probleme dacia logan gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar trebui sa te duci sa-l verifice ... si cel mai corect ar fi sa te duci la firma la care a fost montat... :|
    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

    Comment


    • Fratilor,uite ce am patit!
      Am Logan 1.4 benzina cu GPL din fabrica Landi Renzo.
      Am in acest moment 103.500.Pana saptamana trecuta nu am avut nici o problema.
      In timpul mersului pe gpl se porneste avertizorul sonor ca si cand nu mai am gaz,cu toate ca in rezervor e destul gaz.M-am dus la dacotecii de la Dacia si astia de buni ce sunt au luat-o babeste,ca sunt filtrele,am schimbat filtrele,ca sunt culbutorii,am reglat culbutorii,ca e plamanul,am schimbat membranele,dar ea tot asa face.chestia e ca se opreste si daca o lasi o perioada merge iar si dupa cativa km. iar se opreste.
      Ce parere aveti?
      Ma poate ajuta cineva?

      Comment


      • Si eu am avut aceasi problema dar la o instalatie romano, la mine a fost de vina senzorul de presiune a gpl-ului.

        Comment


        • sfatul meu este sa nu te mai duci la mecanicii aia de biciclete ca doar atata stiu sa faca sa schimbe filtrele si daca nu merge ridica din umeri.dute la www.agrom.ro sunt cei mai tari si chiar stiu cu se mananca treaba asta.bafta
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • calculatorul indiferent pe ce merge masina face conumul ca si cum ar merge pe benzina, consumul de gpl este cu 2l mai mare fata de ce indica calculatorul. In timp minim 7/100

            Comment


            • Mergi intr-un service autorizat si zi-le sa-ti puna calculatorul pe instalatia de gpl. Teoretic o sa iti spuna unde este eroarea

              problema ,mea la GPL este ca in timpul mersului se mai opreste motorul asa din senin , de fapt atunci cand calc ambreiajul la schimbatul treptelor de viteza
              Last edited by 81TTU; 27 March 2010, 15:48. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • La cei 85500km cu loganul1.6gpl/fabrica,model 2008.Am avut de 2 ori aceleasi probleme cu vaporizatorul(membrana) de gpl.Sare membrana din aceea furca interioara si lasa gaz.Dureaza mai mult demontatul decat reparatul ca atare,dar motivul din ce cauza se intampla acesta defectiune nu il conosc.Poate ma ajutati voi? multumesc.

                Comment


                • am o problema cu loganul pe gpl . nu mai merge deloc pe gpl moare motorul si se aude si un scirtait la motor, nu mai accelereaza si miroase si a gaz. am fost simbata la service, unu pe sos. giurgiului, la niste basarabeni (unde am montat instalatia) mi-a curatat valvele, ca cica erau blocate, si a mers bine vreo 2 zile. acum nimic, e moarta.merge doar pe benzina. cumva filtru de aer? nu l-am schimbat si am vreo 40ooo.

                  logan gpl. probleme mari nu mai merge pe gpl. moare motorul, nu mai accelereaza, se aude si un scirtait la motor (se misca motorul de vrea sa fuga) si mai si miroase a gaz.pe benzina merge bine. am fost la service-ul unde am montat instalatia (unu pe sos. giurgiului la niste basarabeni) mi-a curatat valvele (electrovalvele, cred) a mers bine 2 zile si a revenit problema de mai sus.habar n-are nici ala de la service.o fi de la filtrul de aer? nu l-am schimbat deloc. si am 40000 km
                  Last edited by ralexcornel; 2 April 2010, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • pt inceput - filtrude aer nu are nici o treaba

                    dute sa o puna pe tester sa vada, pate fi:
                    injector defect (ars, in scurt)
                    o electrovalva de protectie nu deschide - in mod normal sunt minim 3 pe instalatie
                    senzorul de presiune a gazului - defect sau functioneaza prost
                    un simplu fir intrerupt

                    pe tester si sa vada ce are
                    este posibil sa fie curatat "injectorul" - ala este o "puta care este pusa in admisie", dar daca defectul este in rampa de injectie unde sunt injectoarele, poate sa fie prinsa mizerie si nu se mai deschid actuatori din rampa de la gpl

                    Comment


                    • Salut, am un logan 1,4 mpi, gpl, 29000km iar de ceva timp am o problema. De pe la 50 km/h incepe sa se auda un huruit, un zgomot destul de puternic, de pe la 70km/h se mai linisteste iar la 100 incepe iar puternic...ce am mai observat este ca sunetul se intensifica la decelerare....din cate imi dau eu seama sunetul nu este din cauza motorului. Daca stie cineva cam ce poate sa fie...inainte sa merg la un service, cam la ce sa ma astept. Ms

                      Comment


                      • Am avut si eu asa un huruit se manifesta la fel si mi-au gasit un rulment defect la roata spate.Am si lovit ceva cu roata.

                        Comment


                        • Ai putea sa imi spui cam cat te-a costat inlocuirea rulmentului? si cam cat de grava este treaba....ca as dori sa plec in vacanta cu ea si sa nu am surprize! cel mai recomandat ar fi sa o repar inainte...dar cu criza asta!

                          Comment


                          • Salutare,

                            Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau daca s-a mai lovit cineva de urmatoarea problema,
                            Am un logan 1.4 (model 2008) cu gpl din fabrica, landi-renzo cu 2 injectoare infundate si as vrea sa le schimb, pe toate 4, toata rampa cu altele, tomasetto
                            nu are rost sa intru in detalii de ce nu mai vreau landi-renzo, banuiesc ca stiti deja

                            Problema este urmatoarea, softul masinii nu ma lasa, din cate mi s-a explicat si cat am inteles, nu pot sa modifice parametrii de functionare a injectoarelor, landi-renzo functioneaza in anumiti parametrii, tomasetto in alti parametrii.

                            Oamenii la care am fost au spus ca softul este blocat (Memory... nu stiu cum, n-am retinut) si nu pot sa intre pentru a face modificari.

                            Pe unde am fost, inclusiv la reprezentanta, mi-au spus ca nu au ce sa-i faca.

                            S-a mai lovit cineva de aceasta problema? A mai trecut cineva de pe landi-renzo pe alte modele?
                            Sunt din craiova iar pe aici nu stiu pe unde sa ma mai duc, recomandari prin orasele din apropiere?

                            Mersi

                            Apropo, am cautat prin forum inainte sa postez daca nu cumva s-a mai dat raspunsul la aceasta intrebare, dar n-am gasit.
                            Last edited by mxd; 19 July 2010, 11:23.

                            Comment


                            • --mxd-- sunt f multe masini la care au fost schimbate inj de landi cu injectoare de tomasetto si nu au avut probleme, cat despre reglaje acestea se pot face ( problema e ca multi de la serv dacia nu stiu ce sa faca cu softul , sper sa nu supar pe nimeni dar acesta e adevarul)
                              -daca nu rezolvi problema in craiova si ai drum in bucuresti te pot ajuta : 0732733886

                              Comment


                              • salut. vineri am schimbat eu inj lr cu inj tomasetto. pana acum nu am sesizat nici o problema, merg f bine. chiar am o scadere de consum. toata treaba am facut o la cineva in pitesti care a lucrat la fabrica la dacia si acum si a deschis singur service. pt mai multe detalii suna l la nr asta: 0767518852 sau 0724796694

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google