a scimbat cineva inafara de injectoare si altceva (membranele de la regulatorul de presiune)
Injectoarele Pe GPL Au Probleme?
Collapse
X
-
Nu faceti revizii sute de mii de km si aveti pretentia sa mearga masina bine... Geez!
Comment
-
multumesc narcisclement pentru ajutor !
ce este straniu in manifestarile tehnice ale masini mele in ceea ce priveste injectoarele gpl...este faptul k au perioade in care lucreaza impecabil...apoi parca umbla cel cu coarne la ele si nu mai merg......intrerup ,trepidatii ,rateuri in filtru de aer....etc...
pentru ca totul sa fie uluitor am sa va povestesc o intamplare bizara....
Akm 2 saptamani am plecat la drum stiind ca masina nu functioneaza pe gpl. Un drum lung mai precis SLATINA-ROTTERDAM pentru a cumpara o autoutilitara (am ales Renault Mascott )
.Am mers pe benzina si la o viteza constanta dupa ce am trecut in Ungaria ....consum cu benzina din Romania 8 % .
Dupa ce am terminat benzina din RO am alimentat la granita dintre Austria-Germania si ,dupa cateva sute de km consumul a fost de 5,5 % la o viteza constanta de 100/110 km/h .....si asa a ramas tot timpul cat am avut benzina din afara .
Undeva aproape de granita Olandeza am trecut pe langa o statie ce avea si gpl ...am alimentat mai mult cu gandul k atunci cand voi repara instalatia de gpl sa fac diferenta la consum si calitate intre gpl lor si al nostru dar,curiozitatea ma impins sa vad daca masina mai da vre-un semn de viata pe gpl...si fantastic....a mers impecabil aproximativ 2000 km ....dupa care la intoarcere aproape de Budapesta a luat-o din nou razna....facandu-ma sa merg din nou pe benzina pana acasa ....
Consumul de gpl a fost undeva foarte aproape de 7% si l am facut dupa cati litri gpl am alimentat si km parcursi efectiv ,calculatorul masini aratandu-mi 6 % consum gpl dar nu a batut la km parcursi, rezervorul de gpl terminandu-se mai repede de cat imi arata calculatorul masini, de aici rezultand un consum de gpl aproape de 7 %
Oricum faptul k am mers in jur de 2000 km pe gpl m-a scutit foarte mult ,benzina in Germania fiind undeva la 1,56 euro/L iar gpl nu a depasit 0,77 euro/L
Concluzia este k indiferent de cat ma va costa reparatia injectoarelor si revizia instalatiei de gpl am sa platesc fara sa ma gandesc daca este mult !Last edited by adonis33; 9 March 2011, 19:30."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Pentru cei care au probleme cu instalatia de gpl sau vor sa-si comande piesele instalatiei gpl originale Landi Renzo montate de uzina Dacia postez aici site-ul singurului importator si service autorizat Landi Renzo din Romania
SC Proeco Gas Systems Srl
Pitesti
"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Si la mine tacane injectoarele de GPL (instalatie Milano) am 80.000 km cu GPL-ul, si pana la 60.000 i-am facut service-ul si schimburile de filtre pt GPL conform cartii.
M-ar fi interesat si pe mine Rampa de injectoare pt GPL - Milano , stie cineva ceva ?
P.S. Tot asa facea si masina mea pe G.P.L. - tremura , se oprea la ralanti, se aprindea marorul antipoluare ( pe benzina mergea bine) ! Dar s-a remediat cand i-a reglat culbutorii/tachetii.
Comment
-
si mie imi tremura la relanti pe benzina, nu am gpl, si mi-au zis ca am avut nustiu ce depuneri pe un injector si in altul ceva impuritati , le-au curatat si vad ca acum merge ok. Am un 1.6 MPI din noiembrie 2005 si vroiam sa va intreb dak are filtru de benzina si dak are unde e ca as vrea sa il schimb.
Comment
-
Posibil trebuie reglati culbutorii (la motorul 1.6 MPI se mai deregleaza) - e operatie simpla care de obicei se face odata cu schimbarea distributiei .
Are filtru de benzina integrat in pompa (pompa e in rezervor) se schimba impreuna1.6 MPi Icy White
Comment
-
am o instalatie gpl tomasetto stag 200 montata pe un opel tigra motor 1.4-16 valve si de ceva vreme la relanti imi tzacane injectoarele gpl cand masina este pe gaz am mai sapat pe net si am alat ca vibreaza la functionarea la relanti rampa mea nefiind fixata ci statea in aer asa mi-au pus-o desteptii de la service apoi am fixat-o eu dar tot tzacane, de la ce ar putea fi?
Comment
-
Probabil e activat pre-incalzirea injectoarelor la pornire de la rece, adica daca temperatura reductorului este sub o anumita temperatura.
Comment
-
salut colegi am si ieu probleme cu loganul, atunci cind ie rece nu mai porneste decit la a5 a cheie, am uitat sa va sp. ca ie un log. 1.4 cu inst. de gaz pe iel.Am curatat sezorul de pe volanta, am schimbat mot. pas cu pas,am resoftat calculatoru de benzina,am strins culbutori, toate astea le-am facut la service la AUTO GAZ,si tot nu porneste cum trebuie va rog sa ma ajutati si pe mine macar cu un sfat. VA MULTUMESC
Comment
Comment