mai fa inca o data tachetii
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
Salut.
Mi-am montat si eu o instalatie GPL Landi Renzo second luata de pe un logan ce o avea din fabrica.
Problema 1 este ca si mie imi tremura masina, destul de tare, la relanti cand este pe GPL.
Problema 2 ar fi ca dupa ce merg pe GPL, cand vreau sa pornesc masina, nu-mi porneste de la prima cheie.
Si inca o intrebare. Inainte sa-mi montez GPL masina era resoftata. Are vre-o influenta?! Ar trebui sa-i schimb iar softul la masina?!
Daca ma poate ajuta cineva, ii multumesc anticipat.Last edited by Mr.Sebi; 9 June 2013, 11:08.
Comment
-
Am si eu o problema la instalatia mea STAG200
De vre-o 3 saptamani, cand "fortez" un pic motorul (adica cand schimb din a1-a in a 2-a sau din a 2-a in a 3-a) motorul se opreste. Il pornesc dinnou, rulez 200m si iar se opreste. Il ma ipornesc de vre-o doua ori si in final a murit de tot...Ii scot bornele pentru a reseta CB-ul.
La mers intins nu am probleme ci numai la schimabrea vitezelor.
Pe benzina functioneaza perfect. Filtrele sunt schimbate, gaz bag mereu de la Petrom...
Are cineva vre-o idee?
Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza pentru STAG200 in zona Pantelimon?
Comment
-
salut tuturor,
Sper sa gasesc ajutor pe aici...
Acum cateva sapt. am mers cu masina sa imi schimbe discul de ambreaj de atunci numai probleme am..cand am luat masina de acolo trebida ff rau pe gpl la un moment dat a murit motorul in mers si nu a mai pornit...am descoperit ca era o siguranta arsa si ea se ardea ori de cate ori puneam contactul, era un scurt pe firele care mergeau la injectoarele de la gpl...
Acum PROBLEMA este daca masina sta mai mult timp exemplu are la apa 2 liniute cand imi trece pe gpl da sa "moara" motorul sau chiar "moare", daca accelerez in timp ce ea trepideaza parca merge in trei cateva secunde si dintr-o data isi revine....
Daca masina nu sta de mult timp si plec cu ea at cand face trecerea in gpl imi da in nas...
Daca o pornesc direct in gaz totul ok..
Pana acum am fost la " specialisti" si au schimbat urmatoarele: senzor temp cel de la vaporizator(plaman), garnituri vaporizator, duze injectoare gpl, testare la geru si nimik masina face la fel..
Bujiile, fisele si bobina au 20.000 km..
Numai bine..
Comment
-
Comment
-
Salutare, de ceva vreme mi s-a blocat indicatorul de gpl la doua leduri si asa a ramas pana s-a terminat gazul din butelie, apoi am alimentat mai mult si s-a blocat la patru leduri, desi acum butelia e aproape goala. Stie cineva cum sa rezolv problema? Instalatia este Landi Renzo din fabrica.
Comment
-
Seara buna,
Hai sa va spun ce am mai facut...
Am luat masina unui coleg si am luat piese de la el si am pus la mine sa vedem care e problema...din pacate tot NU AM REUSIT masina se comporta la fel..
Am schimbat sensor de presiune, am schimbat bobina aceea albastra de la vaporizator (aici am gasit firele pe invers fata de cum erau la colegul meu adica trebuia sa fie cele albastre la + si celelalte la- la mine erau invers oricum degeaba nici o diferenta), am curatit senzorul de la volanta...
Acum o intrebare e posibil sa fie vreo bobina de la cele 4 injectoare de gpl care nu lucreaza cum trebuie sau firele care merg spre ele sa nu fie legate cum trebuie(mentionez ca aiki a fost scurt la mine, poate electricianul care s-a ocupat de ele, nu le-a legat cum trebuie)???
Numai bine!
Comment
-
Trebuie noi sa ghicim ce instalatie ai ?
Raspuns in acelasi stil: ai gaz in butelie?
Nu radeti, am vazut pe unul care ii trecea pe benzina cand incerca sa o accelereze, ce a venit la service sa o repare ...nu mai avea presiune in butelie din lipsa de "zama"...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@yany66 - daca masina merge bine pana sa treaca pe GPL si deasemeni merge bine pe GPL, nu e mare lucru. Probabil ti s-a umblat la fire cand s-a remediat scurtul si nu s-a mai respectat ordinea.
Tine minte: galben, verde, rosu, albastru, parca ai zis ca ai Tomassetto, la astea corespund 1,2,3,4.
Dai filtrul de aer jos, te uiti la mufa de la primul injector de benzina un fir e negru iar celalalt e o culoare plina, vezi culoarea firului, apoi te duci pe furtun pana in rampa GPl si vezi ce scrie pe mufa, trebuie sa fie corespondenta de mai sus, verifici la toate, desi daca ai hotarat unde e 1, restul vin de la sine.
Daca ai nelamuriri suna-ma, sunt sigur ca te descurci sa gasesti numarul, ca sa nu-mi fac singur reclama .Last edited by alexys; 8 August 2013, 21:11.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Originally posted by yany66 View Postsalut tuturor,
Sper sa gasesc ajutor pe aici...
Acum cateva sapt. am mers cu masina sa imi schimbe discul de ambreaj de atunci numai probleme am..cand am luat masina de acolo trebida ff rau pe gpl la un moment dat a murit motorul in mers si nu a mai pornit...am descoperit ca era o siguranta arsa si ea se ardea ori de cate ori puneam contactul, era un scurt pe firele care mergeau la injectoarele de la gpl...
Acum PROBLEMA este daca masina sta mai mult timp exemplu are la apa 2 liniute cand imi trece pe gpl da sa "moara" motorul sau chiar "moare", daca accelerez in timp ce ea trepideaza parca merge in trei cateva secunde si dintr-o data isi revine....
Daca masina nu sta de mult timp si plec cu ea at cand face trecerea in gpl imi da in nas...
Daca o pornesc direct in gaz totul ok..
Pana acum am fost la " specialisti" si au schimbat urmatoarele: senzor temp cel de la vaporizator(plaman), garnituri vaporizator, duze injectoare gpl, testare la geru si nimik masina face la fel..
Bujiile, fisele si bobina au 20.000 km..
Numai bine..
Comment
Comment