din cauza motivelor expuse mai sus, in acest moment, sunt aproape convins ca nu-mi voi mai lua sau monta AM, masina cu gpl! cata vreme, dealer-ii, "importatorii" directi sau indirecti, service-urile autorizate (cine le da autorizatiile? daca nu sunt scurgeri de gaz pe conducte, racorduri, supape, se cunosc parametrii instalatiilor - IN CAZUL CELOR MAI MULTE, NU SE CUNOSC - acestea pot fi montate de orice om cu simt practic, raspundere si ceva dotare...) nu renunta la politica gen "contactati-ne pentru a va face o ,,OFERTA,,", cred ca multi vor ajunge la aceeasi concluzie ca si mine! bineinteles ca eu vorbesc ca si proprietar care a facut ceva eforturi ca sa-si achizitioneze masina! firmele detinatoare de masini logan gpl, pot avea alte criterii, banii le prisosesc oricum, chiar de este criza! in plus, imi place loganul meu, cu toate (micile) sale probleme! asta-i tot!
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
salutare tuturor.am montat si eu azi pe logan o instalatie tomaseto stag 200 la agrom.toate bune si frumoase masina merge bine, nici nu se simte diferenta fata de benzina.acum am observat ca sub masina in zona de sub portbagaj se simte un usor miros de gaz.e normal asa sau sa ma duc cu ea inapoi la meserias?mentionez ca in portbagaj sau in masina nu se simte.
Comment
-
-
@ioonell: man, din punctul meu de vedere, loganist gpl de cativa ani, daca nu ai firma, sanatos era sa ramai pe benzina! daca miroase a gaz, intoarce-te la cel care ti-a montat-o, bineinteles daca ai garantie, certificat de calitate! daca miroase sub portbagaj, probabil ca nu a strans bine unul din holendere (ala de pe alimentarea cu gaz sau cel ce pleaca la compartimentul motor) sau le-a "bulit"! de asta spun ca un om cu simt tehnic si ceva cunostinte, va face treaba mai buna decat un "meserias"! stai sa vezi cum e cu reviziile! mafia furnizorilor si meseriasilor isi sapa singuri groapa! desigur, vor mai prinde "gugustiuci"... parerea mea: NU MERITA!!!!!!
Comment
-
referitor la filtrul pe priza de alimentare, este o chestie super, presupunand ca o data cu gazul vin si impuritatile ce infunda filtrele; accepta "gazarii" alimentarea prin acel filtru, nu obiecteaza, gen "nu e omologat", "imi strica pompa" sau alte asemenea? eu nu am vazut un asemenea filtru pana acum asa ca am rugamintea sa ne spui de unde poate fi cumparat! la urma urmei, si-ar merita banii... daca rezista pentru alimentari pe "durata" a 30000km (adica doua revizii obisnuite la filtre) si filtrele din instalatie vor rezista tot atat de mult.
Comment
-
Originally posted by ioonell View Postsalutare tuturor.am montat si eu azi pe logan o instalatie tomaseto stag 200 la agrom.toate bune si frumoase masina merge bine, nici nu se simte diferenta fata de benzina.acum am observat ca sub masina in zona de sub portbagaj se simte un usor miros de gaz.e normal asa sau sa ma duc cu ea inapoi la meserias?mentionez ca in portbagaj sau in masina nu se simte.
Eu sunt din Sibiu si am fost la ei sa-mi monteze instalatia de gaz pt ca am auzit ca sunt cei mai tari si s-a adeverit.
Comment
-
salut. am o problema cu afisorul pentru nivelul de gpl din butelie (cel care se instaleaza in habitaclu si nu cel de pe butelie). nu mi se sting becurile pe masura ce se consuma gazul. este chiar enervant deoarece totdeauna trebuie sa verific in spate la butelie, nivelul de gaz. stie cineva cum as putea sa schimb acel afisor si cam cat ar costa?
Comment
-
scuze ca postez poate unde nu trebuie.am fost azi la garantie sa le spun oamenilor ca dimineata desi f frig masina trece dupa 30 de secunde chear daca nu a atins temperatura de 40 de grade(am pornit caldura si baga aer rece nici macar caldut iar la bord nu urca nici o liniuta).au verificat ei si au spus ca masina are setarea de 40 de grade iar la landi se foloseste tot senzorul masini la instalatia de gpl.ce mi-au spus ei a fost ca senzorul meu ar indica mai mult la pornire cu toate ca pe bord nu arata.este cineva cu astfel de problema?o idee de rezolvare ca este foarte greu de cazut faza asta
Comment
-
nu reusesc sa-i dau de cap cu caldura.
i-am curatat instalatia si am pus antigel nou, termostat nou, apa din instalatie e fierbinte, una din tevile de la sofer de la picoare nu poti pune mana pe ea iar cealalta este sloi.
aerisirea este facuta corect, daca dau drumul la aeroterma baga foarte putin si pe urma vine aer rece.
am mai observat ca baga cald pe gaurile de la sofer mai mult decat pe cele de pe partea pasagerului, iar daca merg cu masina cu viteza atungi baga caldura, dar tot nu baga cum trebuie un benzinar pe treapta 2.
vroiam o poza sa vad daca am pus bine furtunele de la plaman, celelalte m-am uitat la un 1.4 simplu fara gaz si sunt bine puse. m-a interesa si daca plamanl de gaz are vreun sens pe unde sa intre si sa iasa apa.sigpic
Comment
-
Dupa cite stiu nu exista un sens de curgere al antigelului in vaporizator...
Poti sa le pui cum vrei.
Si oricum nu are legatura cu caldura in masina...sint circuite paralele nu in serie...
Vezi daca returul nu e infundat...sau valva de inchidere nu e blocata...Last edited by moog; 12 November 2012, 15:28.Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
- Likes 1
Comment
Comment