probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Semnalul sondei lambda se poate urmari cu DDT2000? Aveti informatii despre cum se poate face asta? Sau trebuie mers la un meserias?

    Acum, "babeste" vorbind, dupa parerea mea, cand o accelerez progresiv de la 2000 la ~2500, si se gatuie, simt ca ii lipseste ceva, adica nu primeste ceva (cel mai probabil gaz/benzina). La accelerare mai agresiva, parca nu mai trepideaza. Ma gandeam ca lucrul asta il poate regla cineva din hartile de remapare.

    Poate fi si o cantitate de aer admisa prea mica?

    Comment


    • In ddt poti vedea nu umai semnalee sondei lambda si muti alti parametri care pot ajuta.
      Nu poti vorbi nicodata despre un motor cum ca n-ar intra aer suficient in el, aer intra in functie de turatie si cat e deschisa clapeta de acceleratie. Poate daca nu ai cablul de acceleratie intins sau ai filtrul de aer infundat, oricum e alta poveste. La tine pot fi probleme de combustibil (prea mult/putin) sau de alegere proasta a avansului, probabil modifica si asta la remapare. Se pot vedea pe ddt, dar cred ca nu e treaba ta sa verifici avansul cand ai platit pentru o imbunatatire.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • Tocmai am vorbit cu domnul Alex Stancu (Doc de Dimsport) care mi-a explicat foarte amabil, ca el poate modifica parametrii softului (adica sa mai scada din benzina/avans) sa vedem daca trepidatiile persista, insa sustine totusi ca softul functioneaza pe 98% din loganurile 1.4mpi, iar la celelalte 2% in general este o problema de aprindere: bujii/fise/bobine, problema amplificata odata cu resoftarea, si poate nesezizabila inainte de aceasta. Cum bujiile deja le-am schimbat, o sa caut pe cineva, sa fac un schimb de fise si o sa revin cu rezultatele testului.

        PS: Credeti ca e bai mare daca mai merg asa cu smuncituri inca vreo 2 luni?

        Va multumesc.

        Comment


        • niste fise costa 50 lei...

          Comment


          • daca scot borna de la baterie pentru o perioada de timp e vreo problema cu instalatia gpl? trebuie sa fac vreo reglare??Landi Renzo Evo One!

            Comment


            • Dupa cite stiu nu sant probleme.
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • draculaflying
                dar de ce vrei sa scoti borna de la baterie?

                Comment


                • sa schimb cureaua de accesorii si se recomanda scoaterea bornei de la acumulator!

                  Comment


                  • La Tomasetto se pierde curba de GPL care oricum e dinamica in rest setarile raman...
                    Din ce stiu la LR nu se pierde nimic...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Lasa borna acolo si schimba cureaua linistit, ca nu se intampla nimic. Daca iei borna ti se reseteaza o gramada de chestii pe acolo, iti trebuie codul la casetofon.... pt atat nu se justifica sa iei borna, o iei daca sudezi ceva la masina sau asa, dar si daca sudezi exista o solutie fara sa iei borna.

                      Comment


                      • In general daca e necesara scoaterea bornei, nu se intampla nimic cu masina.
                        Codul la casetofon daca ai activata protectia pe el si atat...
                        Mai ramane ceasul care se reseteaza, computerul de bord si cam atat...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • vibratie ciudata

                          buna ziua,am si eu o problema cu loganul 1,6 16v + GPL, la vreo 1000 km de la montarea instalatiei,cand sunt in treapta 2 si 3 in general, pe la turatia de 2500 rpm,incepe sa apara o vibratie in bord foarte enervanta si numa nu imi dau seama de la ce provine,m-am uitat peste tot si degaba,orice am facut tot asa face,zgomotul se aude cel mai tare in zona aerotermelor centrale deasupra butonului de avarii,este o vibratie care suna a plastic.daca a mai patit careva ceva de genu, sau imi puteti da un sfat unde sa ma mai uit mi-ar fi tare de folos,multumesc

                          Comment


                          • Pai verifica sa nu se fi desprins ceva cand s-a montat cablajul spre comutator, iar daca zgomotul e doar la rularea pe gpl, poate fi o vibratie a parghiilor in reductor. Injectoarele banuiesc ca s-au pus in fata, nu au cum sa se transmkta vibratii pana in bord.
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • La mine se intampla identic.Am constatat ca au trecut conducta de gpl lipita de servofrana.Vibra si se auzea in tot compartimentul interior.Mai mult se simtea si in pedala de frana.

                              Comment


                              • Originally posted by alexys View Post
                                Pai verifica sa nu se fi desprins ceva cand s-a montat cablajul spre comutator, iar daca zgomotul e doar la rularea pe gpl, poate fi o vibratie a parghiilor in reductor. Injectoarele banuiesc ca s-au pus in fata, nu au cum sa se transmkta vibratii pana in bord.
                                face si pe benzina nu doar pe GPL, cum pot verifica daca e ceva desprins prin bord?pe unde au mers cu firele spre comutator?

                                am uitat sa specific ca dimineata cand inca e rece ,primii 10 km nu face asa,abia apoi incepe sa vibreze
                                Last edited by FloRio; 13 November 2013, 11:24. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google