Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acuma este pe sosele, practica mersul cu masina, sa dezluseasca mitul.

    Comment


    • Merita GPL, fara discutie mai ales daca circuli cu masina zi de zi printr-un oras aglomerat cu este Bucurestiul!

      Comment


      • Domnilor,permiteti-mi sa ma alatur si eu discutiei voastre!Am 80.000km pe GPL fara a face nici cea mai mica interventie la motor sau la instalatia de gaz in afara de schimbul de ulei si filtrele de aer si GPL.Fac naveta Piatra-Neamt-Bacau de cca.3sau4 ori pe saptamana pentru a merge la servici,folosesc masina zilnic si nu am avut probleme cu gazul niciodata.Odata pe luna merg pe benzina la servici si-i dau talpa adevarata ptr injectoarele de benzina,GPL de unde apuc,plinul la benzina permanent,ulei doar LIQUI-MOLY 10W40 de noua si filtrul de aer cel mai ieftin.In primavara am masurat compresi si aveam intre 12,2 si 12,4 pe cilindru.In prezent am 123000km si daca ma mai tine inca 3 ani sunt foarte multumit.De aici trageti dumneavoastra concluziile!!!
        Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

        Comment


        • Cazul lui Ady e de ras...la compresie 10.5 el se apuca de rectificat chiulasa, schimbat scaune la supape etc...la o masina cu 160.000km in bord...
          Putini de pe aici se pare stiu ce inseamna sa faci km cu masina...gen EugenManea...
          Pe langa taxi-urile pe care le vad zilnic si au foarte multe peste 300k in bord si nu au umblat la motor, mai e o firma de distributie ce lunar aduce masinile la revizie, si are peste 10...la 10 le-am pierdut sirul ...schimbat de filtre...tigaile alea fac peste 10.000km/luna...culmea e ca o singura data am reglat una/pornire grea...in rest merg cu reglajul initial...dupa ~2ani...
          Si dupa cite stiu nu a desfacut inca nici un motor...reglaj culbutori si cam atat...pe langa intretinerea normala: ulei, bujii, fise, frane/suspensie etc...
          Deci km se fac la greu pe luna daca ai distributie...chiar si la taxi fac astia intr-o disperare...
          Si cu toate astea nu rectifica chiulase, schimba supape etc...
          Ori Ady a avut o problema, ori "mecanicii" au pus un diagnostic gresit...
          La compresie 10.5 minim nu era de umblat in motor...
          Vorba lui Alexys la 6.5 inca se invarte motorul...suparator e consumul marit
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Ori, sau ...
            Hai sa ne intelegem, la Cosmin si Razvan am ajuns eu ca asa am vrut, in sensul ca masina mi se comporta altfel acum, in sensul rau. Masina nu mai trage ca alta data si cei de prin Bucuresti ce au avut ocazia sa mearga cu ea stiu ce spun. Si n-am fost doar la ei, inainte am mai fost si la altii la service pentru a verifica motivul pentru care nu mai trage. La garajul unde face Cosmin reparatii am ajuns, ca sa zic asa, pentru o a doua opinie cu privire la motivul care sta la baza schimbarii drastice de comportament. Credeti sau nu, chiar se simte ca e mai lenta fata de perioada in care mergeam doar pe benzina.
            Cosmin, acel "Dorel" nu a fost peiorativ la adresa voastra, a ta si a colegului. Am vrut sa evidentiez faptul ca al nostru coleg @piroman22 trage concluzii pripite rapid, fara a sti, de fapt, caror oameni ma adresez in momentul in care apare o problema la masina.
            Moog, ok hai sa radem, dar ia tot in calcul. Pentru cei ce nu au trecut (inca!) prin ce trec eu le precizez ca n-am o problema cu compresia mai mica daca asta n-ar trage dupa sine o putere mai scazuta si un consum mai mare. Cand am spus cam ce ar trebui schimbat, n-am facut-o dupa ureche. Daca nu sunt doar scaunele supapelor si mai sunt si alte cauze care duc la simptomele descrise mai sus si generatoare de cheltuieli de reparatii trebuie sa le prevad. Nu ma apuc sa desfac motorul fara a sti clar cat sta masina-n service si cam care ar fi costul cel mai apropiat de adevar, mai ales in perioada asta cand banii se duc in alte directii.
            In fine, raman la parerea initiala, a doua oara nu stiu daca mai pun gaz pe masina.
            sigpic
            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

