probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca e de la sonda de ce nu face si pe benzina? Sau si pe gpl omv?

    Am verificat prima oara cablajul sondei sa nu fie ciupit....

    Ce legatura are gapul bujiilor? Sunt aproape noi nici 5000 km

    Poate esapamentul meu rasufla pe undeva? Ma intriga ca pe benzina nu are nimic si nici pe gpl omv.....si evident ca nu pot sa pun gpl numai de la omv

    Comment


    • Mie bujiile noi mi_au venit la 1mm

      Comment


      • Buna am si eu o problema, am o instalatie Milano pe masina, rezervorul e plin dar nu mai trece pe gaz deloc, al incercat si trece pe gaz 10 secunde si sare iara pe benzina.
        aveti idee ce poate fii?
        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

        Comment


        • Du te la un montator sa puna diagnoza. Pot fi mai multe cauze.
          De la gaz prost fara presiune pina la senzori dusi etc...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Problema e ca nu stiu in zona sibiului un service care lucreaza pe Milano.
            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

            Comment


            • Daca ai laptop, search user Jagoman , iei interfata si restul de la el si tragi un ochi singur...
              Piese daca e nevoie gasesti pe net, daca nu PM...ajutam daca e nevoie
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • Probleme Pornire,nu Sta In Relanti

                am montat gpl in 4 aprilie
                au fost probleme:comuta pe benzina cand porneam cu motorul cald
                am fost la revizie:au schimbat nu-stiu ce piesa
                acum am alta problema:la pornire,dimineata,motorul rece:nu sta in relanti,moare motorul

                nu pot decat sa o pornesc si sa o turez putin ca sa nu moara motorul...
                la plecare par ca se infunda,,ca sta sa lesine,ca n-ar viata...

                in mers,cu motorul cald in pornire,nu face probleme ...

                cause? remedieri ?

                Comment


                • Pentru .incepator. Problema la tine apare din strategia de cuttoff. Se aprinde martorul deoarece instalatia injecteaza gpl mai mult iar ecu benzina sesizeaza detonnatie- amesteb prea bogat. Se rezolva cu o calibrare si apoi monitorizare = reglaj in faza cut off

                  Comment


                  • Salutare,
                    Va deranjez si eu cu o problema,am un logan ph2 , fabricatie 2011, 1,6 8mpi + gpl tomaseto stag 4 euro 5,dupa ce trece pe gaz merge foarte bine,problema este la benzina ,cand pornesc motoru in loc sa coboare turatia treptat de la 1100 ea oscileaza intre 750 si 500rpm dupa care se opreste motorul.daca accelerez pana la 1500-2000 rpm atunci isi revine si scade treptat turatia la 750.nu stiu ce poate fi,poate ma puteti ajuta voi ca cateva informatii inainte sa o duc la mecanic.
                    Multumesc si o zi buna va doresc.

                    Comment


                    • Curata tot sistemul "Corp clapeta" , poate fi de aici.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Sau trebuiesc sterse erorile de pe benzina , apoi de pe gaz.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • N-are nicio treaba cu erorile, cel mai probabil este MPP.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Originally posted by PASCARU IG View Post
                            Salutare,
                            Va deranjez si eu cu o problema,am un logan ph2 , fabricatie 2011, 1,6 8mpi + gpl tomaseto stag 4 euro 5,dupa ce trece pe gaz merge foarte bine,problema este la benzina ,cand pornesc motoru in loc sa coboare turatia treptat de la 1100 ea oscileaza intre 750 si 500rpm dupa care se opreste motorul.daca accelerez pana la 1500-2000 rpm atunci isi revine si scade treptat turatia la 750.nu stiu ce poate fi,poate ma puteti ajuta voi ca cateva informatii inainte sa o duc la mecanic.
                            Multumesc si o zi buna va doresc.
                            Incearca o resetare ECU benzina la parametrii initiali.

                            Comment


                            • Originally posted by nebundemult View Post
                              Incearca o resetare ECU benzina la parametrii initiali.
                              plus o verificare de culbutori

                              Comment


                              • Salut am achizitionat si eu de curand un Logan cu GPL aftermarket si acum nu mai vrea sa porneasca, inainte de acest incident la rece pornea abia la a 7-a cheie si acestea tinute cite 5 secunde, dupa ce pornea si se incalzea pornea la sfert ori de cate ori o porneam.
                                Acum se pare ca nu mai vrea si gata, am verificat si curatat senzor turatie ,bujii ,fise,corp clapeta,mpp, si am descoperit aseara ca nu am scanteie si nici +12V pe bonina de inductie dupa ce pun contactul pe calea C din conectorul de alimentare al bobinei, am un +12v scurt exact cand pun contactul si dupa aceea dispare, am incercat sa o pornesc inainte sa descopar acest lucru cu spray de pornire pt. a scoate din calcul proasta functionare a pompei de benzina dar nimic.
                                Am desfacut si bujiile sa vad daca sunt umede la cate automate am dat si nimic perfect uscate lucru ce ma duce la faptul ca nici alimentare pe injectoare nu am pt. ca daca aveam as fi avut bujiile umede daca nu aveam scanteie.
                                Acum ce ma intreseaza pe mine daca cineva a mai patit chestia asta si daca stie cineva daca ar trebui sa am +12v permanent pe bobina dupa ce pun contactul.
                                Multumesc anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google