GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La un motor cu ardere internă lubrefierea o face uleiul, nu benzina.
    Asta cu aprinderi uscate şi aprinderi umede este no coment.
    Unele teorii susţin că benzina mai spală cilindrii de pelicula fină de ulei, în timp ce gazul nu.
    De aceea unii susţin că viaţa motorului cu GPL se prelungeşte.

    Comment


    • #32
      eu nici nu am zis ca benzina sau gplul face lubrifierea... dar gandestete asa... mesteci o felie de paine dar parca mai usor meste o felie de paine umezita desi lubrifierea e facuta de saliva... normal ca uni zic ca gplu prelungeste viata motorului... daia si dacia da 3ani garantie doar la benzina si disel ptr ca gplu prelungeste viata motorului...
      eu sunt de parerea ca gplu nu mai e ce a fost acum 5ani sa zicem... acum sa ajuns la fel ca si cu benzina sau diselu ma refer din punct de fiabilitate si performanta , acum au aparut uleiuri speciale de gpl , au aparaut instalatii cu uch specializate pe anumite masini etc...

      sigpic

      Comment


      • #33
        Originally posted by cristimar View Post
        Nu am timp sa vad ce a facut ,asa ca te rog sa-mi explici ,si eu am logan cu gpl ,pus de mine ,14 , si sunt f multumit deocamdata sa nu uitam ca pornirea masinii se face pe benzina si instalatia are si ea un computer!



        Acest scnhiter are pagina de net?
        ) Pot sa nu raspund?
        numar secundele

        Comment


        • #34
          sony, stii care-i treaba interesanta? cunosc oameni care cu gpl si-au stricat motoarele dar si altii care merg de ani de zile si n-au nimic...si culmea, nu-s unii nebuni si altii "cuminti"...probabil ca-n anumite conditii gpl-ul dauneaza,sau depinde mult si de instalatie, stie dracu'...eu inca nu-mi pun gpl, dar poate mai incolo, daca o sa continui sa merg chiar si pana la colt dupa paine cu masina
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            eu o sami pun gpl eventual pe o masina veche adica sa zicem peste 3-5ani pe mcv dar dupa ce o sa mi iau alta , la MCV , combi sau tot ce e monovolum cam nasol cu butelia de gaz... dar stiu si breakuri cu gpl...
            cei cu daciile vechi care distrugeau motoru o faceau ptr ca-i dadeau forja pe gpl si stiu atatia care erau zgarie branza si iarna o porneau pe gpl si o lasau pornita 20-30min , acum cu astea pe injectie calculatoru hotaraste trecerea pe gpl dar si asa in anumite conditii sa zicem trafic intens injectoarelor nu le face bine... dece zic asta? asa am auzit de la unchimiu are un cielo din 96-97 primele facute in RO si el are gpl si acum 2ani ia schimbat garnitura de chiuloasa si injectoarele , mecanicu ia zis ca a mers prea mult pe gpl si injectoarele de benzina sau blocat , si acum la fiecare drum mai lung sa zicem cta-bucuresti 20-30% din drum trece masina pe benzina...

            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by SoNyKeL View Post
              eu o sami pun gpl eventual pe o masina veche adica sa zicem peste 3-5ani pe mcv dar dupa ce o sa mi iau alta , la MCV , combi sau tot ce e monovolum cam nasol cu butelia de gaz... dar stiu si breakuri cu gpl...
              cei cu daciile vechi care distrugeau motoru o faceau ptr ca-i dadeau forja pe gpl si stiu atatia care erau zgarie branza si iarna o porneau pe gpl si o lasau pornita 20-30min , acum cu astea pe injectie calculatoru hotaraste trecerea pe gpl dar si asa in anumite conditii sa zicem trafic intens injectoarelor nu le face bine... dece zic asta? asa am auzit de la unchimiu are un cielo din 96-97 primele facute in RO si el are gpl si acum 2ani ia schimbat garnitura de chiuloasa si injectoarele , mecanicu ia zis ca a mers prea mult pe gpl si injectoarele de benzina sau blocat , si acum la fiecare drum mai lung sa zicem cta-bucuresti 20-30% din drum trece masina pe benzina...
              Cred cu tarie ca totul tine de calitatea gazului ca si a benzinei de altfel,am puz gaz de la Borcea si merge f prost ,iar atunci cand am pus de la shell a mers f bine ,ca si benzina - cea mai buna e de la lukoil ,dar nu de la francizori!cat despre aprinderea gazelor .... e o intreaga poveste!aceasta aprindere tine de toate partile componente ale motorului!!!!Ia ganditi-va cate parti componente ajuta la aprindere?!Credeti ca doar bujiile? Dar supapele?Dar pistoanele?Credeti ca benzina unge ? Puneti intr-o lingura putina benzina si dati foc ,ce ramane e ....ulei...credeti ca ala unge motorul?atunci de ce mai puneti uleiuri scumpe ,sintetice,puneti doar benzina!

