Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanamza View Post
    felicitari. ai facut una din cele mai bune afaceri. profitul se va vedea cel mai preganant daca faci calculul pentru 100.000km. in 13.000km deja recuperezi banii investiti in instatlatie, in 300-400.000km amortizezi masina.
    Calculele pe hartie intradevar asa arata, dar sunt si dezavantaje :

    -cine tine masina 20-30 de ani ca sa faca 300.000 de km ? iti spun eu care dupa 2 ani de logan chiar daca nu mi s-a stricat nimic si nu m-a suparat cu nimic eu unul mam saturat de ea ca masina ...

    - dupa ce bagi GPL incepi cu bujii speciale de GPL, ulei de GPL, porniri ratate, resoftari ECU, miros de gaz in masina, rugina la buson unde au taiat doreii caroseria, la revanzare cine o cumpara zice ca e uzata ca are GPL si are ardere uscata si ai facut Km multi=> vrea neogiere drastica, ajungi sa ai loc in portbagaj sa bagi 2 sacose sau daca e rezervor toroidal atunci nu mai ai roata

    In fine DA pe hartie GPL suna bine.

    GPL e pentru taxi si masini de flote care merg toata ziua, pentru restul care merg 15000 pe an te plictisesti de masina si de atata economie.

    Comment


    • Daca nu tii masina incat sa renteze prima investitie in instalatia gpl inseamna ca n-ai nevoie si mergi pe benzina, deci nu montezi gpl.
      - bujii speciale ? - nici vorba, merge orice la fel de bine ca pe benzina.
      - ulei de gpl ? - nimic mai fals, merge perfect cu oricare il puneai inainte.
      - resoftari ecu ? Doar daca dorel ti-a umblat la parametrii unde nu prea are ce sa caute, face prima adaptare ecu gaz dupa ecu benzina si sanatate, merge brici.
      - miros de gaz ? nu am sesizat asa ceva in 3 ani, montata corect nu pute a gaz decat cand alimentezi si scoti pistolul de pe pana de umplere.
      - rugina, da, apare pentru ca oricum tabla de logan e praf, d-apoi sa mai fie si expusa...
      - odata ce ai luat decizia asta stii din start lucrurile si mentalitatile varza ale romanilor cum ca gpl strica motorul si iti mai da un pret de nimic, ca "e stricata", deci o tii pana cade; daca nu vrei s-o tii pana o arunci, nu pui gaz.
      Per total e a doua investitie serioasa (dupa aer conditionat) intr-o masina pe care o folosesti foarte mult, daca tii la buzunarul tau; daca tii mai mult la ea sa nu "se strice din cauza gazului" mergi pe benzina si zi-ne cum platesti dublu.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • fara alte comentarii A MERITA sa iti pui gaz pe masina.

        Comment


        • Originally posted by Drogas View Post
          Calculele pe hartie intradevar asa arata, dar sunt si dezavantaje :

          -cine tine masina 20-30 de ani ca sa faca 300.000 de km ? iti spun eu care dupa 2 ani de logan chiar daca nu mi s-a stricat nimic si nu m-a suparat cu nimic eu unul mam saturat de ea ca masina ...

          - dupa ce bagi GPL incepi cu bujii speciale de GPL, ulei de GPL, porniri ratate, resoftari ECU, miros de gaz in masina, rugina la buson unde au taiat doreii caroseria, la revanzare cine o cumpara zice ca e uzata ca are GPL si are ardere uscata si ai facut Km multi=> vrea neogiere drastica, ajungi sa ai loc in portbagaj sa bagi 2 sacose sau daca e rezervor toroidal atunci nu mai ai roata

          In fine DA pe hartie GPL suna bine.

          GPL e pentru taxi si masini de flote care merg toata ziua, pentru restul care merg 15000 pe an te plictisesti de masina si de atata economie.
          De ce vrei sa duci lumea in eroare? Si tu vorbesti din povesti auzite de prin popor ?
          Asta daca ti sa luat de logan nu inseamna ca trebuie sa`ti bagi ....in tot ce prinzi.
          in afara de treaba cu rugina(care e cu dus intors) in rest sunt povesti pentru copii.

          Comment


          • Eu nu am venit sa vand gheta eschimosilor, am citit toate topicurile de GPL si ce am scris eu mai sus sunt fie probleme reale care au aparut la majoritatea celor care au GPL fie FOLCLOR, dar care e preluat de cumparator in momentul in care incerci sa iti vinzi masina...

            Repet calculele spun ca investitia merita... dar doar daca faci km multi gen taxi si flote.

            Daca faci un 10-12 000 pe an nu se merita.

            Iar eu in cazul meu chiar ma gandesc sa trec la un 1.8 T sau 2.0 benzina diferenta de consum nu e mare dar masina per ansamblu e masina pe langa logan, de care m-am plictisit ca sa zic asa dupa 2 ani.

            E ok ca masina bagi benzina si mergi din A in B, dar parca as avea alte aspiratii decat as bag GPL si sa tin masina toata viata...

