nu ma plang deloc, trage ca si pe benzina, sunt multumit.
              Last edited by aleXpeed; 15 January 2010, 19:41.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #37
                Si mie mi se oprea motorul din mers, mai ales atunci cand era rece motorul.
                In ultimul timp, din ce in ce mai des.
                Asa de des, ca, uneori nu observam si pur si simplu dadeam drumu la ambreiaj cand vroiam sa schimb viteza si, pornea iar
                Asta e aceiasi treaba ca pornirea impins de la spate ; cel putin de 50 de ori am facut asta.
                Apoi, am fost la service si s-a rezolvat pe garantie (1 an si 7 luni, 50K) prin resetare calculator injectie.
                Regards,

                Emanuel Sescu

                Comment


                • #38
                  aceeasi problema am avut-o si eu pana acum 3000 km,am un preference pe gpl din fabrica din 2007 si pana la 90000 km am bagat numai gaz de la rompetrol ptr ca am card fill & go.La revizia de 90000 deja ma saturasem sa le explic jegosilor de la service ca se opreste motorul cand este pe gaz si o trec pe liber,asa ca am programato la revize si am lasat-o acolo cu o seara inainte,ptr ca nu le duce masina dimineata cu motorul cald.Problema s-a rezolvat,iar din piesele schimbate pe langa filtre si alte alea mi-au mai schimbat si bateria,nu stiu daca era obligariu la 90000 sau asta era una din cauze,si niste furtune de pe la instalatia de racire.Vreau sa zic ca de atunci nu sa mai oprit golanelul.Mentionez ca atunci cand era rece afara,cum trecea pe gaz si o scoteam pe liber scadea turatia pana la zero si se oprea motorul,e posibil sa fi fost si bateria de vina,dara eu vorbesc aici de 90000 km,voi vorbiti de masini cu aceasta problema la cateva zeci de mii.

                  Comment


                  • #39
                    Salut !!!
                    Mie mi se oprea motorul cand luam piciorul de pe acceleratie si eram in viteza (daca scadeam brusc de la 3000 de ture ), chiar daca eram pe gaz sau benzina , asta cand aveam vreo 75.000 km , ca sa constat ca trebuiau reglati culbutorii !!!!!!!!!!!.
                    La un tester mai neperformant nu mi-a iesit nici un inconvenient dar cand am pus-o pe un tester mult mai bun mi-a iesit ca am presiune mare pe 2 pistoane si deci trebuiau reglati culbutorii . De atunci nu mai am nici o problema si am 94.000 km.

                    Comment


                    • #40
                      Nu mi s-a oprit pana acum motorul...gaz am pus numai de la Agip si Rompetrol.

                      Comment


                      • #41
                        Aceeasi problema si pe benzina

                        Am patit-o si eu de cateva ori, mi s-a oprit motorul cand era scoasa din viteze si franam.
                        o data mi s-a oprit pe benzina, era foarte frig afara, abia pornisem motorul, am plecat si intr-o intersectie, dupa ce atinsesem 3000 rpm in accelerare a trebuit sa franez si s-a oprit motorul. Inca nu avea temperatura sa treaca pe gaz.
                        Am incercat gaz de la mai multe statii.
                        Problema apare foarte rar. Am fost si eu cu ea in garantie, au testat-o si a zis ca nu are nimic, ca ar fi de vina gazul, dar pe benzina ce a fost de vina?

                        Comment


                        • #42
                          am patit-o si eu acum vreo 10-15 zile cand am plecat cu ea dimineata la serviciu si cand am dat din 1 in a 2 si am calcat ambreiaju a cazut turometru in 0 turatii apoi si-a revenit dupa cam 200-250m iar cand am calcat ambreiaju iar a picat in 0 turatii . am fost in servis dacia si cu 28,88 ron mi-au curatat baietii motorasu pas cu pas si tot corpul clapeta era funingine cu peste 1 mm grosime . acum merge bine sunt multumit cam 9 % gaz la 1.6 mpi.

                          Comment


                          • #43
                            Posibila rezolvare a problemei

                            Originally posted by tataieb12 View Post
                            am patit-o si eu acum vreo 10-15 zile cand am plecat cu ea dimineata la serviciu si cand am dat din 1 in a 2 si am calcat ambreiaju a cazut turometru in 0 turatii apoi si-a revenit dupa cam 200-250m iar cand am calcat ambreiaju iar a picat in 0 turatii . am fost in servis dacia si cu 28,88 ron mi-au curatat baietii motorasu pas cu pas si tot corpul clapeta era funingine cu peste 1 mm grosime . acum merge bine sunt multumit cam 9 % gaz la 1.6 mpi.
                            La revizia de 20000 km, le-am reamintit de problema cu oprirea motorului in mers, au verificat masina in baza de date si au descoperit ca este sub incidenta unui OTS (Operatie tehnica Speciala), problema recunoscuta de producator si i-au facut o reprogamare. Astept sa parcurg vreo 10.000 km si sa vad daca mai apare.
                            Din cate am auzit, de la cei de la garantii, ar mai fi fost o solutie cu inlocuirea corpului clapeta sau curatarea motorasului pas-cu-pas.

                            Comment


                            • #44
                              Am avut aceeasi problema cand am montat instalatia de gpl .Poate nu va dati seama dar este un pericol real de accident deaoarece masina ramane fara frana si directie si e posibil sa observi asta prea tarziu (din cauza zgomotului exterior ,nu observi oprirea motorului ) . Dupa nenumarate teste si nervi am rezolvat problema prin reglarea culbutorilor la 0.20 cu 0.25 .
                              Last edited by daat; 15 April 2010, 19:16.

                              Comment


                              • #45
                                cat e un reglat de culbutori ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google