GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresie MPI-ul meu: cilindrul 1 - 12 bari; cilindrul 2 - 13 bari; cilindrul 3 - 9 bari; cilindrul 4 - 10 bari. Tolerante benzinar: 9-14 bari.

    Motorul are 218.000 km.+ iar pe GPL merge de la 100.000.

    Multi mi-au zis ca e din supape, scaune supape, simeringuri, ca ar trebui rectificate, s-ar fi depus calamina de la GPL sau ceva de genu'. Asa este sau nu? Din ce m-am documentat, cu asa diferenta pe cilindri, 99% am probleme la piesele mentionate mai sus. Merge normal, consuma normal, nu consuma ulei deloc este curat si la nivel, sunt obsedat sa traga la capacitate maxima, de-aia am masurat compresia.

    Pareri?
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • arunca un motor 1.6 nou in locul la al tau si "la revedere". cat despre corpul ala clapeta, ti-am trimis un pm..

      Comment


      • Alt raspuns, fara 1.6, daca pun 1.6 as lua ceva sh, apoi cost de omologare, doua softuri, manopera, dracu-n' 4. Am citit mesajul Razvan, nu-l mai vand oricum, am spart iar banca.

        Concret, nu consuma ulei, merge normal, doar ca are diferente mari pe 2 cilindri, este treaba din chiulasa? Segmentii nu cred ca au treaba.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Ce treaba are simeringul de supapa cu compresia ?

          Cel mai probabil lipsa compresiei se datoreaza uzurii scaunelor de supapa & pierderii etanseitatii. Se gasesc scaune de supape pentru GPL destul de usor si orice atelier mecanic respectabil poate inlocui aceste repere.
          sigpic

          Comment


          • Ma rog, simeringurile-s ieftine, nu ma pricep asa bine, ma bucur sa aud asta, deci din chiulasa e treaba, e chestie de facut intr-o zi, dat jos, rectificat, inlocuit piese in caz de e necesar si gata ca noua.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • ce omologare, coane? dacia n-a facut loganuri cu motor de 1.6? ai o simpla inlocuire motor si-o hartie de la un sevice dacia ca modelul tau de lighean s-a fabricat si cu motor de 1.6. pa si pusi omologare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Da-i in mama lor de romani, numai cand deschid capota si vad serpii parca-i vad ca ma verifica la noxe, n-am chef dupa eventualul motor sa schimb roti, evacuare, de pus doua softuri + ca ar fi 1.6 care nu stiu ce uzura are, abia am trecut cu chiu cu vai de ITP. Raman la 1.4, ii fac frumos chiulasa ca noua, puteam avea 1.6 de mult timp.

                13 milioane minim e numai 1.6-le, fara manopere, drumuri, bla bla, nu merita! Imi iau axa sau imi montez "bomba cu ceas" pe 1.4.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • da, dar cat te costa o axa, soft, manopera...? si ajungi la un 1.6 stock, pe care daca-l incarci cu evacuare, soft, axa, admisie, etc, iar ai pierdut din start. la mintea mea as pune 1.8_16v de pe laguna direct, fara omologari, etc.
                  si ca sa fiu ontopic, i-as pune si gaz.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Temperatura mai mare duce la afectarea supapelor, nu lipsa aditivilor. Aia sunt pentru segmenti.
                    Din fabrica vine cu scaune la supape intarite.

                    Comment


                    • poti face rost de o chiuloasa de supernova. am impresia ca alea aveau tachetii reglabili automat, spre deosebire de Logan.

                      Comment


                      • aleXpeed fai un tratament cu xado http://www.xado.ro/ si daca nuti place cum merge poti investi in motor

                        razvanamza nu cred ca merge pusa pe bloc de logan

                        Comment


                        • @ Tavi: ei nu citesc nimic din ce se scrie pe topicul asta vis a vis de GPL, EGT si aditivi . . . . . .

                          @ razvanamza: eu nu-s chiar asa sigur ca tine
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            poti face rost de o chiuloasa de supernova. am impresia ca alea aveau tachetii reglabili automat, spre deosebire de Logan.
                            Nu cred ca merge, Loganul parca n-are camasi fata de SuperNova si Solenza.. e monobloc din cate stiu.
                            Originally posted by nikuniku View Post
                            aleXpeed fai un tratament cu xado http://www.xado.ro/ si daca nuti place cum merge poti investi in motor
                            Practic ala este un tratament motor din ce-am citit, ma uitasem si la DuraLube si Metabond mai demult. La kilometrii ei merita o revigorare de chiulasa decat s-o dau pe tratamente. Mai am 2000 de km si vine revizia, taman' bine cand fac chiulasa sa-i pun si ulei nou.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • aleXpeed pai cati kilometri ai la bord?

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                poti face rost de o chiuloasa de supernova. am impresia ca alea aveau tachetii reglabili automat, spre deosebire de Logan.
                                ))) automat de cine ? ma da toti aveti impresia ca supernova aia era supermasina si pe logan s-au pus doar rebuturi
                                mai trebuie sa adaugi cutia de viteze de supernova , chiulasa , axa cu came mult mai agresiva ,antigelul care era net superior si softul care era foarte foarte agresiv si ai terminat tot balciu .

                                Originally posted by Seba View Post
                                @icspe: dupa 18000km ai amortizat instalatia, nu la 18000km/an. dizalu' nici nu viseaza cost/km ca gazaru'.
                                cred ca exagerezi ... iti confirma Micky ca stie mai bine ca am discutat cu el treaba asta ,poate daca improvizezi o instalatie ,asta fara calculat costuri de intretinere a instalatiei .
                                stati voi linistiti ca si la culbutori hidraulici cand e uzura destul de mare incepe sa tacane , nu neaparat din cauza scaunului supapei ci din cauza culbutorului .
                                Last edited by Cristi_Xp; 17 April 2011, 22:05. Reason: Automerged Doublepost
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google