Calibrare STAG 200 -1.x.x.x dupa 40 000 km
Arunc si eu pe aici o harta a unui taxi care a rulat 40 000 km de la calibrarea initiala, fara sa schimbe filtrele - ajuns la atelier cu probleme la incalzirea reductorului, ca altfel mai trageau de ea )...
Interesant ca nu trecuse de 10 msec timp injectie benzina (deci soferii nu au avut talpa grea)- punctele peste 10,5 au aparut dupa ce am facut un test in sarcina pe autostrada, in print se rula pe benzina.
Montajul nu imi apartine, duzele sunt prea mici dar am considerat ca pentru oras e OK dupa ce am marit putin presiunea.
Ca un pont, punctele din extreme, nu au importanta ca pozitie deoarece timpii de injectie la Logan nu vor ajunge niciodata pe acolo. E important insa sa verifici calibrarea la limitele timpilor de injectie.
Arunc si eu pe aici o harta a unui taxi care a rulat 40 000 km de la calibrarea initiala, fara sa schimbe filtrele - ajuns la atelier cu probleme la incalzirea reductorului, ca altfel mai trageau de ea )...
Interesant ca nu trecuse de 10 msec timp injectie benzina (deci soferii nu au avut talpa grea)- punctele peste 10,5 au aparut dupa ce am facut un test in sarcina pe autostrada, in print se rula pe benzina.
Montajul nu imi apartine, duzele sunt prea mici dar am considerat ca pentru oras e OK dupa ce am marit putin presiunea.
Ca un pont, punctele din extreme, nu au importanta ca pozitie deoarece timpii de injectie la Logan nu vor ajunge niciodata pe acolo. E important insa sa verifici calibrarea la limitele timpilor de injectie.
Comment