probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • contact imperfect stop frana spate
    sigpic

    Comment


    • Ati folosit careva cricul din dotare ? Este incredibil de enervant !!!!! Eu cred ca si un sudent de la TCM din Politehnica gasea o solutie mai buna !!!!

      Comment


      • Adica? De ce e enervant? E un cric normal, nu are nimic iesit din comun.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • Mie chiar imi place cricul ,de ce ti se pare enervant ,mi se pare mai comod ca celalalt vechi dar nu si mai rezistent ,doar de schimbat o roata atat merge asta .
          Scuze stai ca este rezistent ,uitasem ca il am tot din ala romb .
          "cromul este placerea mea"
          "cui nu-i place , valea"

          Comment


          • Originally posted by BRUTUSANF View Post
            Mie chiar imi place cricul ,de ce ti se pare enervant ,mi se pare mai comod ca celalalt vechi dar nu si mai rezistent ,doar de schimbat o roata atat merge asta .
            Scuze stai ca este rezistent ,uitasem ca il am tot din ala romb .
            Manivela ..... Cum este !!! Cam peste mana nu ??? Iti cam dai peste mana cand ridici roata !!! Iar talpa ( din partea superioara a cricului ) ce ridica automobilul se sprijina pe o zona cu o rezistenta cam scazuta . Acum este ok , dar peste 2 ani ( cand o sa mai rugineasca putin ) o sa vedeti ca atunci cand vreti sa ridicati masina pe cric, acea zona o sa se indoaie < parerea mea >. In acea zona masina este ridicata pe o sectiune a pragului ( buza pragului )de aproximativ 2 mm , pe o lungime de 20 - 25 mm .

            Comment


            • givali depinde acum si de cat de baftos esti
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by givali View Post
                Manivela ..... Cum este !!! Cam peste mana nu ??? Iti cam dai peste mana cand ridici roata !!! Iar talpa ( din partea superioara a cricului ) ce ridica automobilul se sprijina pe o zona cu o rezistenta cam scazuta . Acum este ok , dar peste 2 ani ( cand o sa mai rugineasca putin ) o sa vedeti ca atunci cand vreti sa ridicati masina pe cric, acea zona o sa se indoaie < parerea mea >. In acea zona masina este ridicata pe o sectiune a pragului ( buza pragului )de aproximativ 2 mm , pe o lungime de 20 - 25 mm .
                Da ai dreptate cu talpa si cu manivela iti cam dai peste mana ,ma rog asta e ,in cea ce priveste tabla ca se inmoaie nu este chiar asa ,nu este atat de slaba mai aleb ca acolo este chiar inbinare intre muchia pragului ci contrapragului ,deci nu-ti face griji ca nu se inmoaie atat de repede .
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • Originally posted by BRUTUSANF View Post
                  Da ai dreptate cu talpa si cu manivela iti cam dai peste mana ,ma rog asta e ,in cea ce priveste tabla ca se inmoaie nu este chiar asa ,nu este atat de slaba mai aleb ca acolo este chiar inbinare intre muchia pragului ci contrapragului ,deci nu-ti face griji ca nu se inmoaie atat de repede .
                  Bine ar fi sa fie asa !!!!!

                  Comment


                  • Fratilor, imi dau si eu cu parerea, ca am avut de curand prima pana.
                    Cricul mi se pare OK, mai ales cu "crampoanele" alea 4. Caci am facut pana la 6 dimineata si era gheata pe jos, mi-era teama ca fuge cricul de sub ea.
                    ce nu-mi place la el - manivela aia cretina! Io asa m-am chinuit sa ridic masina cu el....ti-i peste mana sa faci o jumatate de cerc in plan vertical si apoi a doua jumatate in plan orizontal.... Nu stiu la ce s-or fi gandit, dar mi-a luat mult timp sa ridic masina ca sa schimb roata....

                    Comment


                    • ma fratilor se merita gpl??
                      ym! dorinu2005@yahoo.com
                      BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                      Comment


                      • @doru: depinde ce faci cu el. pt mine unul e bun in conditiile in care fac 200 300km zilnic...
                        sigpic

                        Comment


                        • Parerea mea este ca se merita instalatia de gaz. Am cumparat o dacie din '94 cu ceva ani in urma, toti mecanicii imi spuneau ca tre sa-i fac motoru' ca e obosit, consuma ulei dar cam toate consuma, asa ca ce am zis... daca tot trebuie sa-i fac motoru' am pus o instalatie de gaz pe ea... schimbat ulei si i-am dat bice. Mentionez ca circul 95&#37; doar in bucuresti la orice ora. Ca sa nu va plictisesc masina merge si azi, i-am dat-o lui taicamiu, a facut doar pe gaz 35.000 km si nu da semne ca va ceda... daca o dacie veche nu are nimic dar una noua!!! Totul la gaz este sa-i schimb uleiul la jumatate cum faceai inainte (ex: daca are termen de garantie la ulei este de 15.000, il schimb la 7.500) NOroc ca si asa m-am lungit

                          Comment


                          • Salut prieteni !!!
                            Nu am mai zis nika de mult pe aci, dar am stat cu ochii pe voi ca pe butelie...ca tot e forum de GPL )
                            Buuuun, maine ma duc la baieti sa-mi livreze "frumosul" meu nou nout cu GPL din fabrica.
                            O intrebare scurta si la obiect , va rog sa-mi spuneti si voi, ca e clar ca acum aveti experienta nu ca mine, unde s-ar gasi in aceasta "capitala" a noastra cel mai de calitate GPL.
                            M-am mai uitat si pe ce a-ti scris voi...fara suparare...unele pareri se contrazic, unii spun ca OMV si Mall ar fi cei mai buni, altii dimpotriva ca de la OMV se baga aer cu aroma de GPL.... ceata deasa...nu mai inteleg nimik.
                            So...UNDE SE LIVREAZA CEL MAI DE CALITATE GPL IN BUCURESTI ?
                            sI va rog eu frumos pt ca de ex m-am dus la Mall si mi-au dat un pliant cu absolut toate statiile lor de benzina din tara dar despre statiile lor de gpl nu mentionau nimik, poate odata cu recomandarea imi spuneti si adresa sau macar strada unde pot gasi statia de gpl recomandata de voi.
                            Multumesc frumos anticipat !!!
                            Iar despre intalnirea baietilor... duminica fiind abia a doua zi cu masina noua , nu o sa vin la intalnire...( am de ales huse, montat senzori ...mp3player, citit carticelele masinii ) dar promit sa vin duminica 2 martie.
                            Va salut cu respect , va doresc un weekend cat mai placut si va rog help meeeee cu raspunsuri la intrebare.

                            P.S. Sper sa nu se supere moderatorii, dar fiind o intrebare presanta, o sa o postez pe toate forumurile de GPL.

                            Comment


                            • Am o intrebare pentru posesorii de logan cu gpl din fabrica : Voi ati mai fost la RAR cu masina inainte de inmatriculare ? Intreb asta fiindca ieri am fost sa-mi ridic cartea masinii de la dealer si ala mi-a zis ca cica nu mai este nevoie sa trec inainte de inmatriculare pe la RAR. Am observat ca intradevar cartea poarta o stampila RAR insa nu in partea stanga ci in josul paginii si in text se face referire la omologarea instalatiei gpl

                              Comment


                              • Ti-am raspuns pe threadul celalalt, nu era nevoie sa pui intrebarea de 2 ori, mai ales ca esti si off-topic.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google