am citit foarte interesat acest thread si pot spune ca sunt putin mirat....nu inteleg logica, motor 1.6 16v, pe care il alegem pentru "puterea" lui ceva mai mare decat a motoarelor prezente pe gama dacia si apoi vrem sa ii punem instalatie GPL!?....consider ca sunt bani pierduti odata investiti in varful de lance al Loganului si apoi alti bani pentru GPL! ceva nu se pupa aici...nu mai bine cumperi un 1.2 sau un 1.4 sau un 1.5? pe primele doua inteleg sa pui GPL, dar pe 1.6 16v
GPL motor 1.6 16v
Collapse
X
-
E tot un motor pe benzina ... care consuma suficient cat sa-ti doresti o alternativa mai ieftina (cel putin pt mine e valabila ideea) si daca nu vrei sa pierzi mult mai mult schimband masina ii pui o instalatie gpl si ai impacat si capra si varza.Singura varianta viabila la 1.6 16v este un dci de minim 85 cp , restul nu merita sa le iau in calcul.
Comment
-
Originally posted by AlinVRS View PostVa contraziceti fara sa aveti nici o baza sau notiune de mecanica!!!
Parerea mea este sa consulti un inginer mecanic nu un instalator de GPL care efectiv are foarte mici notiuni de mecanica si nu este in masura sa iti dea un raspuns clar pt un reglaj la jocul de supape.Veniti cu argumente clare nu cu pareri din auzite de X si de la Y, pt ca pun pariu ca mai sunt care citesc aceste lucruri si a doua zi se duce cu masina in service sa i se regleze supapele ca asa a auzit el sau a citit aici pe forum.
Va salut
Altii zic asa
Si daca nici http://www.prinsautogas.com/en/produ...valvecare.html nu se pricep..... bine ca te avem pe tine.
Originally posted by Seba View Post16voltiu de 1.6 are culbutori hidraulici, asa ca nu trebuie reglati. iar gazul parca arde la temperatura mai mica decat benzina si are si caldura calorica mai mica. sper sa nu ma insel, dar asa retin...
2) Conceptul de caldura calorica nu e prea cunoscut. Vrei sa detaliezi?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by PCH View Postam citit foarte interesat acest thread si pot spune ca sunt putin mirat....nu inteleg logica, motor 1.6 16v, pe care il alegem pentru "puterea" lui ceva mai mare decat a motoarelor prezente pe gama dacia si apoi vrem sa ii punem instalatie GPL!?....
Problema nu ar fi prea mare la loganele noastre,,,problema MAI RUSINOASA...este la cei cu alte masini mai smechere care din moment ce si-au luat o masina cu motor de 2000,2500 sau de 3000 gen ML/Porche/BMW/Etc se intelege ca au bani si ca isi permit sa le intretina din toate punctele de vedere..Dar de,,la noi romanii GRANDOMANIA este in floare si chiar daca nu avem bani de carburant noi tot ne luam masini cu motor de tanc si de firma de renume..adica ai ML/BMW/AUDI Q7 esti barosan pe afara,,dar pe dedesubt esti un parlit cu GPL care nu este in stare sa vanda masina si sa isi ia un LOGAN pt ca atunci devine un taran/sarac/prostanac si alte metafore pt cei care avem logan si la felul cum mai suntem denumiti..O stiti prea bine!
Comment
-
Un lucru nu inteleg la noi. Aceasta mentalitate de "gpl-ul este pentru cei cu bani putini si zgarciti".
Mai bine puneti-va la invatat cateva limbi de circulatie internationala si vedeti si voi forumuri din DE, UK, RU...
Si va veti mira cati "dobitoci" sunt care isi cumpara o masina cu multi cai, si in loc de lucerna de calitate ii dau fan ordinar.
No comment...............
Comment
-
@einstein1984: tachet au toate masinile. piesa care urmareste cama se numeste tachet. nici un motor cu axa cu came in cap OHC nu are tije tachet, poate la astea te referi tu. doar alea vechi, cu axa cu came in bloc au tije tachet (vezi dacia 1300). deci, ce-ai vrut sa spui de fapt?
"caldura calorica" a fost o greseala de scriere, trebuia sa fie "putere calorica"; mea culpa ma gandeam cum ii zice la caldura degajata prin ardere si a iesit porcaria aia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am mai avut discutia asta cu cativa "gigi-contra" si culbutor e ala in cara bate tachetul si apasa supapa. tachet e piesa care urmareste cama. ti-as da linkul din dex, dar aia-s mai prosti ca noaptea, la ei tachetul impiedica uzura supapei de distributie. deci m-au convins.
talpa culbutorului, ce care urmareste cama, cum se numeste? eu am intrebat profi de la fac de mecanica si mi-au zis ca "tachet". dar fiind "continut" in culbutor, nu mai pomeneste nimeni de el. acum trecand la motoarele k4, zici tu ca alea n-au culbutori? ia vezi un manual de service, poate-i gasesti desenati p-acolo. io i-am gasit. en.calameo.com poate te ajuta in sensul asta...Last edited by Seba; 14 April 2011, 18:56.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba, vezi ca-ti dai singur cu firma-n cap. Pe K7 din cate stiu eu sunt culbutori cu role , nu-mi aduc aminte sa fi vazut tacheti in cele 2 ocazii cand mi-am scos motorul din masina cealalta.
Treaba cu cautatul prin DEX trebuie s-o recomanzi multor altora, in nici un caz cuiva care cunoaste mecanica Renault ca pe propriul buzunar.
Eu tot stau in cumpana, sa-mi pun sau nu o instalatie PRINS VSI + ValveCare.
Treaba cu GPL-ul o desconsidera doar cei care se considera ''aristocrati'' si care in mare parte au fost posesori de cazane ruginite 1300 dupa care putea a GPL de la 5 km. Dacia 1310 Li cu care am facut cam 140.000 km & GPL rula cu viteza maxima constructiva fara stres, consuma bine si in general mergea cam ca noua cand am vandut-o.Last edited by dr_mke; 15 April 2011, 00:18.sigpic
Comment
-
Doctore mai iti aduci aminte de mine ala care mergea cu 180-200 km/h de la sibiu la brasov cu mwc-ul ala pe gpl .Strig in gura mare Iubesc L.P.G.imi pare rau ca nu am trecut de cand am cumparat masina.ieftin frate.Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
doctore, nu te cunsoc, dar nu cred ca esti profesor de mecanica sau faptul ca ai desfacut un motor de dacie te face doctor in motoare renault. k7 n-are culbutori cu role, ci cu patina. btw, nu stiu ce motor ai desfacut tu... deci, mai usor cu firma aia care picaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment