If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Consum in Bucuresti :
- 9% benzina si 10.5% gaz
Consum in afara :
- 7% benzina si 8% gaz
Consumurile facute IARNA !
Verificati voi "CARCOTASILOR" daca se merita !
Eu raman al parerea mea ca decat sa injumatatesc viata motorului mai bn merg cu carburantul ei acum si cele care vin din fabrica crezi ca e la fel de fiabila ca una ce foloseste carburant normal ... eu asa o gandesc
la motor in 3 pistoane , turbo , n-o sa-i pui gaz. asta-i clar.
la astea aspirate merge perfect gazul. socoteste tu cata economie am facut eu in 5 ani si 173.000 km . nici acum nu am nici o problema cu motorul. pacat ca rugineste caroseria ...
la motor in 3 pistoane , turbo , n-o sa-i pui gaz. asta-i clar.
...
Si de ce nu ar merge la cele de mai sus ???
Merg super bine si alea...
La injectie directa e mai cu cintec...e pretul mai mare si pretentioasa...
Iar cu injumatatirea vietii motorului ...deja s-a trecut la basme populare
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
In loc sa tina motorul 300,000 km va tine 200,000.
Mare scofala- pai in 200,000 km economisesc cam 34,300 RON adica vreo 7,200 EUR.
Cred ca din 7,200 EUR imi permit dupa 200,000 sa dau 800 EUR pe un motor cu putini kilometrii...si sa mai tin masina 200,000.
singurul minus e ca pe gaz nu mai e placerea aia de a conduce- motorul e mult mai putin elastic. Dar la juma de pret... n ai treaba
Gresit: in regim de taxi Loganul duce linistit 400.000km MINIM...
Dupa socotelile tale din economia facuta iti cumperi alta masina noua
Iar apropo de placerea de a conduce...ma faci sa zimbesc
Parca ai conduce o masina sportiva, macar de 150CP
Sa fi fost macar la nivelul unui Lupo GTI mai ziceam de placerea de a conduce... prin afara tarii...ce placere sa ai sa conduci prin hartoapele romanesti...cu 50-60km/h prin localitati, evitind vacile, boii ce ies muci din crisme etc...
Intradevar ma gindesc ca nu mai este la fel de elastic motorul...
Esti belea
Mai erau unii pe aici care puneau GPL si intrebau de "tiuning" ...sa mai adauge vreo 5-6 cai frumosi
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
@moog nu m ai inteles.
Vorbesc pur pentru masina mea- nu stiu dc si la logan e la fel dar din ce am mai discutat cu unul altul e cam la fel.
La drum lung pe autostrada DN etc n-am treaba nici nu se observa diferenta.
Ei cand merg pe drumuri f proaste, sau merg f incet, parca motorul da in nas mult mai repede, trebuie sa fiu mult mai atent cu acceleratia si dozarea ei, ba m-am trezit pe o panta abrupta ca , dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie pentru o fractiune de secunda, la reluarea accelerarii masina a rupt aderenta.
Ori la a mea pe benzina nu se intampla asta- fiind CVVT pot sa merg cu a 3 a la 10 la ora n-are niciun stres. Iar la viteze f mici cand iau piciorul de pe acceleratie si apoi revin in acceleratie pe benzina n-are nicio treaba nu da in nas nu zmuceste nu face nik porneste lin chit ca sunt cu a1 a a 2 a.
Ei pe gaz cam da in nas si zmuceste dc nu dozez f f fin acceleratia.
Nu stiu dc am explicat f bine ca e mai greu pe scrise, trebuie sa iti arat live ce vreau sa zic
Repet- nu stiu dc e la fel la Logan- ptr ca de ex am condus un Punto 2008 motor 1.2 75 cai pe benzina.
Mama ala da in nas imediat cum ai luat piciorul de pe acceleratie, cu greu poti sa pui o frana de motor ca te da in nas (nu stiu dc o fi avut ala vreo problema ca avea 30,000 km, sau 'asa face toate')
Last edited by eugenmanea; 20 December 2012, 12:07.
Eu sunt unul care si-a facut chiptunning la masina si am gaz pe ea. Nu se transforma masina in racheta dar urca mai repede in ture si ai mai mult cuplu pe turele joase.
Daca vrei sa faci racheta din masina cu motoare de 75 si 90 cp eu zic ca esti putin dus (vorbesc in general). Eu sper sa gandeasca tot mai multi ca epuref si sa nu-si puna multa lume GPL. Sa ramane ieftin si sa nu ia calea motorinei.
Am impresia ca loganu da in nas din nascare cel putin asa face ala al lui tata de 1.4.
Nu da in nas f violent- ci doar da in nas (ceea ce mie nu mi se intampla deloc pe benzina)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment