If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu o problema ce a aparut de curand si anume desi am butelia goala si imi trece de pe gaz pe benzina cand ma duc la pompa sa alimentez nu imi intra gaz in butelie nici macar in valoare de 1 leu
de ce oare ?
si cum pot remedia?
am si eu o problema ce a aparut de curand si anume desi am butelia goala si imi trece de pe gaz pe benzina cand ma duc la pompa sa alimentez nu imi intra gaz in butelie nici macar in valoare de 1 leu
de ce oare ?
si cum pot remedia?
Incearca sa alimentezi din alta parte ca mi sa intamplat si mie...s-ar putea sa aiba ei probleme la pompa
Salut,
Problema cred ca e de la diferenta de presiune butelie - pompa!
La mine sa rezolvat prin apasarea bilei de la alimentare cu GPL . Am fost la un Lukoil a apasat de bila 1-2 sec, a iesit un pic de gaz si problema rezolvata.
Incearca pe viitor sa nu mai bagi gaz cu presiune mare!
Bafta
am incercat sa alimentez si de la alta pompa si tot asa face nu intra deloc
cat despre presiune ...... alimentez cum au ei setata la pompa ca nu pot sa ma duc eu sa le umblu la robineti
si cu privire la robineti am vazut pompe care au mai multi robineti , care din ei sunt nustiu
am sa desfac maine multivalva si scot toata presiunea din butelie si cu aceasta ocazie o sa o si verific de murdarie
ca alta varianta sa scot presiunea din butelie inainte de multivalva nu vad
am scos astazi multivalva si am inspectat-o vizual binenteles dupa ce am desfacut-o bucatele tot ce se putea desface dar nu parea nimic blocat
am montat-o la loc dar tot nu intra gaz
pana la urma am desfacut gura de umplere unde este arcul cu bila si credca era din cauza arcului care zic eu se proptea in marginea interioara a gurii si nu permitea bilei sa se retraga ianpoi ca sa se alimenteze cu gaz , am strans putin cu patentul arcul dupa care am mers sa alimentez si surpriza mi-a intrat de 45 lei(atata aveam la mine) dar a intrat normal deci usor fara probleme
maine am sa incerc sa fac fulul sa vad daca am scapat de problema
sper eu sa fi fost asta rezolvarea
am pus si azi gpl si se pare ca s-a rezolvat intra gaz normal numai ca acum se aude un zgomot ca un suierat din zona gurii de umplere
cam asta ar fi singurul inconvenient ca se aude dar nu imi pot da seama de la ce ar fi probabil zic eu ca vibreaza bila si bate in interior cand baga gaz cu presiune
arcul acum se apasa mult mai usor ca ianinte si alimenteaza normal
nustiu de la ce acel zgomot
am plinul dar la urmatoarea alimentare vad daca face la fel si o desfac iar
....
oricum mai ai o bila pe multivalva asa ca nu este chiar asa de importanta in afar de faptul ca se blocheaza in reductie (i-si face loc din cauza vibratiilor de la alimentari)
da la asta ma gandesc si eu ca a fost bila blocata in acel cauciuc si arcul prea tare
numai ca sunt nedumirit ca s-a intamplat asa din senin fara sa fi umblat la gura de umplere in niciun fel
stai linistit ca se intampla f des asta de acceia baietii de la gpl s-au inzestrat cu scule care sa apese pe bila cand se lipeste sau se blocheaza in scaunul ei
se pare ca totusi am facut o gresala cand am montat bila in gura de umplere si am pus-o gresit
acum 2 zile fiind prin Constanta cu diferite treburi am zis sa trec pe la un service montator de gpl unde cunosteam pe cineva care mi-a aratat o gura de umplere demontata iar bila venea in interiorul arcului
deci ordinea de la exterior la interior exact ca si sensul de alimentare este: bila,arcul cu partea larga spre bila deci bila cand nu exista presiune in conducta de alimentare sta cazuta in interiorul arcului
ceea ce tine bila impinsa in oringul de cauciuc este presiunea din aceasta conducta si nu arcul,acesta avand doar rolul de a tine bila deschisa ca sa nu obtureze conducta in partea conului in monentul in care se alime teaza de aceea are si partea din jos o spira indoita
inca nu am alimentat sa vad daca functioneaza ok dar am sa bag gaz zilele acestea dupa care revin cu verdictul final
baieti, am avut o problema identica: dupa ce in service Dacia s-a umblat la supapa de alimentare (aia cu bila) in urma interventiei la aripa spate dreapta (instalatie LR de fabrica, iulie 2007, timp in care nu am avut alte probleme cu instalatia GPL decat ca, incepand cu 55000km, se mai bloca bila aia), desteptii de acolo mi-au montat-o invers - adica arcul era cu partea larga spre butelie si cu "ciocul" spre bila; nu puteam alimenta deloc. La alt service, smecherii au spus ca arcul e bine montat si, pt ca tot nu mergea, am schimbat subansamblul: holender conducta, corp supapa+arc+bila, saiba prindere caroserie, capacel si adaptor pentru alimentare. Cu tot cu manopera 800Ron! Da' acum merge, in sfarsit (adica de 2 zile, alimentez cu 8bar!!!)! Masina are acum peste 61500Km!
P.S. e bine sa facem asta singuri! problema este ca mafia din sistem nu ofera la vanzare piese de schimb! ratiuni de "securitate" si, bineinteles, interese financiare! ideea este ca multi meseriasi lucreaza destul de neglijent! stie cineva despre existenta unor furnizori de piese originale? sau cu ce altele pot fi inlocuite?
rectific postarea de la 15:05, 1-05-2012 (ce chestie, dupa 10 minute nu mai ai posibilitatea "edit" decat daca se contacteaza admin-ul!...
800ron=80ron
sper sa mi se permita modificarea putin mai tarziu...
Last edited by superman_2002; 1 May 2012, 16:34.
Reason: Automerged Doublepost
@moog: mai am ceva probleme cu ron-ii... inca gandesc in zeci de mii, etc...
m-a chemat copilul sa ma joc cu el si, cand am revenit, am constatat ca nu mai pot modifica (edita) mesajul - este o constrangere pe care nu am intalnit-o pe alte forumuri!
oricum, gpl-ul isi scoate banii cam dupa vreo 20000km, cu conditia sa nu intervina ceva intre timp (la mine, problema cu bila a aparut mult mai tarziu si a crapat la 61000km de tot);
la service-ul 2 au sters ceva erori din ecu gpl, pret 20ron (neputand sa alimentez, buzerul din comutatorul gaz-benzina piuia in draci da' si, chiar daca mergea pe benzina, nu se oprea din balamuc - dupa erase error, s-a oprit); ce ma deranjeaza nu este atat costul lucrarii, 80ron este acceptabil, ci faptul ca nu se gasesc furnizori care sa specifice pe net preturile, atat pe cele ale componentelor cat si pe cele ale manoperei - din cate imi dau seama, acestea sunt stabilite la fata locului, in functie de client si de "vigilenta" acestuia; daca clientul este "prea insistent" dar nestiutor, se va inlocui tot ce se poate, chiar de nu-i cazul, la pret "corespunzator", asa... ca sa "traiasca" si service-ul... trecand peste asta, daca te pricepi cat de cat la surubareala, te crezi in stare, ai ceva scule, cunostinte si simt de raspundere + PIESELE ORIGINALE sau COMPATIBILE, poti incerca! sigur o vei face d.p.d.v. al calitatii executiei, mai bine! daca ai dubii, mai ales prima data, mergi si vezi... poate-s eu prea pretentios!
Ce spui tu e general valabil...
Ca exemplu s-a dus un amic "varza la mecanica auto" sa faca o constatare de control ...
Deviz de 2400RON ...incluzind schimbat etrier, garnitura baie, semeringuri, cap planetara, toata suspensia si alte nimicuri gen distributie
Pina la urma trebuia sa schimbe numai amortizoare fata...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment