GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by SoNyKeL View Post
    la capitolu cu unsu cu benzina tu tot nu ai inteles ideea , benzina nu unge ca uleiul dar nici gplu nu unge ca benzina adica
    c<a<b
    c= gpl
    a=beninza
    b=ulei

    intelegi ce vreau sa zic... nu ma pricep eu la motoare foarte rau dar unele lucruri au logica si ptr un cizmar... deci luando logic judecand babeste benzina e putin mai lubrifianta decat gplul dar in acelasi timp benzina e de 70de mii de ori ma slab lubrifianta ca uleiul
    Te rog sa ma scuzi ca ti-am raspuns asa tarziu ,nu crezi ca ai cunostinte cam reduse de mecanica?De unde ai scos tampenia asta de inecuatie ?
    Ia te rog cartea in mana si citeste te rog ,cat despre puterea calorica trebuie sa intrebi un inginer petrochimist ceva mai experimentat combinat cu parerea unui inginer mecanic cu bogata experienta practica!
    Nu mai da sfaturi asa de convingatoare ca era sa te cred!

    Comment


    • #47
      Originally posted by tezeu View Post
      Lol SoNyKeL sincer ma uimesti cu demonstratia ta c<a<b
      c= gpl
      a=beninza
      b=ulei
      ). Parerea mea este ca Gpl-ul "uscat" sau cum vreti voi sa ii spuneti este mai putin daunator masini in general (parerea mea formata din diversele povesti auzite pe la ala pe la altu) si sincer d.p.d.v al consumului iesi mai bine cu gpl decat cu un disel (faceti un calcul rapid si veti vedea ca "investesti" mai putin in Gpl pentru 100 km parcursi decat in disel) la capitolul revizi la fel. Pe mine ma ingrozeste ideea ca benzina se scumpeste cel putin lunar si de asta incepe sa imi surada ideea Gpl chiar daca am 16 valve .... acum mai trebuie sa stau bine sa ma gandesc daca am de gand sa tin masina macar vreo 4 ani si sa ma deplasez undeva la 70.000 de km in astia 4 ani pentru a face treaba cu gpl-ul.
      Te rog sa-mi spui daca resoftarea presupune si marirea consumului ,sau si schimbarea anumitor parti componente ,si unde s-ar putea face .firma adica!

      Comment


      • #48
        cristimar prin resoftare din cate stiu se intelege doar schimbarea softului Nu piese componente ... consumul creste din cate am citit pe aici in cazul benzinarelor cu aproximativ 0,5 - 1 litru si cel mai important este ca daca folosesti Gpl resoftarea nu prea te ajuta (nu vorbesc din proprie experienta am citit de curand pe forum si aspectul asta). Referitor la firme vezi ca exista o firma de specialitate pe forum care ofera reduceri membrilor loganclub. Cel mai simplu ar fi sa cauti pe forum firma despre care iti vorbeam dai un telefom si discuti direct cu cei de acolo toate aspectele. Apropo la multi ani
        sigpic
        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

        Comment


        • #49
          bai frate, atat de tare ma distreaza oamenii astia care habar nu au despre instalatiile GPL si arunca pareri in stanga si in dreapta...ba ca nu e bun, ba ca nu face ungere, ba ca nu renteaza sa pui...chiar ma doare capul

          Eu am GPL de peste 30.000 km si sunt foarte multumit...masina merge perfect, la bani se simte considerabil...toate bune, nu am nimic de zis.
          Am vazut ca majoritatea stiu ca o instalatie porneste de la 2000 ron. Hai sa va zic eu, instalatiile pentru Logan sunt secventiale, iar cea mai scumpa este 1800 ron, marca Tomasetto...care este intr-adevar cea mai renumita...nu Marini, sau cealalta...ca nu imi amintesc cum se numeste...

          Am cunoscut un taximetrist, cand alimentam masina cu GPL evident, care are 180.000 km cu un logan 1,4 MPI si care nu a avut nicio problema cu el. Este de la Taxi 2000 si are numarul B 72 LAR.
          In 180.000 km nu mananca masina nici gram de ulei, la schimbul de ulei, uleiul este mult mai curat decat atunci cand a mers cu benizna, apropo...GPL are de la 27.000 km, la fel cum s-a mai zis si mai sus...bujiile curate toate bune si frumoase...nu are nicio problema cu garnitura de chiuloasa...Asa ca eu nu vad ce probleme ar fi cu ungerea, ca din moment ce GPL nu face atat de bine ungere logic si normal (ne poate confirma si specialistul nostru in logica) ar fi sa consume ulei...La fel de logic ar fi, ca in cazul in care GPL nu face ungere, iar ulei nu consuma, raspunsul sa fie ca nu se face ungere...dar atunci de ce nu apar probleme la motor ?

