am un logan 1.4 laureate gpl + abs, albastru mineral, are o saptamana --> 1200km, astazi in buc a inceput sa trepideze motorul, sa se ingatuie si licarea si beculetul sistemului antipoluare. am reusit sa ajung cu ea in giurgiu (dupa 70km/h nu mai se ingatuia) am mers la service dacia si acoo la tester a iesit "rateu combustibil destructiv", acestia spunand k problema este de la bobina de inductie. acum astept pana miercuri k nu o aveau pe stoc. asha de proate sunt bobinele? masina are doar o saptamana? sa fi fost stricata din fabrica? alte probleme: uneori se mai aud greierasi din usa sofer ) )multumit de consum. ma intereseaza si daca indica corect calculatorul de bord consumul de gaz. de la giurgiu pana la intrare in bucuresti si inapoi in giurgiu(120km), imi arata un consum de 6,2l. sa fie oare adevarat ???
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
Nu stiu ce sa zic ,de obicei am inteles ca arata eronat cu cel putin 1 litru dar nu stiu daca si la cele de fabrica desi am auzit ca cele montate cica de fabrica ar fi o firma in colaborare cu fabrica ,deci cred ca este si ala eronat
eu am montat dupa ce am luat-o la 2 ani si mere perfect ,poate la tine o fi fost ceva probleme atunci ,poate nu o sa mai faca ,sper"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
-
Aia la care te-ai dus sunt niste incompetenti. Rateuri pe admisie inseamnaca ai avut apa in benzina sau GPL-ul e de proasta calitate, nicidecum ca e bobina de inductie stricata. Exact alea sunt semnele prezentei apei in benzina, trepidatii la relanti si se aprinde martorul OBD.
Comment
-
Originally posted by gogoasha69am un logan 1.4 laureate gpl + abs, albastru mineral, are o saptamana --> 1200km, astazi in buc a inceput sa trepideze motorul, sa se ingatuie si licarea si beculetul sistemului antipoluare. am reusit sa ajung cu ea in giurgiu (dupa 70km/h nu mai se ingatuia) am mers la service dacia si acoo la tester a iesit "rateu combustibil destructiv", acestia spunand k problema este de la bobina de inductie. acum astept pana miercuri k nu o aveau pe stoc. asha de proate sunt bobinele? masina are doar o saptamana? sa fi fost stricata din fabrica? alte probleme: uneori se mai aud greierasi din usa sofer ) )multumit de consum. ma intereseaza si daca indica corect calculatorul de bord consumul de gaz. de la giurgiu pana la intrare in bucuresti si inapoi in giurgiu(120km), imi arata un consum de 6,2l. sa fie oare adevarat ???
Consumul de gpl poti sa il vezi astfel : plinul la gpl > faci 100 km in localitate sau in afara > iar plinul la gpl si .... iaca consumul !!!
PS: incearca sa mergi cu o viteza aproximativ constanta ( gen viteza de autostrada ).
Comment
-
Originally posted by givaliAm aproape 5500 km cu golanu pe gpl si n-am avut probleme pana acum ! Inst este montata de un srl in Dacia, iar in ceeace priveste consumul nu sunt sigur ca ceea arata pe computer este si real , dar pentru mai multe inf. sunati si voi la 0248500000 la vocea clientului si intrebati despre aceasta problema !!!
Consumul de gpl poti sa il vezi astfel : plinul la gpl > faci 100 km in localitate sau in afara > iar plinul la gpl si .... iaca consumul !!!
PS: incearca sa mergi cu o viteza aproximativ constanta ( gen viteza de autostrada ).
acum cand afara este rece ,voi ati observat daca atunci la trecerea de la benzina pe gpl voua vi se aud tachetii pana se incalzeste motorul ?
la mine asa se aud tachetii , tacane mai tare deaorece merge pe gpl si are alta cifra
astept raspuns de la voi si daca ati observat treaba asta
stiti cum sa faceti ,cand ajunge la temperatura de trecere iesiti afara di masina si ascultati ,se vor auzi ,cel putin la mine asa fac"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Originally posted by andreiAia la care te-ai dus sunt niste incompetenti. Rateuri pe admisie inseamnaca ai avut apa in benzina sau GPL-ul e de proasta calitate, nicidecum ca e bobina de inductie stricata. Exact alea sunt semnele prezentei apei in benzina, trepidatii la relanti si se aprinde martorul OBD.
sti kare e treaba trepideaza si pe gaz si pe benzina. urat face mai mult pe gaz, pe benzina se comporta mai bine. cu o alta bobina la tester nu a mai aratat "rateuri combustibili distructive"
in legatura cu cei de la service ai dreptate sunt niste incompetenti. cunosc unii dintre ei doar la motoare pe benzina sau motorina, alti stiu doar sa iti strinca cu cheia suruburile de sub masina, sa traga de ele dk bate,sa stranga rotile, sa faca schimbul la ulei.unii din ei ar trebui sa se apuce d
am stat cu masina sa imi puna testerul pe ea 2 ore cu capota sus: mai umbla pe la ea, se mai duce omu mai datea un telefon, mai lua o gura de cafea, sa nu spun k a luat-o pe bajbaite k nici el nu stia ce e, kred k din nimereala a vazut k e bobina.
bafta si astept raspuns .sigpic
Comment
-
alo, domnilor, motoru' de lighean n-are tacheti. motoarele ohc au numa' culbutori, antrenati direct de cama. daca ar avea tacheti, n-ar zdrangani din cauza cifrei octanice. emu (engine management unit) trebuie sa reduca avansul la o valoare la care sa nu mai existe detonatii. zgomotul vine de la jocul la rece al culbutorilor si dipare (logic!) odata cu incalzirea motorului. corectii, va rog, daca vorbesc prostii !Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by gogoasha69si la mine se aude la motor un tacanit fff usor knd merge pe gaz, nu stiu ce se aude poate or fi tacheti, dar este ff silentios. yo acum astept sa vina bobina d inductie. are ceva dk merg cu masina asha ???sigpic
Comment
-
Originally posted by gogoasha69....si am observat k se mai tureaza singura la relanti kam pana aproape de 1000turatii"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Originally posted by csebalynemu (engine management unit) trebuie sa reduca avansul la o valoare la care sa nu mai existe detonatii.
Comment
-
Originally posted by andreiHai ca aici ai dat-o in bara, e UCE injcetie sau ECU. Si reducerea avansului se face din motorasul pas cu pas, care trimite semnalul catre UCE si comanda avansul.
ps, tot pt andrei: din pacate au trecut alea 10 minute in care puteam sa-mi editez mesajul, asa ca rog unul din moderatori/admin sa editeze...
uch in cazul logan/solenta se numeste generic bcm (body control module) pt renault/nissan, platformele b85 si j77 (clio, modus, twingo, micra). combate-ma, daca poti sper sa nu te superi, dar chiar imi plac discutiile astea...Last edited by andrei; 16 November 2007, 23:52.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pana acum nu stiam de chestia cu EMU si BCM. Si mie imi plac discutiile astea tehnice, nu mai supar deloc, mai ales ca intelegi termenii tehnici pe care ii folosesc eu mereu si stii multe.
Comment
Comment