GPL motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nikuniku View Post
    aleXpeed pai cati kilometri ai la bord?
    218.000 +, oricum ii fac chiulasa, e batut in cuie si nu ma complic, sa fie ca nouaa.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • @xp: nu vorbeam de instalatii improvizate. am gasit in tm o firma care pune instalatie cu 2600ron, calculator stag200, italienesti. din ce promiteau aia si ce-am discutat cu altii care au gaz, consumul ar creste cu 1-2litrii la suta de km. so, benzol medie 8.5% cu 5.3ron/litru vs gpl 10% cu 3.3ron/litrul. deci, economie 12ron/100km. dupa 21600km, ai scos banii. eu calculasem acu cateva luni cand era 2.6-2.7 gpl si mi-a iesit 18000km distanta de amortizare.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Cam dupa 25.000 iti scoti bani, mai pui si omologarea si cateva revizii, si la circulat in oras ajungi si la 2 l diferenta, ideea e ca daca faci peste 20k km intr-un an iti scoti repede investitia. Dar vad ca am cam degenrat topicu asta, de la gpl pe 16v am ajuns la supape si la amortizari de instalatii.

        Comment


        • aleXpeed la kilometri aia da se merita o revizie la tot motoru in special la chiuloasa,supape noi,simeringuri noi+ planat asa doar o idee, ca ele sunt date de fabrica ca nu se rectifica

          Comment


          • La chiulasa inteleg sa se verifice pentru oarecare probleme de etanseitate la supape, dar la rest nu pricep de ce. Faza cu ''planatul'' este absolut inutila, decat daca e ''maistor'' mare ala care-o demonteaza si o buleste.
            sigpic

            Comment


            • gpl

              baieti gpl se pune pe orice masina daca vrei sa faci economie daca nu mergi pe benzina ca noobu ca adevaru este ca loganul de 1.6 16v e un mik ferrari ***** de caine e e acelasi lucru duar ca are un pik mai multa putere orikum cai putere sunt putini la dimensiunea masinilor logan dar pt omul de rand eu cred ca e cat de cat practik si economik si spatios in rest puneti gpl ca va usca pretul benzinei fa un calcul in taxi in lok de 80 roni benzina la 200 km se baga 50 roni gpl oare va strica economia asta daca vrei putere iti iei masina nu bascula numita logan sa fim seriosi loganu e masina buna dar nu e stralucita e un produs ieftin si ieftin stiti ce inseamna adika nu e prea bun dar si eu ca si voi am logan si sunt multumit de el pana va ajunge loganu de ex pe scoda o sa mai fie vreo 100 de ani
              va doresc succes
              pana atunci ne multumim sa ne mearga loganele {carute] si ne multumim cu ele

              se ia dupa ce iti reglezi tacheti la rece dupa mai vedem daca nu inchide o supapa bine e normal sa i diferenta dar intre 13 bari si 9 e mare deci ai jok la supape
              Last edited by mytyca545; 19 April 2011, 22:46. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • "un pic" ala inseamna 50% mai mult decat 1.4mpi, de exemplu. sau 60% fata de 1.5dci. octavia, ca veni vorba de scoaba (skoda), e buna la 75 de cai si 1300 de kile, insa loganul la 1200 de kile si 105cp e o "bascula", nu? octavia nu prin fatul ca e mai rapida decat loganul (chiar nu e) se numeste "masina", ci pentru confort, siguranta si altele, printre care si faptul ca dai pe ea cat pe 2-3 loganuri. noi n-avem bani sa ne pisam in centru (statistic, cele mai multe loganuri sunt 1.4, fara nu stiu ce dotari si luate pe rate in 10 ani), dar visam sa faca dacia masini de 20000 de euro. ca sa ce? sa ne uitam la ele, ca si acum, dar sa circulam cu golf3 din '90, ca dacia nu face masini ieftine? sau ati vrea sa faca octavii 2 cu facelift la 7000 de euro?
                uite, eu am si 16v si 1.4 si pot sa zic ca merg ca orice alta masina de 100, respectiv 75 de cai. calul nemtesc nu-i mai tare decat ala francez sau italian sau romanesc...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Ai mare dreptate si eu am Logan 1.6 16v si sunt foate multumit de el si chiar pot sa zic ca e mai rapid decat octavia dar nu decat acel model de 1.8 benzina care intradevar e mai puternic si se simte acest lucru,dar calitate pret necesitati/dumuri din romania tot loganul e mai bun.
                  Last edited by Seba; 26 April 2011, 23:20.
                  https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                  Comment


