Releu Pompa De Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sant o carutza de fraieri care umbla cu aburi de benzina in rezervor, mai ales dupa ce monteaza GPL...
    Si mai multi cred ca scapa de probleme daca monteaza releu...mai sus s-a spus ceva : pompa nu a fost facuta sa mearga cu aburi, un minim de 10-15l ar fi ok sa asigure racirea/functionarea normala a pompei...
    Parca si prin manualul de utilizare spune sa nu umbli cu becul rosu aprins...oare de ce ?
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #47
      Salut.am si eu o intrebare,daca nu se opreste pompa de benzina cand merg pe gaz nu se depreciaza benzina din rezervor si de aici si problemele cu pornirile greoaie dimineata.....?cum bagi benzina proaspata se schimba treaba....adica pornirea.

      Comment


      • #48
        Daca ai plinul si mergi pina il termini e foarte posibil...
        Eu merg cu 1/2 , si la "1 linie"=~5l completez ...asa mai tot timpul am benzina "proaspata"...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #49
          Multumesc pentru raspuns cu 1-2 linii merg si eu .

          Comment


          • #50
            Daca tot vreti sa faceti o treaba desteapta, puneti pe pompa un releu cu temporizare, in genul celui de pe stergatoare de la Daciile vechi. Pe scurt, dupa trecerea pe GPL, releul respectiv da un impuls la un interval prestabilit(10-120 secunde), timp de o secunda, adica cam tot atat cat dureaza amorsarea pompei la punerea contactului. Daca releul este setat la 60 secunde, la fiecare minut o sa dea un impuls de 1 secunda catre pompa de benzina. In felul acesta, dispare riscul ca pompa sa se dezamorseze, fara sa se ajunga la pierderea caltitatilor benzinei, datorita functionarii continue a pompei. Pompa se incalzeste in timpul functionarii, iar benzina se incalzeste la randul ei. Benzina "incalzita", isi pierde din proprietati.In regim de taxi, un Logan arde 1-1,5l benzina /zi, la 100-150 km parcursi. In concluzie, benzina este ciufulita cam 10 zile, 4-5 ore/zi(ore de functionare a motorului) daca se merge cu 20l in rezervor si se alimenteaza cand se aprinde becul. Va garantez ca in 40-50 de ore de ciufuleala, benzina nu mai are aceleasi proprietati.
            Singura problema ramane gasirea unui asemenea releu de calitate, nu ceva care sa pice dupa doua luni, sau mai repede. Am vazut un singur Logan cu un asemenea releu si din pacate nu am facut o poza la acel releu . Am inteles ca ar fi fost cumparat din tara si a costat 120 lei cu tot cu mufa ceramica in care era montat.
            Merita sau nu merita facuta aceasta operatie. Merita la cei care fac taxi, lucreaza in distributie sau fac drumuri lungi. Pe o masina cu care faci 20-30 km/zi, eu zic ca nu merita.
            Daca cineva gaseste acel releu, il rog sa ma anunte si pe mine pe PM si promit ca fac un tutorial cu montarea si modul de functionare/reglare al acestuia.
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • #51
              1. Daca ai benzina destula in rez, ~10-15l nu se dezamorseaza.
              2. Calitatea benzinei nu se pierde prin incalzire...kktul ala de pompa nu genereaza atata caldura sa creasca temp benzinei cu citeva grade...poate daca ai pus benzina cu pipeta...
              3. Un taxi nu consuma in medie 1l% benzina nici pe departe...eu consum atat in medie dar motorul e mai tot timpul rece...fac opriri lungi de cel putin 2h/8h...
              4. Benzina se "ciufuleste" daca faci plinul in ianuarie si mai alimentezi in toamna...
              5. Pornirile dese ale pompei ar dauna si mai mult decat daca ar merge non-stop...
              6. Varianta cu o supapa unisens pe furtun aditionala poate ar fi o solutie mai ortodoxa...
              7. Pompa este facuta sa mearga cat merge si motorul...DAR si in manualul de utilizare nu se recomanda sa mergi pe ROSU... cu atat mai mult sa mergi TOT TIMPUL pe ROSU...

              De ce complicati lucrurile cand ele sant super simple...benzina destula in rezervor...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #52
                Pana la urma sa inteleg ca este bine sa ai releu dar sa ai si ~10-15 litri de benzina,corect??

                Comment


                • #53
                  @moog, pompa nu se dezamorseaza. De fapt m-am exprimat eu gresit. Doar se pierde presiunea de pe instalatie. Motorasul pompei are la iesire o supapa unisens, care nu permite scurgerea combustibiluilui de pe conducta. Desi tine combustibilul la locul lui, nu poate tine presiune pe timp indelungat. Imediat dupa oprirea motorului, daca scoatem conducta de alimentare din rampa de injectoare, ne trezim improscati de benzina, chestie care nu se intampla la...10-15 minute dupa oprirea motorului. Cu toate acestea, exista benzina pe conducta, dar nu sub presiune.
                  Nu stiu cat de mult se misca taxiurile prin alte parti, dar in Sibiu nu ai cum sa stai prea mult cu motorul oprit, deci sub nici o forma nu scade temperatura sub doua liniute intre doua curse, ceea ce inseamna ca trecerea pe GPL se face in maxim 5 secunde dupa pornirea motorului, deci consumul de benzina este foarte mic.
                  "4. Benzina se "ciufuleste" daca faci plinul in ianuarie si mai alimentezi in toamna..." - in general, firmele care monteaza instalatii GPL, recomanda ca la fiecare 100 km parcursi pe GPL, sa se parcurga cate 10 km pe benzina, tocmai pentru ca benzina sa nu isi piarda calitatile din diverse motive(vechime, incalziri si raciri repetate, etc).
                  @VIORE_L, solutia cea mai buna este ca 10% din km parcursi sa fie facuti pe benzina si sa se mentina intre 15-25 l de combustibil in rezervor. Asta este concluzia la care am ajuns eu dupa 7-8 ani interventii pe la Loganurile de pe taxi si nu numai.
                  Pompa originala de pe masina mea a cazut la aproximativ 180.000 km. A doua pompa(o chestie de import), a tinut aproximativ 24-25.000 km . A treia pompa functioneaza si in ziua de azi, desi are aproape 300.000 km, dar este ORIGINALA ! Da...masinuta mea mai are putin si bate jumatatea de milion de km .
                  Nu am GPL pe masina si sincer, nici nu ma bate gandul prea tare sa-i pun. La un consum mediu de 7% in oras pe benzina, la cati km/zi fac eu la ora actuala si avand in vedere ca nu o sa mai tin masina mai mult de un an, nu consider rentabila o asemenea investitie.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google