Oprire Motor Pe GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Ciochy View Post
    cat e un reglat de culbutori ?
    La Dacia este 70 ron + stationarea (minim 3 ore ) , la particular este 35 ron /nu se taxeaza stationarea .
    Reglaj bun : 0.20 cu 0.25

    Comment


    • #47
      chiar ramai fara frane si fara directie , eu stiam ca merg foarte foarte greu amandoua daca se opreste motoru nu ca ramai fara cele doua sisteme .

      Comment


      • #48
        pai ramai fara servo, desi daca curelele se invart (frana de motor) pompa de servo teoretic merge nu ?

        Comment


        • #49
          Cu motorul oprit volanul se invarte mai greu ca la o dacia 1300 cu cauciucuri de iarna ,iar frana este la 10% din capacitate .Tinand cont ca toate astea se intampla in mers din senin si nu te astepti e ca si cum nu ai avea nici directie nici frana .
          Atentie inca odata ,este o reactie a masinii FOARTE PERICULOASA .Rezolvati urgent aceasta defectiune .Eu era sa o patesc destul de urat : ma deplasam pe un drum drept cam cu 120 km/h si inainte cu aproximativ 1000 metrii de o curba la 90% am lasat-o pe liber .Din cauza zgomotului am realizat ca am motorul oprit abia la 20 m de curba cand am calcat frana .Doar faptul ca am avut stapanire de sine si am introdus schimbatorul in viteza a 3-a (astfel a repornit motorul ) m-a salvat sa nu intru frontal intr-un mare gard de beton .

          Comment


          • #50
            ok cred ca est socat in clipa aia de situatia creata , dar daca calci frana chiar numai 10 % este din picior si 90% este din pompa de vacum iar cu rotile in miscare cred ca volanul se roteste usor pentru ca roata in miscare directioneaza masina doar un pic apoi greutatea si inertia fac restul . iar la faza cu frana am sa fac un test doar cu cheia in contact ca sa am volanu deblocat doar asa de curiozitate si ca sa am habar de ce se poate intampla daca raman fara motor in mers.

            Comment


            • #51
              Si la mine (40000Km) se intampla la fel. Nu cred ca are legatura cu culbutorii. Depinde de gazul alimentat. La unele statii se intampla mai frecvent ca la altele si nu depinde nici macar de firma acestora.

              Comment


              • #52
                e o problema si cu motorasele pas cu pas, cred ca nu tin "pasul" cu variatile bruste, care probabil se datoreaza "elementelor" din gaz. Problema mea sa rezolvat brusc dupa o curatare riguroasa a corpului clapeta.

                Comment


                • #53
                  problema cu logan +GPL

                  Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .

                  Comment


                  • #54
                    Pune testerul pe masina si acolo iti spune tot ......
                    Testul clip parca !!!

                    Comment


                    • #55
                      oprire logan GPL

                      Salut,
                      am si eu tot un logan 1.4 pe gpl de fabrica

                      ce sa zic..incepand cu 30k km a cam inceput sa dea rateuri pe gpl, adica se oprea la relanti (cand ajungeam la intersectie si o lasam pe liber) sau cand schimbam vitezele in mers (f nasol la viraje), pornire grea dimineata(3-4 chei) si dupa stationare cateva ore

                      pe la un 40k am reglat culbutorii, dar nu s-a rezolvat problema
                      acum la 45k, fiind foarte deranjant, am intrebat si am dat de cineva care mi-a spus ca trebuie sa merg la reprezentat dacia/renault pentru a face "reinitializare calculator benzina"

                      zis si facut, desi baietii de la service au zis initial ca merge, dar am insistant sa se face aceasta operatiune, resoftare (Test Vehicul) asa scrie pe factura
                      am cerut si remaparea calculatorului de GPL

                      dupa cateva zile de mers se pare ca toate probleme s-au rezolvat, inclusiv pornirea grea la relanti(acul turometrului scadea imediat apoi urca), nu se mai opreste, cand dau in marsarier nu mai fluctueaza turometrul in timp ce iau de volan.

                      bafta la toti, incercati si asa, testul a costat 35roni
                      Last edited by razvanu; 5 August 2010, 00:31.

                      Comment


                      • #56
                        am si eu o problema daca poate cineva sa ma ajute .nu mi sa mai aprinde luminile la turometru si nici vitezometru.daca stie cineva ce siguranta ..
                        ca nu pot circula noaptea.va multumesc.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by proactiv View Post
                          Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
                          Am patit treaba asta timp de o saptamina, dar numai dimineata vara pe caldura. Dadeam cheie, pornea,urca la 1500 r/m si scadea brusc in zero si murea motorul.pleca la a 2 cheie si ajuta-ta din acceleratie. dupa o saptamina si-a revenit singura.dar am gasit aici (nu mai retin) un tutorial video de curatat motorasul pas cu pas si corpul clapeta. am curatat si nu au mai fost probleme. au trecut 3 saptamini si vreo 3000 km.
                          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                          Comment


                          • #58
                            Salutare tuturor,

                            Sunt nou pe forum cu toate ca sunt inscris de mai mult timp.

                            Din ceea ce am citit, se pare ca indiferent de instalatia GPL, toti avem cam aceeasi problema. Interesant ca la mine (Logan 1,4 GPL 2005, multi KM) nu se intampla cu calculatorul GPL vechi (INTERGAZ) care intre timp s-a "prajit" fara explicatie. Acum de cand cu un calculator nou (tot INTERGAZ, dar cica generatie mai nou) se intampla acelasi lucru ca si la multi dintre voi. Motorul moare cand lasi pe liber la intersectii. Intr-adevar moare totul, servofrana, servodirectie, ca si cum esti intr-o Dacia 1300. Pericol este, dar nu chiar asa de mare. Dai mai greu de volan pana se blocheaza, apesi mai tare pe frana si asta este.
                            O remediere este revizia instalatiei. Se curata niste duze, se schimba niste supape din cauciuc, se curata vaporizatorul si este posibil ca motorul sa se opreasca foarte rar sau niciodata.

                            Mai am niste intrebari?
                            Voi cum stati cu consumul? Eu am 8,00 - 8,50 mixt.

                            Cantitatea de GPL consumata pe care o arata calculatorul de bord este aproximativ egala cu cantitatea de GPL alimentata?

                            Care credeti ca este cea mai buna instalatie pentru un Logan?

                            Este posibil sa fie deschise threat-uri pentru aceste intrebari. Mai citesc in functie de timpul disponibil.

                            Sa auzim de bine!

                            Comment


                            • #59
                              Salut.
                              Referitor la intrebarile tale,parerile sunt inpartite
                              Eu am consum mixt undeva la 8,5-9%gpl.
                              Consumul aratat de cb nu e la fix,e mai mic cu 1 l mai mic.
                              Cea mai buna instalatie?Nu stiu.Eu am landi renzo montata after market o am de apropape 4 luni si nu sa oprit motorul pina acum niciodata.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • #60
                                Consumul il ai ok in ceea ce priveste cb iti arata eronat consumul care variaza de obiciei pe la 1l dar poate si un pic mai mult. Cantitatea de gpl alimentata nu cred ca o sa se potriveasca vreodata cu ce arata cb si ca sa dau exemplu la mine alimentez cu 43l iar cand ii consum pe cb arata ca am consumat vreo 30 si ceva cel mult 35. La cea mai buna instalatie fiecare isi cam lauda marfa. In ceea ce ma priveste eu o am din fabrica si sunt foarte multumit de ea iar cele aftermarket vad ca cele care predomina sunt cele tomasato stag2000/3000 dar asta nu inseamna ca sunt si cele mai bune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google