                  • si nu uitati de fiabilitate. d'aia "nemtoaicele" is considerate masini bune , dar si loganul s-a dovedit bun la acest capitol. si ca sa revenim on topic eu mi-as pune gaz pe 1.6 16v daca as avea si as face mai mult de 30k pe an. am avut pe toate benzinarele gaz si am avut vre-o 4 pana acum... si nu am umblat in motoare (dacia 1300 se exclude) ...

                    pe turbo - benzinare se poate pune gpl ?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Si inca cum !
                      sigpic

                      Comment


                      • Se poate pune si pe cele cu turbo nu este nici un fel de problema.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • In afara de faptul ca poti praji turbina daca dai prea multa forja sau se coxeaza uleiul prin lagare (200 de grade in plus la EGT nu sunt de ici de colo). Dar in rest merge...; Abia azi dimineata ce am vazut un Impreza facand plinul la Lukoil (cea mai ieftina dar si mai proasta benzina), deci ar dori si propietarii de impreze sa reduca bugetul de carburant.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Am asa un logan pe GPL si instalatia este Tomaseto stag 200 3 este bun si nu mai vorbim de consum este super .Despre parerea unora dece gpl hai sa enumer avantajele si dezavantajel eu unu asa zic ca incepe argumentarea.
                            Avantaje:
                            -Consum de gpl ce are pret la 1/2 din benzina
                            -Trage tot asa de bine foarte putin sesizabil diferenta(chiar se putea regla sa traga mai bine decat benzina numa am renuntat pentru economie)
                            -Inainte de masina aceasta mai am si un cielo pe gpl 1.5 16 v deci tot 16v baliverne cu arsu motorului etc nu pun butelia ca bunicu de la aragaz vorba aia anu 1990 este special conceputa sa nu se intample nimic.
                            Dezavantaj:
                            -Filtre suplimentare pentru gpl
                            Nu am ce reprosa in rest.
                            In concluzie nu ma iau dupa altii eu ma informez si vorba aia lucru ala nui bun ca asa zice nea Gheorghe eu unu is satul.
                            In rest toate bune faceti ce vretii cu bai dumneavoastra dar eu zic ca merita din diferenta de pret si chestia cu 30.000km i vrajala dupa 15.000 sa amortizat investitia si acu merg pe beneficiu .
                            Sa nu mai trancan mult nu am primu logan ci al 4 lea si nu consider diselul util decat daca ai motorina tu iar gpl porniri usoare iarna ne mai vorbindd de injectoare ok by.

                            Comment


                            • referitor la gpl, sustin spusele de mai sus ale colegului de forum. Parerea mea..pt cei cu "20 k km pe an", doar cauta motive sa nu puna gpl sau sa ii convinga pe altii sa nu puna gpl.

                              Daca tin masina 7 ani si merg 10 k km pe an, in 2 ani e recuperata instalatia.
                              oricum, psihologic cand faci plinul cu 110 lei e mult mai bine decat cand faci cu 250 sau 280 sau cat o mai fi acum

                              Comment


                              • Nu cred ca a zis cineva ceva de 20 000 pe an, ci doar ca economia incepe dupa 20 000 km. Adica pentru unii 2 ani sau mai mult.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google