16v are culbutori autoreglabili, poate prin prisma faptului asta vrei sa spui ca stie sa mearga cu gpl mai bine decat un mpi. Ca in rest e fix la fel. Eu am gpl de 20 de mii km si au inceput sa se auda cum caraie dar sunt in parametrii.
GPL motor 1.6 16v
Collapse
X
-
Am patit azi urmatoarea chestie:
- dimineata am alimentat cu GPL de la Petrom, am facut cam 7 km dupa aceea si totul a fost ok.
- dupa masa am plecat iar cu masina si nu a mai vrut sa cupleze pe gaz sub nicio forma. Dupa primul refuz, ala automat cand ar fi trebuit sa cupleze de pe benzina pe gaz, am mai incercat cuplarea manuala de vreo 30 de ori. De 2 ori am reusit sa o cuplez manual, dar a trecut inapoi la benzina dupa cateva sute de metri.
Pana azi n-am avut nicio problema, a mers excelent pe gaz. Se poate sa se infunde vreun filtru asa din senin? Dimineata masina a mers fara probleme pe gpl.
Ati mai avut careva problema asta?
Comment
-
Nu mai am ce alimenta acum, ca e plina butelia. Cum sa golesc gazul din ea daca nu il pot consuma? :P
Din ce motiv poate aparea presiunea scazuta? Aia din benzinarie pot baga si aer in butelie cu pistolul ala a lor?
O sa ma programez maine la unicul service de gpl din oras sa vad ce zic aia. Problema e ca acolo unde nu exista concurenta...
Comment
-
Am montat si eu gpl pe logan 1.6 16v euro 4...a mers bine iarna,dar acum,cand dau drumul la AC si pun frana sau scot din viteza la viteza mica,se opreste motorul..plus ca oscileaza turometrul destul de mult(600 rpm pana la 1200 rpm)...a inceput de cand sa incalzit afara sa faca probleme doar pe gpl:se opreste cand am viteza foarte mica si fac manevrele de parcare,cand dau drumul la AC si pun frana sau scot din viteza la viteza mica....Stie cineva care ar fi problema?Pe benzina nu face probleme..am schimbat senzorul de pe volanta,am curatat MPP..filtrele cu gaz sunt noi..filtru aer este nou...
Comment
-
Același simptom de oprire motor
Simptomul ăsta de oprire nu e legată doar de scoaterea din viteză ... la mine se manifestă destul de aleator la apăsare ambreiaj + călcare pedală frână. Am tot observat fenomenul și indiferent dacă e sau nu scoasă din viteză se întâmplă același fenomen de oprire motor... nasol e că se întâmplă la curbe și direcția e brusc dură și greu de tras de volan... Acum știu ... urmează să fac o revizie ... apoi să văd ce se mai schimbă.
Acest tip de defect e destul de puțin documentat peste tot.
O părere avizată ar fi super indicată pentru că se pare că indiferent de instalația montată defectul se manifestă cam la fel: oprire motor la apăsare ambreiaj combinată cu fânare.
Am observat că de fapt prima indicație pe bord e că se întrerupe alimentarea electrică : se aprinde prima dată indicatorul de baterie... de aici oprirea motorului.
M-au întrebat la montator dacă pot merge la depanare imediat după ce se oprește motorul ca să vadă eroarea.... lucru ce se pare că s-ar vedea pe DDT 2000 ? sau pe softul de computer GPL ?
Adică eu nu sunt convins dacă acest comportament de oprire nu e mai sensibil la apărea doar pe GPL ?... n-am testat acest lucru la mers pe benzină încă....
Comment
Comment