              Comment


              • #37
                la capitolu cu unsu cu benzina tu tot nu ai inteles ideea , benzina nu unge ca uleiul dar nici gplu nu unge ca benzina adica
                c<a<b
                c= gpl
                a=beninza
                b=ulei

                intelegi ce vreau sa zic... nu ma pricep eu la motoare foarte rau dar unele lucruri au logica si ptr un cizmar... deci luando logic judecand babeste benzina e putin mai lubrifianta decat gplul dar in acelasi timp benzina e de 70de mii de ori ma slab lubrifianta ca uleiul

                sigpic

                Comment


                • #38
                  Nu te pricepi la motoare dar lasa logica deoparte ca nu are legatura una cu alta.
                  Ma pripep destul de bine de vreme ce repar cutii de viteze pe care nici dracu nu vrea sa le desfaca.
                  Ideea e ca am bani cash de ul MCV full si am sa iau unul pe GPL decat unul diesel.Mai vorbim dupa.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Gabi Dan View Post
                    Nu te pricepi la motoare dar lasa logica deoparte ca nu are legatura una cu alta.
                    Ma pripep destul de bine de vreme ce repar cutii de viteze pe care nici dracu nu vrea sa le desfaca.
                    Ideea e ca am bani cash de ul MCV full si am sa iau unul pe GPL decat unul diesel.Mai vorbim dupa.
                    De asta e forum ,pentru pareri! Dar ma bucur cand aud o parere autorizata,ma scuzi , stii cutia de 1300?

                    Comment


                    • #40
                      Lol SoNyKeL sincer ma uimesti cu demonstratia ta c<a<b
                      c= gpl
                      a=beninza
                      b=ulei
                      ). Parerea mea este ca Gpl-ul "uscat" sau cum vreti voi sa ii spuneti este mai putin daunator masini in general (parerea mea formata din diversele povesti auzite pe la ala pe la altu) si sincer d.p.d.v al consumului iesi mai bine cu gpl decat cu un disel (faceti un calcul rapid si veti vedea ca "investesti" mai putin in Gpl pentru 100 km parcursi decat in disel) la capitolul revizi la fel. Pe mine ma ingrozeste ideea ca benzina se scumpeste cel putin lunar si de asta incepe sa imi surada ideea Gpl chiar daca am 16 valve .... acum mai trebuie sa stau bine sa ma gandesc daca am de gand sa tin masina macar vreo 4 ani si sa ma deplasez undeva la 70.000 de km in astia 4 ani pentru a face treaba cu gpl-ul.
                      sigpic
                      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                      Comment


                      • #41
                        La mine instalatia de GPL s-a amortizat în 15.000 de Km, mai fă un calcul că 70.000 imi sună cam mult. ( e drept că la mine a costat 1200 ron instalaţia)
                        Nu ştiu la Logan poate o fi mai mult.

                        Comment


                        • #42
                          Pai din cate stiu o instalatie buna incepe undeva de la 2000 ron si cand am spus 70000 km am facut o in ideea ca pe la acel numar de km as putea trage linie si as constata ca am facut cu adevarat economie cu gpl.
                          sigpic
                          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                          Comment


                          • #43
                            OK hai sa o luam asa

                            La 100 kM cu benzină ai 6 litri x 3,5 lei = 21 ron
                            La 100 Km cu GPL ai 7 litri x 1,75 lei = 12,25 lei.
                            La 100 Km economisesti 21-12,75=8,25 RON
                            2.000 ron &#238;mpărţit la 8,25 egal 242,42 cicluri de 100 Km
                            242,42 x 100 = 24.242 Km necesari amorizării, după care &#238;ncepi să intri &#238;n economie de carburant.

                            Comment


                            • #44
                              Nu mai inteles eu ma refeream la alceva ..... caci gaz mi as pune numai in momentul in care as tine masina un numar mai mare de km (peste 70000 spre exemplu) si as beneficia cu adevarat de diferentele dintre cei 2 carburanti (financiar ma refer), pentru ca daca tin masina 1 an jumate si fac undeva la 35000 km nu am de ce sa imi pun gaz cu toate ca as economisi pret de vreo 15000 de km.
                              P.S. realizez si eu ca investitia pe instalatie o scoti relativ repede dar ti-am explicat si cealalta latura care ma intereseaza .... si anume numarul de km in care am de gand sa pastraz masina. Sanatate, toate bune, la multi ani.
                              sigpic
                              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                              Comment


                              • #45
                                Păi daca vrei sa o măriţi repede nu are rost investiţia.
                                (dar gândeştete că la vânzare cu GPL poate va avea alt preţ, aşa că.......)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google