La senzorul de turatie (de pe volanta)ai umblat? Fa o proba cu altul.
probleme dacia logan gpl
Collapse
X
-
Originally posted by gabyyy6 View PostSalut am achizitionat si eu de curand un Logan cu GPL aftermarket si acum nu mai vrea sa porneasca, inainte de acest incident la rece pornea abia la a 7-a cheie si acestea tinute cite 5 secunde, dupa ce pornea si se incalzea pornea la sfert ori de cate ori o porneam.
Acum se pare ca nu mai vrea si gata, am verificat si curatat senzor turatie ,bujii ,fise,corp clapeta,mpp, si am descoperit aseara ca nu am scanteie si nici +12V pe bonina de inductie dupa ce pun contactul pe calea C din conectorul de alimentare al bobinei, am un +12v scurt exact cand pun contactul si dupa aceea dispare, am incercat sa o pornesc inainte sa descopar acest lucru cu spray de pornire pt. a scoate din calcul proasta functionare a pompei de benzina dar nimic.
Am desfacut si bujiile sa vad daca sunt umede la cate automate am dat si nimic perfect uscate lucru ce ma duce la faptul ca nici alimentare pe injectoare nu am pt. ca daca aveam as fi avut bujiile umede daca nu aveam scanteie.
Acum ce ma intreseaza pe mine daca cineva a mai patit chestia asta si daca stie cineva daca ar trebui sa am +12v permanent pe bobina dupa ce pun contactul.
Multumesc anticipat.
Comment
-
Salut.
Revin cu noi detalii despre trepidatiile/smunciturile mele intre 2000 si 2500rpm (in principiu dupa resoftarea Dimsport), descrise pe larg la postul 367:
- schimbat fise si bujii (imprumutate la un 1.4mpi)
- curatat senzor turatie de pe volanta (avea ceva mizerie)
- curatat corp clapeta si motoras pas cu pas (erau destul de murdare)
- verificat garnituri corp clapeta (vizual sunt ca noi)
SIMPTOMELE AU RAMAS!!!
Ba mai mult, de ceva vreme imi face figuri la pornire, ca in filmul urmator:
Simptome: 1. trepidatii/smuncituri intre 2000 si 2500rpm (la accelerare usoara, in sarcina)2. mai nou, pornire grea - la rece, si in plus masina vibreaza mai...
Ce sa mai fac?
Comment
-
Ma scuzati daca postez unde nu trebuie sau daca sa discutat si nu am vazut am si eu o problema cu un logan 1.6 benzina cu gpl nu stiu ce model de gpl este dar de cateva zile este cand o apuca si merge inecata se aprinde check engine sciate fum alb dens si urat mirositor , reviziile la gaz sunt la zi
Am fost la cei care au montat gazul au pus testerul totul e ok au pus tester pe benzina au zis ca un injector de la benzina nu inchide si se ineaca ,schimbat injector si aceleasi simptome repet nu tot timpul doat cateodata face chestia asta
Am facut si o incercare in momentul cand am simtit ca se ineaca pe gaz am trecuto pe benzina din mers si am lasato 2-300 de metri apoi am trecut-o napoi tot in mers si isi revine
Daca poate sa imi dea careva o idee o explicatie
Multumesc
Comment
-
Miros urat ... Este din cauza sulfului din gpl care ajunge in catalizator ... Asta iti spun sigur ca o stiu de la reprezentanta ... Eu am avut cam acelasi simtome dar a fost problema de la un injector de gpl ( landi renzo pe la aprox 150k ) ... Deci asta cu mirosul este sigur de la catalizator ... Restul problemei pot fi muuuulte cauze ...
Sent from my iPhone using Tapatalk:animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:
Comment
-
Dacă montatorul nu a făcut o prostie maxima, puțin probabil, dacă mergi numai pe benzina câteva zile ar trebui sa și revină. Dacă nu, ai o problema la tigaie... Bujii, fise culbutori etc...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
-
Salut,
Scriu in acest thread pentru ca am probleme cu un Almera din 2006 motor 1.5 16v 98 cp la care i-am montat
instalatie GPL Tomasetto cu Stag200 plus si injectoare Valtek30 - rosii. A mers ok in primii 40000 km , consum mic,
fara diferente simtitoare fata de benzina la mers.
Dupa 40 000 km pe GPL a inceput sa se aprinda din cand in cand Check Engine si la drumuri lungi sa se stinga.
Dupa 50 000 km pe gpl Check engine a inceput sa ramana aproape tot timpul aprins si cu un adaptor Bluetooth de OBD2
am descoperit eroarea Random cylinder misfire care reapare de fiecare data cand o sterg.
Motorul pe la 1500 ture, masina scoasa din viteza, stand pe loc,
avea un mers sacadat pe GPL, ca si cum nu merg toate pistoanele (injectoarele de GPL) la fel,
dupa 2000 de ture nu se mai simtea sacadarea.
Problema pe care o am de 2 zile este ca a inceput brusc sa mearga foarte prost pe GPL, nu mai trage motorul,
merge cu sacadare puternica, mai ales cand accelerez in orice treapta de viteza ca si cum merge in 3 cilindri,
mult mai prost decat pana sa detectez prima data eroarea de random cylinder misfire.
Am intrat cu un scaner de OBD2 pe ECU Masina si singura eroare este tot Random Cylinder misfire.
Pe de alta parte, am intrat si cu softul de configurare pe ECU GPL si acolo am gasit eroarea "Petrol injectors fully open"
care reapare dupa ce o sterg, indiferent daca motorul merge pe Benzina sau GPL.
De asemenea, in monitorul timpilor de injectie am un injector (P3) de benzina cu timp deschidere fix 99.0 ms
iar cel aferent pe GPL are 0.0 ms (adica nu functioneaza cel de GPL) iar ceilalti timpi la restul injectoarelor
(benzina si GPL) sunt normali (Benzina in jur de 3.3 ms, GPL in jur de 5 ms). Verificat la 800 de ture.
Daca dupa pornire pe benzina si comutare pe GPL comut in cateva secunde iar pe benzina la relanty,
motorul merge ok.
Daca il las mai mult sa mearga pe GPL si apoi comut pe benzina la relanty se opreste motorul.
Daca imediat dupa ce comut de pe benzina pe GPL plec de pe loc motorul merge ok cateva secunde
apoi pare ca merge iar in 3 cilindri.
Cele de mai sus cred ca sunt probabil cauzate de releul pus la pompa de benzina si injectorul de benzina cu timp 99.0 ms
care merge cat timp motorul e comutat pe GPL si goleste rampa de benzina.
Daca motorul e comutat pe benzina, merge impecabil. Problemele apar doar cand e comutat pe GPL
Toti ceilalti senzori de la instalatia GPL aveau indicatii in limite normale (presiune admisie, presiune gaz, temperatura)
A mai intalnit cineva problemele de mai sus la instalatie GPL cu ECU STAG?
De la ce poate fi problema Petrol injectors fully open din ECU GPL?
De la ECU GPL, conexiuni injectoare sau rampa Valtek?
Comment
Comment