Parerea mea este ca daca merge OK pe benzina, aprinderea nu are probleme. Pocniturile in admisie pot fi de la amestecul prea sarac. Mie imi dadea rateuri in admisie pe GPL la Cielo noneuro cand strangeam surubul de gaz pentru mers mai economic si ii dadeam spritz la turatii reduse, cum patesti si tu.
Eu la Tomasetto aveam duze gravate cu 1.75 dar largite cu bormasina la 2 mm de oamenii care au montat instalatia si cu 2 mm a mers ok. Daca la tine au doar 1.75 mm s-ar putea sa fie prea mici pentru motor de 1.6
Am gasit pe un forum un post in care zicea cineva ca ii intrerupea si smucea pe GPL in sarcina si pana la urma a rezolvat prin schimbarea ECU GPL, dar poate la tine nu e cazul.
Eu la Tomasetto aveam duze gravate cu 1.75 dar largite cu bormasina la 2 mm de oamenii care au montat instalatia si cu 2 mm a mers ok. Daca la tine au doar 1.75 mm s-ar putea sa fie prea mici pentru motor de 1.6
Am gasit pe un forum un post in care zicea cineva ca ii intrerupea si smucea pe GPL in sarcina si pana la urma a rezolvat prin schimbarea ECU GPL, dar poate la tine nu e cazul.
Comment