am observat ca si atunci cand merg pe gpl pompa de benzina functioneaza;am intrebat un mecanic care mi-a confirmat asta spunand ca pompa 'baga' pe tur si o scoate pe retur.Unul din prietenii mei a fost la un electrician auto care ia montat un releu care atunci cand masina merge pe gpl opreste respectiva pompa.Puteti sa-mi spuneti daca exista vreo problema daca as monta acest releu?Nu de alta dar n-as mai chinui saraca pompa
Releu Pompa De Benzina
Collapse
X
-
am inteles ca nu e nici o problema si este chiar indicat
era vorba sa pune relee din fabrica, dar nu au pus
e vorba sa-ti scoata din functiune pompa cand mergi pe gpl, deoarece cand ai foarte putina benzina in rezervor (cand mergi pe rosu) pompa fuctionand in gol, se incinge si se strica (numai sta in benzina sa se raceasca), din cauza asta suntem obligati sa avem minim 10-15 l de benzina
problema este cand fara sa-ti dai seama, ramai fara benzina si o sa fi obligat sa pornesti motorul pe gaz direct ceace nu este indicat
concluzie: pornirile le faci ,pe benzina, deci trebuie sa ai benzina, deci are cine sa-ti raceasca pompa, curentul consumat de pompa nu afecteaza acumulatorul, deci o investitie degeaba
apropo, cat te costa?
asta e parerea mea
-
meserias rau mecanicul care ti-a zis ca pompa baga pe tur si scoate pe retur la o instlatie cu rampa comuna, fara retur de carburant lucreaza la dacia?
daca lasi un pic de benzina in rezervor, nu se strica pompa. si daca tre' sa comuti pe benzina si pompa sta, pana se amorseaza, motorul moare...deci cateodata ai sansa sa faci afacerea lui pista cu otetul cand opresti pompa de benzina. desi in principiu nu stricaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
daca ai mereu 5 litri de benzol in rezervor, eu n-as pune releu la pompa. da-o dracu, merg loganurile cate 200000km fara sa se schimbe pompa...iar de consumat curent, nu se oprestc portile de fier de cat consuma motorasul ala
de fun, poti sa-i pui releu, dar numai daca nu comuti pe benzol in timpul functionarii pe gpl, altfel s-ar putea sa dea motorul in nas. asta e singura chestie care m-ar retine sa-i pun releul ala. nu pot sa-ti zic daca sa pui sau nu, nu vreau sa-mi multumesti sau sa ma injuri pt idee ti-am prezentat avantaje si dezavantaje si mi-am spus si parerea vis-a-vis de acest aspect.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Parca nici nu-ti vine sa crezi ce repede se amorseaza pompa si incepe sa bage benzina, eu am un releu din asta minunat de vreo 2 ani si 80k km si inca nu am patit nimic, dar nici altii care nu au releu nu au nici o problema, deci ramine la latitudinea ta daca vrei sa ii pui sau nu.
Comment
-
releu
Originally posted by Seba View Postmeserias rau mecanicul care ti-a zis ca pompa baga pe tur si scoate pe retur la o instlatie cu rampa comuna, fara retur de carburant lucreaza la dacia?
daca lasi un pic de benzina in rezervor, nu se strica pompa. si daca tre' sa comuti pe benzina si pompa sta, pana se amorseaza, motorul moare...deci cateodata ai sansa sa faci afacerea lui pista cu otetul cand opresti pompa de benzina. desi in principiu nu strica
Comment
-
Leutzule , nu ai dreptate ( intotdeauna pornirea loganului se face pe benzina )am avut itotdeauna dar acest releu m-ar ajuta sa lungesc viata pompei de benzina ,sa nu functioneze aiurea (cind motorul merge pe GPL),si sa nu fiu conditionat sa port o mare cantitate de benzina in rezervor , (numai pentru a-si face racirea pompa).De fapt firmele care produc instalatiile secventiale GPL puteau sa includa in kit si acest releu.Totusi am increderea ca cineva ma v-a ajuta in descrierea acestui releu.
Comment
-
In mod normal nu se pune releu pe pompa...
Pompa e facuta sa mearga atata timp cat motorul e pornit...
Degeaba pui releu daca esti destul de fraier sa mergi cu 3l in rezervor...
Multi pica in capcana asta...
Majoritatea motoraselor de pompa se ard la cei care AU RELEE...
La ceilalti mai au problema supapei regulatoare de presiune care e unul din defectele de proiectare de kkt...dar cazuri relativ rare...
Releul se alimenteaza de la bobina de pe butelie. Si intrerupe circuitul de alimentare al pompei...
Daca nu pricepi ce am zis du-te la un electrician ...inseamna ca esti pe linga si risti sa faci alta bucurie...
Recomandarea de a avea macar 10-15l in rezervor daca nu spre 1/2 plin ramane...
Pompa trebuie sa ramana amorsata tot timpul, si racita...chiar daca functioneaza mai putin...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Si eu sunt de parere ca daca era neaparata nevoie de acel releu il includeau in kitul de GPL. Eu cand se aprinde becul alimentez cu cate 10-15 litri de benzina si la revedere, nici nu imi place cand vad becul la benzina aprins, sa fie minim 2-3 liniute la benzina si e ok. Si mie mi-au zis in felul urmator in service cand am intrebat: pompa de benzina baga inconntinuu la rampa de injectie, si trebuie sa aveti benzina in rezervor tot timpul sa fie asigurata amorsarea si racirea pompei. Eu consider ca nu e nici o problema ca merge pompa de benzina, pt ca ea merge ca si cum ar functiona motorul pe benzina, pompa nu stie ca tu mergi pe gaz, ea baga ca si cum ai merge pe benzina.
Daca in functionarea fara instalatie de gaz a masinii pompa tine cu sutele de kii de km, cat ati vrea sa tina daca mergi me gaz si pui si releu pt oprirea pompei? sa tina minim pana cad vre-o 3 motoare si alea de la mersul pe gaz desigur...
Comment
Comment