Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ia un dci de 85-90 cp si nu te mai complica , oricum e cel mai rentabil.

    Comment


    • Dacia Logan GPL

      Va salut din nou!
      V-as adresa o intrebare!
      Instalatia de aer conditionat se poate monta ulterior achizitionarii autoturismului?! Daca DA cu ce costuri!

      Comment


      • pe timpu asta de CRIZA, sigur merita GPL,nu vedeti cat a ajuns litru de benzina??

        Comment


        • @apasul: nu se merita(parerea mea). Si eu ma gandeam la un moment dat sa imi pun AC, insa costurile is prea mari, undeva in jurul pretului de 4000 roni.
          Adica ori o iei "de noua" cu AC, ori nu.
          I don't ride low, I fly high...

          Comment


          • Scuze de off topic ::::astazi am venit de la Medias si iam cam carat scurte de 140-160 reprze scurte ca asa este drumul si surpriza mi sa aprins martorul motorasul acela si a ramas aprin masina merge bine cred dar de ce?

            Apropo masinaera pe GPL am pus pe ea gpl este1,6 16v
            Last edited by tvstar1; 21 December 2010, 22:58. Reason: Automerged Doublepost
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • Dacia logan gpl

              SALUT SI ,,LA MULTI ANI!"
              Se poate comanda o masina cu ,,butelia " de GPL in portbagaj!
              De regula masina vine din fabrica cu butelia in locul rotii de rezerva!

              Comment


              • Este mai ieftin dupa

                Originally posted by apasul View Post
                Va salut din nou!
                V-as adresa o intrebare!
                Instalatia de aer conditionat se poate monta ulterior achizitionarii autoturismului?! Daca DA cu ce costuri!
                Daca o iei cu gpl din fabrica o sa te coste 900 de euroi,daca ii pui dupa,o sa te coste o instalatie de buna calitate,ex Tomasetto cam 500 de euroi.Un alt avantaj,este ca acest tip de instalatie este f fiabil,f intinlit peste tot,deci cam toti au interfata pentru reglaje,si este cam jumatate la costuri fata de cea din fabrica atit la filtre,cit si la piese de schimb.Conditia este sa o montezi la un atelier serios.Singura problema este ca masinile din fabrica au chiulasa ramforsata la scaunele de supape admisie.La cele normale va trebui sa reglezi tachetii din cind in cind.In principiu cam 200000 de mii de km ar trebui sa mearga pina cind nu se va mai putea regla,insa nu cred ca tii masina mai mult.

                Originally posted by apasul View Post
                SALUT SI ,,LA MULTI ANI!"
                Se poate comanda o masina cu ,,butelia " de GPL in portbagaj!
                De regula masina vine din fabrica cu butelia in locul rotii de rezerva!
                La instalatiile after marchet,butelia cilindrica de 60 litrii este regula,iar cea toroidala mai mica din locul rotii de rezerva este exceptia.Pentru butelie toroidala se plateste in plus cam 25 de euro.La instalatiile din fabrica,am impresia ca vin direct cu toroidala,nu cred ca poti sa optezi pt cilindrica.
                Last edited by valdo; 26 December 2010, 15:10. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Originally posted by apasul View Post
                  Va salut din nou!
                  V-as adresa o intrebare!
                  Instalatia de aer conditionat se poate monta ulterior achizitionarii autoturismului?! Daca DA cu ce costuri!
                  aer conditionat nu se merita sa montezi dupa. gpl da.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Dacia logan gpl

                    Buna !La multi ani tuturor ,,loganistilor"!
                    Dupa cum am mentionat in postarile anterioare,intentionez sa achizitionez un LOGAN GPL!
                    Sunt multe discutii si pareri legate de costurile instalatiei
                    Poate cineva sa-mi argumenteze prin calcul concret si la preturile actuale costurile unei revizii a autoturismului si implicit alinstalatiei GPL?!
                    Are cineva instructiunile din ,,fabrica " privind exploatarea unei instalatii GPL ?!

                    Va multumesc anticipat!

