ady_p - s-a rezolvat problema ?
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
Da, am rezolvat, merci de ajutor.
Asa cum am scris mai sus, va atasez niste poze cu pompa de benzina ce a luat foc (in rezervor).
Comment
-
Salut : yany66. Problema ta este cu siguranta determinata de 2 cauze : 1 ECU benzina are parametii dati peste cap - ai in amestec bogat. Cu o interfata kkl + DDT 2000 verifica richete regulation relantai - daca valoarea acestuia este mai mare decat 196 sau mai mica decat 94.
2. Reseteaza toti parametii din benzina apoi treci la calobrarea GPL. Presiunea sa fie in jurul valorii de 1.20 - 1.25bar , factorul de corectie maxim 1.5.
Daca ai stag 300 premium te rog sa dezactivezi autoadaptation.
Pentru a fii linistit c anu este o problema cu injectoarele treci pe rand cate un injector de la benzina la gaz - tomasseto are posibilitatea.
Atentie sa fie respectate intrarea - iesirea antigelului in plaman - ai modelul AT 09 ?
Pentru eugen 24 - intreruperea cauzata de culbutori : - asculta evacuarea si apoi testul cu o bacnota- are tendinta sa traga bacnota sau mereu o impinge ?- este vorba de gazele de la esapament. Intreruperile in mare parte sunt date de : 1. aer fals intre corp clapeta si admisie - garnitua acea - 20 ron ; 2. bujiile presupun ca le-ai schimbat - verificat fise ; 3. verifica bobina sa nu fie fisurata ; 4. culburorii - pentru care ti-am spus cum sa verifici.
Un secret. Admisia sa o reglezi 0.12-0.14 iar evacuarea la 0.25-0.30. Aceste valori sunt optime pt GPL - crede-ma.
Comment
-
Salutari!
Problema cu un logan 1.6 16V si instalatie Landi Renzo. Problema apare doar cand e A/C-ul pornit in sensul ca motorul se opreste daca se calca ambreiajul in trafic. Am vazut ca au mai fost probleme din astea dar nimeni nu a dat o solutie. Exista o solutie pt asa ceva? In rest totul functioneaza normal, nu sunt erori pe computer, etc. Daca o trec pe benzina nu am probleme cu opritul. Revizia a fost facuta (schimbat filtre si tot ce trebuie) acum 1 luna aproximativ. Am fost vinerea trecuta cu ea unde s-a montat instalatia dar nu au avut o solutie, cica nu au mai intalnit asa ceva.Last edited by mucifer; 2 September 2013, 06:34.
Comment
-
-
Buna chestia cu furtunul dar relativ inutila...poate in sarcina la timpi mari de injectie si turatii mari peste 3500-4000rpm...
Oricum chestia cu termo e destul de slaba ca solutie tehnica...e destul de moale la temp, sant vibratii in draci si nu cred ca e fiabila in timp...
As fi preferat sa vad ca dau cu pasta de blocare
Mucifer: e problema de reglaj... e LR de fabrica sau dupa ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Pana in 1.6 e ~ok...
Daca nu mergi in turatii mari peste 3500-400 rpm nu sant probleme...mai ales pe timpii mari de injectie...
Nu ai de ce sa-ti faci griji... las-o asa daca merge bine in regimul tau de condus...
Poate daca ai schimba la 5-5500rpm s-ar putea sa dea eroare "injectors full open"...
S-a vazut loganuri si cu 1.7-1.8 care functionau ok...
Multip mai mic duce la timpi de injectie GPL mici ...injectoarele au o eroare de executie sa zicem de 0.1-0.3ms...una e eroarea la 3ms(multip 1) alta e la 4.5ms(multip1.5) ....Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Eroarea aceea cu injectoarele full open o vad mai mereu prezenta cand ma mai uit cu interfata gpl. Tot testand am observat ca pe benzina injectoarele se deschid pana in jur de 20 ms iar pe gpl deja imi dau eroare de pe la 16-17ms. Mi se intampla sa apara eroare la accelerare la podea, indiferent de turatie. Am vazut sa apara si la 1500 rpm. Ce simt in realitate este o intarziere in accelerare.
Concret, am logan 1.2 16v cu gpl landi renzo. Pe ralanti am pe benzina timpi de 3.1 ms ( daca e motorul foarte incins , dupa 60-100 km vad deseori timp injectie pe benzina 2,95 ms ) iar pe gpl nu am vazut sa scada sub 5.1-5.3 ms. Motorul trage ok, singura chestie pe care o simt este o usoara ezitare la accelerare brusca. Simt ca o secunda nu se intampla nimic si apoi incepe sa se dezmorteasca. Daca accelerez progresiv e ok. Instalatia e reglata bine deoarece timpii de injectie pe gpl ( cei de pe benzina ) sunt egali cu cei afisati la rulare pe benzina.
Nu stiu daca exista vreo solutie ieftina pt remedierea micii probleme. M-am obisnuit cu ea asa si este ok. Consumul meu de gpl mediu este cu minim minim 25% mai mare decat pe benzina. Ma gandisem la un moment dat sa iau alte duze pt injectoare dar nu am gasit pe nimeni care sa-mi dea direct sfatul asta. Pe cine am intrebat a zis "poti incerca", in sensul ca as putea sa nu obtin ce vreau cu modificarea asta.
Referitor la turatie, in general schimb treapta in jur de 2500-3000 rpm pt economie dar pt depasirile mai din scurt ajung pe la 5000 rpm ca sa pot efectua depasirea mai in siguranta.
Comment
-
Timpul de injectie benzina afisat, trebuie sa fie la fel si cand esti pe benzina si cand comuti pe GPL...
S-ar putea sa-ti fi pus diuze prea mici...
Se duce in timpi mari de injectie la turatii mari de asta la accelerare brusca nu face fata...
Consumul in mod normal ar trebui sa fie pina in 20% mai mare...
Mie de ex consum urban fabrica 10% real benzina habar n-am banui ca pe la 11% iar GPL 13-13.5%...asta in conditiile de drumuri scurte, opriri lungi...mai mult cu motorul rece...
Daca pe benzina merge pina la 20ms iar cand rulezi pe GPL da eroare de la 16ms (timp injectie benzina) mai socoteste multiplicatorul...ce timp injectie ai pe injectoarele de GPL ? Banui ca se duc peste 20-25ms...
Oricum e mult 20ms...
Ai amestec sarac destul de mult...ar trebui sa se duca max 15-17ms...in mod normal...
Foloseste cu incredere virgula si punctul ca semne de punctuatie, pentru ca, folosind doar puncte de suspensie, esti foarte greu de urmarit.Last edited by vitriol; 3 September 2013, 01:44.Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@moog. E instalatie montata dupa, adica in oct 2012. Are doar 20.000km cu instalatia. Am fost azi la un service GPL aici in Timisoara si mi-a zis ca numai de la injectoare poate fi. M-am uitat si eu pe calculatorul ala si corectiile erau destul de mari (depaseau 30), nu stiu ce sunt alea (era coloana aia din mijloc pe care scria correction). Instalatia e in garantie, iar daca sunt injectoarele ar trebui sa le schimbe. Dar mai intai trebuie sa demonstrez asta. Bineinteles ca masina nu s-a oprit deloc cand am mers cu tipul ala cu laptopul conectat la masina... Ce reglaje s-ar mai putea face?
nu pot da edit. Instalatia e montata intr-o reprezentanta Dacia, nu e aftermarket.
Comment
-
Daca e montata dupa ce ai cumparat-o e aftermarket.
Ca e in reprezentanta e acelasi lucru.
Au pus diuze prea mici, nu a mers autocalibrarea si au calibrat-o manual cit de cit...
Trebuia puse diuze ca la 1.4l MPI, clasica echipare...e aceeasi putere...
Cei de pe aici au trecut de mult prin asta, altii deabia acum
Stiu ca mi-am batut capul acum vreun an mai bine, cu LR modelul cu Plus MAX...
Iar cand au aparut ascutitorile cu 1.2l mi-au frecat ridichea iar...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Da se pot schimba. Da. E dator sa-ti faca masia sa mearga identic pe GPL ca si pe benzina.
Ma refer la puterea motorului...doar nu a soferului
Amandoua au 75CP daca nu ma insel...
Lumea se ia dupa capacitatea motorului ce denota ca nu au citit manualul de montaj (la nici o instalatie) si ca nu-i duce capul.
Poti sa ai motor de 0.5l dar 300CP asta nu inseamna ca nu arde combustibil la fel ca un motor de 5l 300CP. La amandoua folosesti aceleasi diuze/injectoare/vaporizator/conducte etc...
Ca motorul are alta dinamica, setarile sant altele, harta de injectie e alta e cu totul alta poveste.
In cazul 1.2l 16V si 1.4l 8V e aproape acelasi lucru peste tot...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment