Pai ce sa scada la GPL? E o piata cam inchisa, accize mai deloc => pret relativ constant.
Mai merita sa montam GPL ?
Collapse
X
-
Tendinta generala vad ca e de exagerare. Ori intrun sens ori in altul. Lucrurile sunt relativ simple. Daca ti-ai luat logan ca sa faci 10k km /an si doresti sa ii faci ieftin ai facut alegere gresita. Trebuia sa cumperi un moped. Din ala tip masina ca sa nu te plangi ca te ploua. Daca faci peste 40k km/an atunci e cazul sa pui gpl. In mod cert rata la masina se injumatateste (considerand ca ai fost suficient de destept sa o iei in rate) dupa ce ai facut primii 20k km si ai amortizat instalatia. Din experienta proprie spun ca e cazul sa iei cea mai ieftina instalatie de pe piata. Pe logan merge oricare si sa iei una scumpa e moft. In cazul meu dupa peste 40k km in 8 luni instalatia Frateli merge impecabil. Singura problema e cine monteaza instalatia. Pt ca daca un ageamiu o monteaza incepe sa iti dea cu virgula. Cam la toate. Daca optati pt Frateli sfatul meu e sa megeti la importator sa o puna. Nu dau calcule si cifre exacte pt ca e inutil. Pretul la gpl si benzina variaza in functie de sezon la gpl si cotatia petrolului la benzina. Cert e ca loganul meu ajunge sa faca economie lunara de aprox 500 lei ceea ce inseamna jumatate din rata. Iar asta spune totul. Conteaza doar sa mergeti mult cu el ca sa renteze investitia. Cei ce nu merg mult se pot abtine. Sau dupa cum am mai spus sa isi cumpere moped. Doar ala consuma 2l motorina/100km. Sau pot incerca sa cumpere o electrica. E un francez la Pitesti care a pus pe un logan asa ceva.Last edited by citro; 20 December 2014, 17:56.
Comment
-
Daca ti-ai luat logan ca sa faci 10k km /an si doresti sa ii faci ieftin ai facut alegere gresita. Trebuia sa cumperi un moped. Din ala tip masina ca sa nu te plangi ca te ploua. Daca faci peste 40k km/an atunci e cazul sa pui gpl.
Uiti de un lucru, nu stii cati km o sa te tina motorul ala pe GPL. 14/1.6 erau testate ca rezista multi km. Sa spunem ca motoarele Renalt fac bine fata la GPL un numar rezonabil de km.
Doar ca nu toata lumea are motor Renault, posibil sa faci pishu cu bolta pe economia rezultata din GPL, daca s-a bulit un motor de cateva mii de euro.
Doar daca:
- nu iti pasa de masina, ca o mariti la un fraier cand se duce motorul.
-masina e deja varza, ai luat-o sh foarte ieftin, asa ca tragi de ea pana moare.
GPL e bun pentru taximetristi si pentru aia de alearga masina in scop precis si banos. Nu pentru uz casnic, casa-servici, iesiri in weekend si concedii. Ca nu faci turul Europei saptamanal. Plus ca, mai exista si avioane pentru distante lungi.Last edited by mr.K; 21 December 2014, 01:03.
Comment
-
Bun e corect ce zici tu da la salariile care le avem de 900 ron pe luna ce parere ai, trebuie sa mancam sa mai bem si noi o bere ,sa mai platim si gaze ,lumina etc sunt mai multe la oras,cu 120ron faci plinul la gpl mergi 450km,iar daca bagi benzina de 120ron cat mergi.daca aveam si noi salariile de 2000pe luna nu mai puneam gpl.in schimb un motrr la dezmembrari cu garantie e ieftin
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostSi toata lumea uita ca economia incepe abia dupa 20 000 km (pentru un Logan) dupa ce ai cumparat instalatia. Kilometri care la mine s-ar face in 3 ani.
Originally posted by mr.K View PostSi intre 10.001 km-39.999 km/an ce recomanzi?
Comment
-
Originally posted by citro View PostTendinta generala vad ca e de exagerare. [...] Daca ti-ai luat logan ca sa faci 10k km /an si doresti sa ii faci ieftin ai facut alegere gresita. [...] Daca faci peste 40k km/an atunci e cazul sa pui gpl. In mod cert rata la masina se injumatateste (considerand ca ai fost suficient de destept sa o iei in rate) dupa ce ai facut primii 20k km si ai amortizat instalatia.
Intrebarea mea, este: tu chiar ai treaba pe aici, sau ai venit doar sa te lauzi?
Daca raspunsul se regaseste in partea a doua a intrebarii, iti dorim la revedere!If it ain't broke, don't fix it!
Comment
Comment