Augustin , calibrarea ta are extensia dat si nu da2 . Nu merge sa o incarc in plus max 2010. cu ce soft ai facut-o ? firmware-ul tau e cumva AM.....
Intrebare Autocalibrare Gpl
Collapse
X
-
Salut.
Eu am firmware-ul AM202033G24 si e salvat cu softul plus de la landi renzo
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
unele corectii
@kti, daca motorul functioneaza totusi pe GPL si deasemeni la trecere de pe benzina pe GPL nu scutura prea tare, se poate incerca optiunea de autocalibrare cu trecerea a toate 4 injectoarelor pe gpl impreuna. Explicatia este simpla: foarte probabil exista releu de intrerupere pe pompa de benzina, la calibrarea pe rand, vom avea un injector pe GPL si 3 pe benzina cu presiune din ce in ce mai putina, este normal ca motorul sa se opreasca.
@selberg, foarte probabil ca si tu sa ai aceiasi problema, dar ce mi se pare suspect este presiunea de autocalibrare, daca motorul merge totusi pe GPL acolo ar trebui sa fie valoarea presiunii diferentiale afisate in dreapta sus la functionarea pe GPL. Daca este intr-adevar atat de mare, este clar ca ai duzele prea mici la injectoare. As mai mentiona ca am unele reticente in ceea ce priveste compatibilitatea totala dintre motorul ala si alta instalatie decat BRC.
Pentru ambele situatii ar fi valabila si o problema de genul ordine gresita a alimentarii injectoarelor GPL, dar ma indoiesc ca e atat de greu sa se verifice corespondenta culorilor, acestea fiind vizibile la conectoarele de intrerupere si in mufele injectoarelor GPL, culorile trebuie sa corespunda la fiecare cilindru, in plus ar aparea scuturari la comutarea secventiala.
@Augustin-Yng, prima conditie la autocalibrarea unui software AM este aceea de a avea prezent un semnal de senzor MAP, daca este Logan firul galben-rosu pe pinul 2 al senzorului MAP al motorului. Mai ar fi necesar sa ai java instalat. Apoi trebuie sa faci ce iti spune in casuta de mesaje, mai intai lasi motorul la mers in gol pe benzina apoi mergi cu el pe un traseu trecand prin toate regimurile de sarcina, dupa care urmeaza comutarea pe GPL (pe care o faci tu manual cand hotarasti ca ai trecut prin toate sarcinile, sunt sigur ca ai vazut mesajul de cerere sa comuti pe gpl dar l-ai ignorat) si tot asa traseu... Sau daca nu ai incotro, introduci fortat manual 2,1 la corectorul de sarcina si 0,75 la cel de mers in gol si sigur va functiona. Atentie insa ca softul are o eroare daca e afisat punct, va trebui sa bagi virgula si invers. Fiindca nu tineam minte asta, bagam fortat 2 si 1 si le aduceam la valorile de mai sus din ajustarile manuale. Daca vrei calibrare statica, foloseste firmware AE...
@cro84, din pacate nu la toate versiunile de firmware de PLUS Max este functionala calibrarea, incearca cu ultima versiune si vezi deasemeni ce am zis si despre releu pe pompa.
Insa daca e sa imi dau cu parerea despre acest subiect pe ansamblu (la autocalibrare ma refer) eu o consider frectie la picior de lemn cu care pierd timp. O inteleg insa din punctul de vedere al unui neavizat care poate sa creada ca marea autocalibrare, fiind realizata de niste masini destepte este clar un lucru bun. In realitate orice calibrare OEM este realizata de un om pe un stand dinamic, care nici nu cred ca mai tine minte ca exista si optiunea asta, sa faca calculatoarele treaba lui. Iar pentru E5 este o gluma sa incerci cu autocalibrarea, ar fi sanse cam 1 la 1000000 sa mearga ca pe benzina.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Originally posted by alexys View Post@kti, daca motorul functioneaza totusi pe GPL si deasemeni la trecere de pe benzina pe GPL nu scutura prea tare, se poate incerca optiunea de autocalibrare cu trecerea a toate 4 injectoarelor pe gpl impreuna. Explicatia este simpla: foarte probabil exista releu de intrerupere pe pompa de benzina, la calibrarea pe rand, vom avea un injector pe GPL si 3 pe benzina cu presiune din ce in ce mai putina, este normal ca motorul sa se opreasca.
poti spune si cum se seteaza trecerea a celor 4 injectoare si rezolvarea calibrarii pe rand ?
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Comment
-
Rezolvare problema autocalibrare
Din pacate optiunea de autocalibrare cu pornire simultana a injectoarelor de GPL, nu este posibila pentru versiunile vechi de STAG ce se calibreaza cu softul 1.x.x.x., singura solutie fiind identificarea releului de intrerupere si decuplarea unuia dintre firele de comanda (pin 83 sau 84), daca intreruperea este realizata cu semnal de la electrovalvele GPL.
Pentru versiunile noi, se bifeaza ca in imaginea atasata "All injectors together".Attached FilesDin 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
-
aceeasi problema cu autocalibrarea o am si eu...adica imi da acea eroare ca a lui KTI si se opreste motorul, in fine am cam inteles care ar fi problema! Am reusit sa fac autocalibrare dand click pe celelalte 3 injectoare din "josul" paginii...si din ce am citit pe aici cred ca a iesit bine...mai ramane doar sa fac km cu ea...
Problema este urmatoarea, imi spune si mie cineva cum schimb parametrii de trecere pe gpl? adica turatia, temperatura, timpul (nu stiu la ce se refera timpul)...eu am schmbat valorile acolo...dar acum trece singura pe gpl la relanti, nu trebuie sa mai accelerez...cu toate ca in parametrii am setat la 1000 rm! Se salveaza singure acele setari sau trebuie sa le salvez eu?
Ieri am reusit sa fac interfata...asa ca va rog sa nu ma injurati ) daca pun intrebari idioate!Attached Files
Comment
-
in primul rand se pare ca ai setata gresit turatia, imi pare in print ca esti pe mers in gol dupa Map, dar ai 1500 rpm afisate. Cauta versiunea in lb romana, poate te ajuta.
Este normal sa tacane ceva la treceri, indiferent de sems, o fi electrovalva de GPL de pe rezervor.
P.S.: vad ca esti din Pitesti, daca strici ceva, poti sa ma caut.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Pana sa calibrez nu se auzea nimic, doar cuplarea releului, atat! turatia nu stiu cum sa o setez, o sa schimb maine ceva parametrii si o sa pun imagine iar! daca vrei imi poti da detalii la parametrii sa stiu cum fac....cum ar trebuii sa fie setati....
Comment
-
Am gasit o poza cu mapa din manulalul de stag! Am setat punctele galbene manual la fel ca in acea poza, autocalibrare o sa ii fac mai tarziu dupa ce merg pe bnezina mai multi km, iar parametrii i-am setat cu mi-a spus domnul KTI, acum se comporta ok masina...o sa ii fac consumul in urmatoarele zile sa vedem cat papa! Pana acum sunt multumit
Inainte manca in jur de 7.5 media....Attached Files
Comment
Comment