probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va multumesc frumos pentru raspunsuri,

    faganezu am vorbit deja cu domnul, o sa-mi schimbe ambele filtre (faza gazoasa si faza lichida), kit de reparatii regulator, rampa de injectoare, l-am mai rugat sa-mi verifice si culbutorii, ma ajunge la 730ron trebuie doar sa-l mai sun sa ma programeze

    bye nu te-am mai sunat (daca este nr tau), deja am stabilit cu domnul din pitesti, este mai aproape iar prea curand nu mai am drum prin bucuresti, mersi frumos oricum

    Dupa ce o sa le schimb o sa revin cu un review, consum si cum se comporta masina

    Sa auzim de bine

    Comment


    • am si eu o problema cu gpl-ul.cand pornesc masina si motorul este mai rece la trecerea de pe benzina pe gpl se aud doua tzacanituri simultan (unul la rezervorul de gpl si altul la motor).dupa ce opresc masina si o pornesc iar,la trecerea pe gpl se aude numai un tzacanit in spate la butelie.o fi oare normal sau o fi vreo problema?dimineata imi porneste ok,insa dupa jumatate de ora dupa ce opresc motorul si il pornesc iar porneste la cheie foarte lunga,sau la doua chei foarte lungi.dimineata pornesc ok cam de fiecare data.si mai am o problema cu faptul ca am fluctuatii la relanti dupa pornirea grea.la drum lung intre 2000 si 3000 face ca o dacie de-aia veche cand pleci cu ea neincalzita.

      Comment


      • Azi mi s-a intamplat o chestie ciudata. Am terminat GPL din butelie. Inainte de trecerea pe benzina masina a smucit de 2 ori pe o distanta de 100 m iar apoi a trecut pe benzina si a facut bip-ul regulamentar.
        Are cineva vreo idee de ce a smucit masina ?

        Masina a mers bine pe gaz pana atunci si a mers bine pe benzina dupa.

        Comment


        • stai linistit ca este bine (sunt timpi de intarziere de trecere de pe una pe alta)plus valori de presiune map ,etc...

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • Pompa benzina arsa

            Marea problema a intalatiilor de GPL ,este ca nu decupleaza pompa de benzina atunci cind masina trece pe gaz.In ultima vreme,la foarte multe masini cu GPL a picat pompa de benzina(arsa).
            A incercat cineva sa monteze un releu care sa decupleze pompa atunci cind masina trece pe gaz?
            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

            Comment


            • @huffy-e nasol daca asa se intampla am mai auzit eu ca trebuie sa ai peste 10 litri de benzina in rezervor ca sa raceasca pompa de benzina oare din cauza asta ca ramane cuplata se incalzeste si se arde?

              Comment


              • E destul de nasol.Ma gindesc sa pun un releu care sa taie curentul la pompa de benzina atunci cind se face trecerea automata pe gaz.Dupa ce fac toata treba,revin cu detalii.
                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                Comment


                • Si ce faci cand se termina GPL-ul si trece automat pe benzina si nu ai presiune in rampa de benzina?
                  Interfete instalatii GPL

                  Comment


                  • Cind se termina GPL-ul,o sa treaca singura pe benzina,la fel cum comuta singura pe gaz.
                    Releul folosit trebuie sa fie cu contact normal inchis,iar cind primeste semnal,intrerupe contactul(exact invers decit cele de far sau proiectoare).In momentul in care se termina GPL-ul,electrovalvele de la instalatia de gaz nu mai primesc curent,nici releul nu mai primeste semnal +,deci trece in pozitia de normal inchis si porneste pompa de benzina.
                    Pe rampa ramine benzina.Pompa are incorporata in ea o supapa de sens.La pornire, presiunea pe rampa se face in 0,5 sec,deci nu vad une e problema.Nu cred ca ramine careva fara GPL de 50 ori pr zi.
                    Daca gresesc,sa ma corecteze cineva.
                    Multumesc.
                    Last edited by huffy; 8 November 2011, 00:12. Reason: Automerged Doublepost
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • Iti spun eu cum se simte, caci am vazut cateva cu releuri montate. Da in nas foarte urat masina, nasol daca te prinde in vreo depasire "stransa".

                      Chiar si la relanti se observa puternic scaderea de turatie, si cateodata si moare motorul.

                      Eu nu recomand. Practic pompa de benzina functioneaza tot atata si la cei care nu au gpl. Daca apar probleme la pompa, pot fi doar coincidente. Daca e din cauza benzinei putine din rezervor, de ce nu puneti de 50-100 RON de fiecare data benzina cand se aprinde becul rosu?

                      Ar fi interesant sa dovedeasca cineva ca e din cauza GPL-ului.
                      Interfete instalatii GPL

                      Comment


                      • Nu a zis nimeni ca e din cauza GPL-ului.Cauza este modul in care acesta lucreaza in paralel cu pompa de benzina.Cei care nu au GPL,de obicei au in rezervor ceva mai multa benzina,nu 2-3 sau 5 L cum am vazut ca se obisnuieste,mai ales la TAXI.
                        Cind lucrezi cu "oameni" care au ars 2-3 pompe anul acesta si mai vor si garantie,desi circula cu maxim 5 L in rezervor,iti vine sa bati pe cineva.
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • deci referitor la pompa benzina sunt 2 variante, care duc la protejarea pompei:

                          1. Alimentare de cel putin 50 RON (in prezent, pe viitor de mai mult daca creste pretul) imediat dupa ce se aprinde becul rosu la benzina, Astfel vor fi intotdeauna peste 7-8 litrii de carburant in rezervor.

                          2. Montare un releu pentru pompa de benzina.

                          Optiunea personala este prima.
                          Interfete instalatii GPL

                          Comment


                          • Salut.
                            Recomand si eu ca in rezervor sa fie peste 8-10 l de benzina.Deoarece racirea se face in benzina.
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • la instalatiile gpl secventiale "in special tomasetto" si ma refer la cele montate 2010 -2011 nu trec pe benzina la prima eroare de presiune ci mai exact la a 4 eroare consecutiva :
                              -la prima eroare ( scadere a presiunii sub valoarea minima admisa ) 3 inj lucreaza pe gpl si se deschide 1 inj de benzina
                              -a doua eroare -2 inj lucreaza pe gpl iar 2 inj pe benzina
                              -a treia eroare -1 inj lucreaza pe gpl iar 3 inj pe benzina
                              -a 4 eroare de presiune 4 inj lucreaza pe benzina si apare acel sunet de avertizare
                              In cazul in care pompa de benzina este intrerupta cu releu injectoarele de benzina se vor deschide dar nu vor avea benzina decat in momentul in care apare acel sunet de avertizare si calculatorul de gpl va face comutarea pe benzina <<pana atunci motorul va ramane in 3,2 cilindri dupa care se va opri motorul>>asa incat sfatul meu este sa tineti benzina in rezervor cat sa nu fie aprins becul de rezerva si sa nu intrerupeti pompa de benzina

                              Comment


                              • salut. am si eu un logan 16v si ma rupe la consum. care ar fi avantajele si dezavantajele daca il pun pe gpl? dupa cat timp isi merita investitia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google