            Asta cred ca nu s-a inteles din primul post.
            Last edited by Drogas; 4 February 2013, 16:53.

            Comment


            • Deci dupa cum ziceam, povesti.
              Din moment ce ai pus gpl, clar faci mai multi kilometrii, ma uit la mine, nu mai am reticente cand e vorba de mers undeva...fata de benzina.

              Comment


              • Ce legatura are loganul cu gpl-ul?Cand ii vorba daca se merita sau nu?!
                Ce treaba are plictisitul cu gpl-ul?
                Si ce treaba are 1.8T,2.0 cu daca se merita sau nu?
                Cand vorbesti de gpl nu conteaza nici masina,nici anul fabricatiei,nici motorizarea,absolut nimic,decat daca vrei sa iti pui sau nu.
                Fiecare ii liber sa faca ce vrea!Dar sa nu uitam ca daca ii sa luam la despicat firul si benzina are multe minusuri si motorina la fel!
                Nu exista combustibilul perfect!Cine crede asta nu face decat sa se minta pe el!
                Am avut si am atatea masini pe gpl si nu mi-a picat la niciuna motorul sau orice altceva ce tine de gpl.Numai revizii si consumabile.
                Conteaza si instalatia ce firma ii si cat de buna ii,dar nu sa dai vina aiurea pe un combustibil.
                Cu multi ani in urma credeam ca doar romanul ii cu butelia dupa el,dar cand am vazut si pe afara ca ii plin de ele atunci am ajuns la concluzia ca ne meritam soarta.
                Toate cele bune.

                Comment


                • atata timp cat gazul va fi la jumatate din pretul benzinei montarea unei instalatii gpl va merita mereu

                  Comment


                  • Originally posted by silviu8601 View Post
                    Cu multi ani in urma credeam ca doar romanul ii cu butelia dupa el,dar cand am vazut si pe afara ca ii plin de ele atunci am ajuns la concluzia ca ne meritam soarta.
                    Toate cele bune.
                    Numai ca diferenta e ca in afara GPL il vezi pe Porsche Cayennem, X5, toate peste 3000 cmc.

                    NU cred ca vezi un mosulete cu un twingo cu motor de 1.2 cu GPL, in Romania il vezi impreuna cu multe Dacii vechi 1310, Cielo si multe Loganuri 1.4, 1.6

                    Ce vreau sa zic eu e ca oricand pot sa vand loganul sa mai pun 1000 E si sa iau un Passat 1.8T, Skoda 1.8 T cu 3-4 ani mai veche decat actualul logan, diferentele sunt :

                    -1000 de eur la achizitie
                    -150 de ron in plus la asigurare
                    -100 de ron in plus la impozit
                    -600 de ron in plus la consum pe an

                    Deci in afara de achizita in sine diferenta e de 850 de ron pe an ca sa ai o masina klumea.

                    Loganul e doar de facut treaba cu ea, cine zice ca o transforma in avion se pacaleste singur.

                    Repet calculele de mai sus nu sunt din punct de vedere al economiei unde clar castiga loganul, ci ca feeling si placerea condusului.

                    Comment


                    • dar cate loganuri si cate passat-uri sunt la noi in tara?
                      cred ca diferenta este net superioara pentru logan
                      si sincer cred ca te poti bucura de placerea condusului la fel de bine si intr-un logan

                      Comment


                      • Drogas daca tu zici ca o masina cu 3,4 ani mai veche decat loganul, adica una cu varsta de 10-12 ani este "kalumea" ... inseamna ca tre sa fim drogati
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • 3-4 ani mai veche decat actualul Logan al meu care e din 2008, adica fix an 2005, ceea ce inseamna ca ma refer la o masina de 8 ani de zile, 1.8 T undeva ca pret 5000 EUR, istoric verificabil la reprezentanta etc cat mai putini proprietari ...

                          Aia e masina de 1.5 Tone aproape care e capabila sa te faca sa zambesti.

                          Eu unul ma infioara ideea ca actualul Logan de 0.9 cantareste 980 de kile, tabla e ca foaia de ceapa.

                          Comment


                          • @ drogas- eu iti dau perfecta dreptate , DAR ce legatura are gpl-ul cu toata chestia asta ?

                            gpl-ul se merita , deocamdata , daca faci 20k km pe an sau peste.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Ai perfecta dreptate costi, discutia de aici s-a denaturat ....

                              Dar a pornit de la ideea ca gazul merita si ca in 300-400 de mii de km amortizezi intreaga masina...

                              Comment


                              • Originally posted by Drogas View Post
                                Ai perfecta dreptate costi, discutia de aici s-a denaturat ....

                                Dar a pornit de la ideea ca gazul merita si ca in 300-400 de mii de km amortizezi intreaga masina...
                                si asa e . ca acea masina mai are sau nu valoare dupa 3-400k e altceva. ca motorul loganului tine km astia e adevarat , ca rugineste si asta e adevarat. dar per total se merita gpl pt ca mergi ieftin. nu numai taxi sau curierat ci si masina proprie.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google