          Pentru mine asta e o mare dilema...sunt complet debusolat si nu gasesc decat un singur raspuns...GPL-ul nu scurteaza viata motorului !!!
          De asemenea, GPL nu este la fel de prost ca acum 4-5 ani...GPL nu se pune pentru a amortiza investitia in instalatia GPL...
          Vreau sa intreb toti "inginerii" , ce va doare fratior mai tare? un plin de GPL in cea mai mare butelie 48 litri care costa 86 ron, sau in rezervorul de benzina de 50 litri care costa 170 ron ????
          GPL = 1.79 lei / litru
          BNZ = 3.35 lei / litru

          Si care este diferenta de km parcursi intre GPL si BNZ ?


          Am vazut ca cineva a pus problema ca de ce nu se pune GPL pe Porsche sau BMW.Fratele meu, daca ai inceput sa compari Loganul cu astfel de masini...eu zic ca e ceva in neregula...se intampla ceva rau cu tine...fara suparare...

          Legat de motorul 1.6 16V
          Motorul asta l-as lua numai pentru ca este mai harnic decat cel pe care il am eu, respectiv 1.4. Asa cum s-a mai spus, o mai spun si eu...Loganul nu este o masina sport si nu v-a fi in viata ei...indiferent de cate halucinatii au unii cu ele ca le fac sport...astea sunt SF-uri fratiolor...
          Loganul este o masina sa te duca si sa te aduca...STRICT. Pentru asta a fost ea facuta...pentru romani, ca romanii sunt mai familisti de felul lor ))


          Acestea sunt parerile mele personale, dobandite din experienta mea si din experienta altora, iar daca am suparat pe cineva...ii doresc un an nou fericit si sa aiba parte de toate cele bune

          Comment


          • #50
            eu am zis de la inceput ca nu ma pricep si nu ma mai aventurez in detalii tehnice mi-am dat si eu cu parerea si atat...
            dar mai am o intrebare , dece dacia nu da 3ani sau 100.000km garantie la masinile cu GPL?
            dece altii producatori nu ofera masini cu gpl din fabrica?sau mai bine zis ce marci cu gpl mai exista in romania?
            de ce cei de la dacia nu monteaza GPL in fabrica? si le monteaza alt firma in afara fabricii? oare dacia nu vrea sa-si asume raspunderea in caz ca se intampla ceva rau cu un motor GPL?
            va rog eu nu va suparati , eu nu incerc aici sa ``desfintez`` gplu...
            vreau doar sa discutam omeneste si sa ne dam cu parerea....

            sigpic

            Comment


            • #51
              SoNyKeL referitor la garantie am citit tot pe forum dar in alt thread (daca vrei neaparat caut si iti arat unde) cum ca dacia nu da garantie de 3 ani si 100000 km pentru ca furnizorul de instalatii (Landi Renzo) nu ofera garantie la instalatile lor mai mult de un an si aici pare logic, dacia nu avea cum sa de a garantie ca si in cazul unei benzinare din moment ce nu dispune de piese pentru instalatie. Intrebi de ce dacia nu monteaza gpl in fabrica ... pai nu cred ca e relevand poate e mai bine asa ca, gpl sa fie montate de o firma specializata si banuiesc ca dacia a considerat ca nu se renteaza sa investesca in pregatirea personalului abilitat sa monteze gpl. Cam toate intrebarile tale isi gasesc raspunsuri mai complete in threat-ul cu numele "Dacia Logan GPL".
              P.S. quintrixman sper ca nu ma numar printre cei care posteaza spre amuzamentul tau
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • #52
                hmm interesant o sa citesc si acel topic... are cineva poze cu MCV GPL? unde e domne butelia???

                sigpic

                Comment


                • #53
                  Originally posted by SoNyKeL View Post
                  eu am zis de la inceput ca nu ma pricep si nu ma mai aventurez in detalii tehnice mi-am dat si eu cu parerea si atat...
                  dar mai am o intrebare , dece dacia nu da 3ani sau 100.000km garantie la masinile cu GPL?
                  dece altii producatori nu ofera masini cu gpl din fabrica?sau mai bine zis ce marci cu gpl mai exista in romania?
                  de ce cei de la dacia nu monteaza GPL in fabrica? si le monteaza alt firma in afara fabricii? oare dacia nu vrea sa-si asume raspunderea in caz ca se intampla ceva rau cu un motor GPL?
                  va rog eu nu va suparati , eu nu incerc aici sa ``desfintez`` gplu...
                  vreau doar sa discutam omeneste si sa ne dam cu parerea....
                  Dacia monteaza gpl in fabrica . Montajul este facut de un srl , dar multe servicii in interiorul firmei Dacia sunt prestate de srl-uri !!!!
                  Cand masina iese pe poarta fabricii are montata inst. de gpl .

                  Comment


                  • #54
                    Eu unu nu mai stiu ce sa cred pe alt topic alte pareri (cum ca gpl nu este montat in fabrica) .... puneti-va si voi de acord si spuneti-mi si mie)
                    sigpic
                    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                    Comment


                    • #55
                      da nici eu nu am inteles , si cum adica si alte servici sunt prestate de srluri?

                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        curatenia in halele de lucru credeti ca e facuta de angajati ?
                        intretinerea si mutarea, respectiv modificarea locului unde sunt plasate utilajele de productie sunt facute de angajati ?

                        nu, exista firma de "cleaning"
                        nu, exista firma de "intretinere" sau angajati axati pe intretinere din partea producatorului
                        nu, exista firma de "mutari"

                        lucrez in domeniul informatic, iar IBM ROMANIA isi intretine echipamentele aflate in folosinta institutiei pentru care lucrez in baza unui "contract de intretinere"

                        spun ca exista firma de mutari, pentru ca eu am lucrat la o firma axata pe tehnica de ridicare...si cand am auzit pe un tip ca are firma de mutari m-a bufnit rasul...evident, ma gandeam la mobila...
                        si asta mi-a si zis...firma lui muta orice, incepand cu mobila si terminand cu utilaje industriale...

                        interesant nu ?


                        capacele de la pompele de apa de audi si vw stiti unde sunt facute ?
                        la SC ALTUR SA SLATINA ROMANIA... acolo lucreaza tata

                        oare la renault credeti ca nu exista astfel de colaborari ?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          ...Am vazut ca majoritatea stiu ca o instalatie porneste de la 2000 ron. Hai sa va zic eu, instalatiile pentru Logan sunt secventiale, iar cea mai scumpa este 1800 ron, marca Tomasetto...care este intr-adevar cea mai renumita...:
                          aici ai dreptate
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Am cunoscut un taximetrist, cand alimentam masina cu GPL evident, care are 180.000 km cu un logan 1,4 MPI si care nu a avut nicio problema cu el.
                          eu stiu om care dupa 40000km a rectificat chiulasa si-a schimbat supapele. el zicea ca de la gpl...si nu-i singurul care se vaita; din pacate nu pot spune cu mana pe inima ca asa sau asa...
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Asa ca eu nu vad ce probleme ar fi cu ungerea, ca din moment ce GPL nu face atat de bine ungere logic si normal (ne poate confirma si specialistul nostru in logica) ar fi sa consume ulei...La fel de logic ar fi, ca in cazul in care GPL nu face ungere, iar ulei nu consuma, raspunsul sa fie ca nu se face ungere...dar atunci de ce nu apar probleme la motor ?
                          faptul ca se consuma ulei nu inseamna ca se face ungerea cu el...dupa logica ta de mai sus, un motor pe gpl care n-a consumat ulei inseamna ca nu e uns? pai atunci benzinarul meu e la un pas de dezastru? ma indoiesc...discutia cu gpl-ul "uscat" are sens cand ne aducem aminte ca motoarele facute pt benzina cu pb au avut aceeasi probleme la trecerea pe benzina fara pb. ma gandesc ca discutia se referea la motoare care nu erau proiectate sa mearga si pe gpl (probabil ca loganul o fi gandit si pt gpl -desi unii zic altceva- din moment ce acelasi motor merge in brazilia cu e85 - etanol)probabil intr-un an-doi discutia asta nu-si va mai avea rostul.
                          consumul e mai mare pe gaz nu numai din cauza densitatii diferite de a benzinei, dar si din cauza caldurii specifice mai mici (asta ca si completare la ceva topicuri anterioare) si necesita un amestec mai bogat si avans la aprindere mai mare decat benzina din cauza cifrei octanice echivalente diferite.
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          De asemenea, GPL nu este la fel de prost ca acum 4-5 ani...GPL nu se pune pentru a amortiza investitia in instalatia GPL...
                          aici iar ai probabil dreptate, dar asta-i si retinerea unora (incl a mea) vis-a-vis de gpl
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Vreau sa intreb toti "inginerii" , ce va doare fratior mai tare? un plin de GPL in cea mai mare butelie 48 litri care costa 86 ron, sau in rezervorul de benzina de 50 litri care costa 170 ron ????
                          GPL = 1.79 lei / litru
                          BNZ = 3.35 lei / litru
                          Si care este diferenta de km parcursi intre GPL si BNZ ?
                          costurile de revizie care sunt (ca daca sunt ca la diesel, prefer benzina clar)?
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Am vazut ca cineva a pus problema ca de ce nu se pune GPL pe Porsche sau BMW.Fratele meu, daca ai inceput sa compari Loganul cu astfel de masini...eu zic ca e ceva in neregula...se intampla ceva rau cu tine...fara suparare...
                          total de acord
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Legat de motorul 1.6 16V
                          Motorul asta l-as lua numai pentru ca este mai harnic decat cel pe care il am eu, respectiv 1.4. Asa cum s-a mai spus, o mai spun si eu...Loganul nu este o masina sport si nu v-a fi in viata ei...indiferent de cate halucinatii au unii cu ele ca le fac sport...astea sunt SF-uri fratiolor...
                          cu suficienti bani si daruire o faci si masina sport (nu-i cazul meu, dar sunt si de-astia)
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Loganul este o masina sa te duca si sa te aduca...STRICT. Pentru asta a fost ea facuta...pentru romani, ca romanii sunt mai familisti de felul lor ))
                          din nou, ai dreptate. cu mentiunea de mai sus
                          Originally posted by quintrixman View Post
                          Acestea sunt parerile mele personale, dobandite din experienta mea si din experienta altora, iar daca am suparat pe cineva...ii doresc un an nou fericit si sa aiba parte de toate cele bune
                          eu le doresc tuturor "La Multi Ani", nu doar la aia pe care i-am suparat cu postarile mele
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by SoNyKeL View Post
                            da nici eu nu am inteles , si cum adica si alte servici sunt prestate de srluri?
                            Sa iti dau un exemplu : puntea spate de Logan crezi ca este produsa de Dacia ?
                            GRESIT >>>> este produsa de Auto Chassis International Romania (ACI Romania) - Groupe Renault care functioneaza pe platforma Dacia !!!
                            Si ar mai fi destule componente de Logan care nu sunt facute de Dacia . Pentru o firma mare este mai simplu sa achizitioneze subansamble ( la un standard de calitate impus ) de la diverse societati din exterior si sa le monteze apoi pe un produs .

                            Comment


                            • #59
                              La orice marca se intampla asa, foarte multe piese sunt produse de alte firme, mai putin caroseria.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by SoNyKeL View Post
                                eu am zis de la inceput ca nu ma pricep si nu ma mai aventurez in detalii tehnice mi-am dat si eu cu parerea si atat...
                                dar mai am o intrebare , dece dacia nu da 3ani sau 100.000km garantie la masinile cu GPL?
                                dece altii producatori nu ofera masini cu gpl din fabrica?sau mai bine zis ce marci cu gpl mai exista in romania?
                                de ce cei de la dacia nu monteaza GPL in fabrica? si le monteaza alt firma in afara fabricii? oare dacia nu vrea sa-si asume raspunderea in caz ca se intampla ceva rau cu un motor GPL?
                                va rog eu nu va suparati , eu nu incerc aici sa ``desfintez`` gplu...
                                vreau doar sa discutam omeneste si sa ne dam cu parerea....
                                Erau variante de Cielo care veneau din fabrica cu GPL...am vazut si pe unele modele de Opel cu GPL din fabrica...de ce BMW nu are GPL?...pentru ca de obicei un om care isi permite un BMW nu-si pune problema economiei, a costurilor de deplasare si in plus GPL-ul scade performantele motorului...atunci de ce sa-ti iei BMW si sa nu mai beneficiezi de latura lui sportiva?
                                Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google