Injectoarele Pe GPL Au Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu dati asa buzna cu sfaturi de schimbat x ca nu mai merita. Daca vrea, mi-o poate trimite, am cel putin cateva zeci reparate cu problema asta si nu s-a intors nici una cu aceiasi problema. Cu injectoarele e alta problema, dar si aia e rezolvabila.
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • #92
      Eeee asa da, se merita incercat...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #93
        Eee asa da ,,,nu sa intor niciodata cu aceiasi problema,,,pai nu ca a picat altceva ,pica in lant de la una la alta deci mai bine una sh fara interventi (ecu) parerea mea.
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #94
          Originally posted by cosmin1978 View Post
          si ai intrebat la service cat te-ar costa?
          1100 ron la vernesti/buzau- ecu si injectoare landi renzo
          1300 ron in bucuresti - ecu stag 200-4 cu injectoare valtek( cablaj nou, filtre gpl, reglaj culbutori incluse, garantie 2 ani)
          fost 1.4 MPI / GPL
          actual 1.0 SCE

          Comment


          • #95
            @bubuleanu
            banii sunt la tine dar banuiesc ca in ambele cazuri ai garantie

            Comment


            • #96
              Te sfatui sa vb mai intai cu Alexys...
              Iesi ieftin...daca iti repara ECU...apropo de cazut in lant...
              Ce dreacu sa mai cada ? Butelia? Vaporizatorul ?
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #97
                Nici butelia nici vaporizatorul ,o alta componenta electronica..
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #98
                  Alta componenta electronica nu prea are ...care sa pice in lant...senzorul de presiune si temp si bobinele de la electrovalve ...altceva electric nu mai este
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #99
                    am facut diagnosticarea gpl si reinitializarea ecu benzina. ecu gpl este prajit si chiar miroase foarte bine in interior![/QUOTE]

                    Sigur e ecu gpl? Daca nu trece pe gpl ar putea fi butonul ala care comuta de pe gpl pe benzina. Incearca sa vezi poate s-a parlit ala. La multe instalatii s-a intamplat asa ceva. Sau mai intreaba si la alt service ca sa te convingi

                    Comment


                    • Originally posted by tvstar1 View Post
                      Eee asa da ,,,nu sa intor niciodata cu aceiasi problema,,,pai nu ca a picat altceva ,pica in lant de la una la alta deci mai bine una sh fara interventi (ecu) parerea mea.
                      Ar fi trebuit sa spun ca nu au mai avut niciodata probleme? OK, nu au mai avut probleme la ECU, adica nu a trebuit sa mai desfac acelasi ECU de 2 ori. Fiindca vad ca la asta iti dai cu parerea, cum ca un ECU reparat se va strica in continuare. Asta se intampla cand umbla cineva de la cercurile de pionieri.
                      Eu fac diagnoza apoi merg la cineva suficient de priceput si dotat cu aparatura incat sa lipeasca chestii vizibile la microscop (desi nu e cazul aici). Singurul lucru pe care nu l-am incercat inca este inlocuirea procesorului, dar as avea cu ce daca vreau, de citit/scris direct pe placa procesorul, am facut deja la primul model Omegas.
                      Nici asta nu trebuia sa se arda, daca era activata protectia in meniul de diagnoza, ar fi trecut instant pe benzina cand s-a intrerupt/scurtcircuitat injectorul GPL - chestie functionala si usor de probat. Primul firmware de aia s-a schimbat la LR de fabrica, ardea mereu driverul/injectorul de GPL de pe cilindrul 2.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • intrebare:
                        daca schimb ecu si injectoarele Landi Renzo cu Stag/Valtek trebuie sa fac omologare la RAR? pt. ca in cartea de identitate scrie instalatie Landi Renzo. sper ca nu trebuie!

                        moog: daca o sa folosesc stag 200 ce se intampla cu ecu benzina, tinand cont de faptul ca acest ecu nu comunica prin OBD cu ecu benzina?
                        trebuie facuta recalibrare la ambele ecu dupa o anumita perioada?
                        Last edited by bubuleanu; 28 March 2013, 12:02.
                        fost 1.4 MPI / GPL
                        actual 1.0 SCE

                        Comment


                        • Nici un ECU GPL montat uzual pe Logan nu comunica cu ECU benzina...
                          Putini dau 3500-4000 si chiar mai mult ...ar dubla valoarea masinii )
                          Daca e reglat binisor, schimbi filtrele la timp sau chiar ceva mai devreme, pui gaz bun, nu ai treaba mult timp...
                          Stiu masina la care nu s-a umblat decit la filtre pana la 75k...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Sunt aproape 2 ani de cand am reglat instalatia Milano la Raducu la Pitesti, si cred ca va trebui din nou reglata. Dupa reglajul acela masina tragea foarte bine ,ca pe benzina dar de vreo 6 luni nu mai trage la fel dar merge si asa, am tot amanato. Dupa ce mai merg pe benzina si ma dau la ea la drum lung, apoi dau pe gpl cativa zeci de km trage foarte bine apoi numai, dar diferenta nui chiar asa de mare. Bujiile nu cred ca au mai mult de 10 mii, filtrul aer are 7 mii, filtre gpl de calitate 5 mii. Am observat la ultimele 2 plinuri de gpl consumul de 12 , inainte era de 9 si... acelasi mers dar astazi am schimbat statia de unde alimentam si dupa ce voi merge 100 si ceva de km voi alimenta din nou sa vad consumul.
                            Sa fie consumul si sa nu mai traga din reglaj? Se deregreaza singura sau sa am alceva la instalatie? Am verificat azi si presiunea la roti si surpriza pe fata la ambele in loc de 2,2 aveam 1,5 oare consumul din asta sa fie. Cand voi avea drum spre Bucuresti dau pe la Raducu sa ne mai uitam la ea, aici la Craiova am vazut eu cum lucreaza meseriasi nu se compara cu Raducu. Am mai incercat sa merg cateva zile pe benzina apoi pe gpl acelasi mers. multumesc

                            Comment


                            • Citi km ai de la reglaj ? Pot fi injectoarele murdare/uzate, vaporizator etc...
                              Clar de la presiune in roti ai consum mai mare ...la tine cred ca e o suma de cauze...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • 25 de mii am de la regraj, mai merg si cu a 2 masina si ...Nu stiu ce are deasta intreb. ms

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google