            Comment


            • Cosmin ti-a dat explicatia si cauza compresiei micsorate pe parcursul timpului, ca nu astepti ca motorul sa faca temperatura optima pentru turatie ridicata, adica tu i-ai dat in gura cu motorul rece
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                AMICE,,,mai rar soferi ca tine care sa alerge masinile in asa hal de hal. Totusi,,nu sunt multi care baga km astia intr-o singura luna. Deaia am si zis ce am zis. La tine chiar se merita GPL-ul, ca apoi iei masina, o dai de gard sau o busesti intentionat si iei alta.
                Altii nu isi permit sa cumpere alta masina noua in fiecare zi/luna/an. Deci ajung sa o repare pe aia care o au si constata ca au iesit in gaura, vezi cazul lui Ady si a altora de pe aici bineinteles, dar nu prea recunosc.
                Tu practic,cand te lasa masina,,nu o mai repari,, ci o arunci in sant sau la rabla si iei alta.
                Evident ca pentru un rulaj de 10-20.000 pe an nu se merita GPL.
                Nu arunc rablele,stai linistit.O repar,o arunc cand nu mai am ce repara.Poate o donez unui cunoscut mai amarat !
                In principiu un cetatean ce isi cumpara o masina noua pentru uzul personal,trebuie sa se gandeasca profund,iar dupa achizitie minim 10 ani trebuie sa o tina,sa o intretina !Altfel investitia se transforma 100% in paguba!
                Ce sa le cer masinilor dupa cat trag ?Vrei sa am pretentii ?
                Ca si cum ai lua o "lucratoare" la bordel dupa 10 ani de "meserie" si vrei sa fie "neuzata",fara "carii".Nu se prea poate !
                @ady_p: Masina poate sa nu mai traga corect din 50 de motive independente !Un motiv hilar:frane blocate ,etc.etc.
                Pana in 300.000 nu ar trebui sa ai probleme cu motorul de 1,4.Daca ai fi mai aproape te-as ajuta intr-un week end "free" fara costuri !
                Last edited by Rac; 9 December 2013, 21:43.

                Comment


                • Originally posted by Rac View Post
                  Evident ca pentru un rulaj de 10-20.000 pe an nu se merita GPL.
                  !
                  BINGO..... bine punctat. ÃŽn cazul tău, DA se merită gazu'... dar după cum bine ai zis.. pt 10/15 mii pe an.. NU.

                  Comment


                  • Ady, in primul rand regleaza culbutorii, da reset la ECU benzina, baga niste "injector cleaner" (eventual 2+2 asta e bun pe incercatelea ) in benzina, si dai cox citeva zile NUMAI pe benzina....
                    Eu tind sa cred ca masina isi va reveni...daca nu ai intradevar o problema...80-90% ca nu...
                    Daca isi revine, atunci incepi sa sapi pe partea de GPL...de la gaz prost poti sa ai probleme: vaporizator,rampa etc...reglaj...
                    Am vazut prea multe 1.4l trase de ele pina sub limitele bunului simt, si nu s-a umblat la motor...de asta zic ca e putin probabil sa ai probleme de supape/chiulasa etc...
                    Am mai vazut pe cineva care sapa deja de 1 saptamana in masina si nu i-a dat de cap la pornire grea si mers nasol cat era motorul rece, check aprins...dupa 2 service-uri si ceva bani cheltuiti a venit la mine... rezultat diagnoza: rampa GPL schimbata pe garantie + senzor temp - setare/reglaj corespunzator...montator de tot ...

                    La 15.0000/an daca o tii 3-4ani se merita si asa... faceti o socoteala...mai ales daca mergi preponderent urban...
                    Last edited by moog; 9 December 2013, 22:05.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Gpl se merita cam de la 12000 km pe an in plus. Problema e ca dupa gpl sari de la 12000 la 25000.Eu cam asa am patit din sept 2012 pana acum am 30,000.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • Eu nu inteleg de ce ne chinuim noi sa le explicam cum sta treaba cu GPL u.

                        Din partea mea, bagati fratiorii mei benzinica pana o face Ponta 20/litru

                        Comment


                        • La un motor de 3.0 benzina care o fi pretul unei instalatii?
                          Ca as vrea un suv pe benzina, insa nu imi place ideea sa aiba autonomie asa mica si un consum mare.

                          Comment


                          • gpl-ul merita daca faci mai mult de 15.000 de kilometri cu masina . de la 15.000km incolo (adica timpul cat se amortizeaza instalatia) vei merge doar pe profit. vei 'amortiza" costul masinii in cativa ani. voi uitati ca pretul benzinei nu este constant, ci in crestere. tot in crestere este si diferenta de cost benzol/gaz, deci pe masura ce timpul trece gpl-ul este din ce in ce mai "avantajos". costurile gpl sunt mai mici decat ale motorinei, iar reviziile mai ieftine. riscul de a cadea o turbina/pompa de injectie la diesel este ata de mare, incat se poate citi "certitudine". la gpl, in cel mai rau caz, schimbi injectoare/plaman care, comprativ cu o turbina dizal, sunt maruntis .

                            GPL-ul nu merita la masini de epoca, sau in cazurile in care nu se merge decat 1000km/an, pentru ca nu se poate amortiza investitia.

                            Comment


                            • Eugen are dreptate, de multe ori economia nu prea este...cheltuim la fel dar facem mai multi km de aceeasi bani...sa nu mai zic ca creste si nr. de la pantofi
                              Cezar, da mai multe detalii...apropo de motorul de 3l...
                              Putere, nr cilindri, euro x sau non euro...
                              Poti pune butelie mai mare, eventual cilindrica...depinde de ce loc ai prin ea, unde ai roata de rezerva etc...
                              Razvan are partial dreptate...ca si Eugen...
                              Depinde si de cat timp ai de gand sa tii masina, nr. km, in cat timp te astepti sa o amortizezi...
                              Daca sa zicem ca in 15.000km amortizezi o instalatie medie, si astia ii faci in 6 luni esti superfericit...
                              Dar poate cineva se gandeste cu bataie lunga...face 8000km/an, amortizarea in 2ani si tine masina 10ani...8 ani merge pe profit...
                              Dar deja facem scenarii SF...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • 3.0, 272 cai, 6 cilindrii, euro 4.
                                Vreau sa tin genul asta de masina minim 7 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google