                    Comment


                    • Instalatii auto GPL dedicate - mai Economic, mai Sigur, mai Ecologic

                      Instalatii auto GPL dedicate - mai Economic, mai Sigur, mai Ecologic
                      Pentru a explica ce inseamna Kit GPL Dedicate, in primul rand trebuie sa vorbim putin despre Instalatia Auto GPL obisnuita.
                      Instalatia Auto GPL (IAG) reprezinta un set de componente care instalate pe masina cu motorizare pe benzina permite acestui autoturism sa functioneze si pe GPL, in functie de de optiunea soferului.

                      Ca sa se utilizeze cu satisfactie deplina Instalatia GPL Auto si sa se beneficieze de toate avantajele folosirii acesteia fara problema, este foarte importanta respectarea a doua aspecte:
                      1. Instalatia GPL Auto (ca un set de componente integrate) trebuie sa fie aleasa corect, in functie de caracteristicile autoturismului respectiv.
                      2. Echiparea autoturismului (montajului propriu zis) trebuie efectuat corespunzator in concordanta cu respectarea tehnologiilor de montaj corespunzatoarea fiecarui autoturism. Echiparea trebuie realizata de catre un service autorizat.

                      Componentele Instalatiei Auto GPL, ca oricare piesa mecanica sau electronica, poseda anumite caracteristici tehnice. De regula, cu cat caracteristiciile tehnice ale unei componente sunt mai ridicate si mai complexe, costul de productie este mai mare, si automat, pretul final al componentei este mai ridicat.

                      Pentru o functionare optima a masinii pe GPL, trebuie sa existe o corespondenta clara intre caracteristiciile tehnice ale masinii si caracteristiciile tehnice ale componentelor Instalatiilor Auto de Gaz.

                      Pe piata sunt foarte multe componente care corespund si functioneaza perfect pentru un aumit autoturism, dar care instalate pe o alt tip de autoturism avand alt tip de motor nu sunt suficient de performante ducand la o proasta functionare a autoturismului cu Instalatie auto GPL.
                      Cunoascand aceste aspecte si luand in considerare parcul de masini existent am reusit sa dezvoltam solutii optime in ceeace priveste raportul calitate pret pentru majoritatea autoturismelor.
                      In ultimii ani pe piata romaneasca din domeniul echipamentelor auto GPL s-a observat clar o tendinta de propunere din partea service-urile auto GPL din toata tara care efectueaza montaj instalatii GPL a unor preturi cat mai reduse, neluandu-se in considerare tipul de masina, modelul si caracteristicile tehnice specifice. Aceasta minimizare a pretului final al instalatiei auto de gaz se obtine prin realizarea unei configuratii folosind componente din cele mai ieftine, slab calitative si insuficient de fiabile, precum si din micsorarea contravalorii manoperei. In aceasta lupta de convingere si castigare a clientului final prin intermediul pretului atractiv, logic si inevitabil se ajunge la foarte mari compromisuri cu calitatea, mergandu-se chiar pana la incalcarea normelor tehnice. Configurarea si montarea necorespunzatoare a instalatiilor auto de gaz, conduce la foarte multe efecte negative (consum ridicat de carburant, functionarea necorespunzatoare a motorului, pierdere de putere, etc.) rezultand de fiecare data, un client nemultumit. Mai mult de atat, o instalatie montata necorespunzator poate fi periculoasa.
                      In aceste conditii, cu trecerea timpul, se formeaza o parere generala negativa, cum ca GPL auto contribuie la uzara prematura a masinii, este numai pentru oameni saraci sau este pentru masini vechi. Sunt foarte multe persoane care poseda masini de ultima generatie (Euro 5) si sunt inca sceptici sau nu stiu de posibiliatea echiparii autoturismelor lor cu instalatie auto de gaz.
                      Concomitent, in Romania exista numeroase echipamente auto GPL la cel mai inalt nivel calitativ si tehnic din domeniu.
                      La nivel mondial, din considerente economice si ecologice, folosirea solutiilor alternative a luat o amploare. Una dintre cele mai potrivite solutii este GPL, atat din punct de vedere economic, tehnic cat mai ales ecologic.
                      In strainatate oferta de a echipa masina noua inainte de vanzare cu GPL este un lucru obisnuit, practicat pe o scara foarte larga, fiind un instrument puternic in atat pentru dealerul care vande masina cat si pentru utilizator in conditiile crizei economice.
                      Pentru a apropia mentalitate utilizatorilor instalatii GPL auto din Romania la modelul european prezentat mai sus si pentru a putea oferi posibiliatea tuturor potentiali utilizatori de a beneficia din plin de avantajele folosirii GPL auto fara "experiente neplacute", specialistii societatii Autogaz Romania avand o experienta de 10 ani in domeniu si o colaborare foarte stransa cu inginerii principalilor producatori de componente auto GPL, au dezvoltat un nou concept de a oferi Instalatie Auto de Gaz care sa corespunda fiecarui model de masina in parte.
                      Aceste instalatii se numesc Kituri GPL Dedicate si sunt prezentate in catalogul nostru unde exista peste 300 de modele de autoturisme diferite, fiecarui model corespunzadu-i un anumit tip de instalatie de gaz.
                      Principiul de baza al acestui concept este obtinerea celui mai bun raport pret/calitate raportat la fiecare tip de autoturism in parte, eliminand astfel aparitia improvizatiilor, a neconformitatiilor in ceea ce priveste componentele si corectitudinea realizarii montajului.

