In afara de asta, distributia aia nu este pusa alalteri, adica arunca doar 13000km nerulati cu ea. Si nimeni nu garanteaza ca din compresie nu mai trage motorul. Am multi taximetristi care vin in 2 cilindri spunand ca nu-i deranjeaza trepidatul, doar consumul. Si la majoritatea se rezolva prin reglaj. Pai el nu a fost acolo cand a inceput sa trepideze? Apoi presiunea de 14,5 la un raport de compresie de 9,5:1 mi se pare imposibil de atins, indiferent in ce este scalat compresmetrul ala. Probabil a dat peste niste mecanici destepti care isi vor lua banii, apoi vor da din umeri daca va trage la fel. Pierderea de putere devine observabila abia sub 6,5 bar compresie. Si sa vezi ce putere capata unele masini cand nu mai au segmenti si se dau pe ulei.
Asa ca inainte de a trage concluziile sa aflam daca lipsa de putere e de la compresie si daca investitia era necesara sau doar profita mecanicii de un catalizator infundat, un dinte sarit la distributie, o sonda defecta sau doar corectii date peste cap. Cine nu intelege ca nu-i bai cu compresia aia, sa fie sanatos si la punga gros. Ar fi culmea sa fie distributia si acelasi mecanic sa i-o fi montat-o.
Asa ca inainte de a trage concluziile sa aflam daca lipsa de putere e de la compresie si daca investitia era necesara sau doar profita mecanicii de un catalizator infundat, un dinte sarit la distributie, o sonda defecta sau doar corectii date peste cap. Cine nu intelege ca nu-i bai cu compresia aia, sa fie sanatos si la punga gros. Ar fi culmea sa fie distributia si acelasi mecanic sa i-o fi montat-o.
Comment