                      Principalele diferente intre Kit-ul Dedicat si Kit-ul Universal

                      1. Kit-ul GPL Dedicat este configurat dupa o reteta de componente speciala dedicata autoturismului respectiv la sediul Autogaz Romania.
                      2. Pretul Kit-ului GPL Dedicat reprezinta pretul final al utilizatorului si cuprinde de asemenea si contravaloarea montajului care se efectuaeza sub controlul strict al specialistilor importatorului.
                      3. Kit-ul GPL dedicat se livreaza catre service-ul partener dupa efectuarea comenzii utilizatorului final.
                      Acest kit sigilat cuprinde toate piesele necesare pentru executarea conversiei GPL pe masina respectiva – de la componentele principale: rezervor, reductor, ECU … pana la conducte, furtune, coliere,cleme, fiecare componenta fiind importanta si trebuie sa corespunda anumitor parametrii si norme tehnice.
                      4. Kit-ul GPL Dedicat se livreaza impregna cu Certificatul de Garantie Special, care confirma clientului final (utilizatorului) siguranta ca a achizitionat un Kit dedicat, reducandu-se astfel aparitia fraudelor.

                      Kit-ul GPL dedicat este un produs nou, in conceperea lui nu s-a facut nici un rabat de la calitate, fiind un produs sigur, supus foarte multor studii si cercetari tehnologice si pe care Autogaz Romania il ofera pentru a ridica standardul in cadrul domeniul auto de GPL pana la nivelul european si mondial venind in ajutorul utilizatorilor de IAG din Romania de a se orinenta in directia ” Spre un mediu mai curat cu o economie la combustibil de pana la 50%”

                      referitor ardere supape logan...acest simptom se manifeste din cauza clientului.
                      din dorinta de a consuma aceasi cantitate de gpl fata de consumul pe benzina reduce debitul de gpl ajungind la un amestec sarac.
                      amestecul sarac dezvolta pe linga mersul neregulat al motorului si temperaturi foarte mari in sitemul de evacuare care duc la arderea supapelor.
                      in consecinta deteriorarea chilasei

                      Comment


                      • arderea supapelor

                        referitor ardere supape logan...acest simptom se manifeste din cauza clientului.
                        din dorinta de a consuma aceasi cantitate de gpl fata de consumul pe benzina reduce debitul de gpl ajungind la un amestec sarac.
                        amestecul sarac dezvolta pe linga mersul neregulat al motorului si temperaturi foarte mari in sitemul de evacuare care duc la arderea supapelor.
                        in consecinta deteriorarea chilasei

                        imi cer mii de scuze ...arderea supapelor este un fenomen frecvent la motoarele din gama 1300 (carburatie)...nu la gama logan...inca odata mii de scuze

                        Comment


                        • imi cer mii de scuze ...arderea supapelor este un fenomen frecvent la motoarele din gama 1300 (carburatie)...nu la gama logan...inca odata mii de scuze

                          Comment


                          • Originally posted by Costi-bc View Post
                            aer conditionat nu se merita sa montezi dupa. gpl da.
                            si AC se merita,daca il gasesti la un pret rezonabil
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • La diferenta de pret intre benzina si GPL se merita !

                              Comment


                              • Se merita, diferenta de preturi intre ele o sa fie mereu.
                                Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
                                Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google