Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tu crezi ca si un Range Rover poate fi urnit de pe loc de supermotorizarea 1.5dci?
    Daca vrei unul de 3.5, poti pune GPL pe el si sa te bucuri la un pret redus de masina.
    Bineinteles, imatriculat pe Bulgarica, taxele in Romania pentru motorul de 3.5 sunt similare cu taxele pentru un avion in USA, probabil.
    Last edited by IancuMIC; 21 December 2014, 20:21. Reason: off-topic

    Comment


    • Am masina de 5 ani si gpl pe ea tot de atunci, economia se vede, chiar daca pica motorul iau unul sh cu 300 euro sil arunc pe ea si nu am treaba si tot in castig sunt. Dal draq de motor ca nui tractor sa se duca secmenti ..... Am laguna 1 motor 18, 16 v nu cade motorul pe gpl.

      Comment


      • Sa nu iei un motor sh care e mers tot pe GPL.

        Nu toti gasesc motoare sh la dezmembrari, sunt si masini ce nu le vezi la tot pasul pe strada.

        Segmenti le zice, nu trebuie sa imbunatatesti limba romana. Se duc scaunele de la supape de la GPL.
        Last edited by mr.K; 21 December 2014, 20:14.

        Comment


        • Eu imi permit benzina si totusi merg bine merci pe Gpl.
          Dar- la pretul actual 5 lei benzina 3 lei gpl.. nu merita.. pe termen f scurt insa- asta insemnand cel mult 6 luni.
          Normal ca daca te duci la primul Dorel iesit in cale poti sa iti iei o mare teapa..totusi daca faci un minim efort cu gogu si cateva forumuri de masini gasesti montatori care chiar stiu ce fac- numai asa ce imi trece urgent prin minte Pro gaz Vernesti, Alex din Pitesti, mai sunt unii in Deva foarte buni.Asta chiar nu cred ca e un impediment!
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • Ciudat insa este pretul la gpl, aici in sud este 0.67l cel mai ieftin insa in centru nord se vinde cu 0.46l mai ieftin ca in RO...

            Comment


            • Intersant .
              Nu e un secret că motoarele de cilindree mare suportă mult mai bine diferenţele în detonări, pentru că au o construcţie cu mai mari rezerve inginereşti. Un motor de 1.2 litri, astfel, va suporta mai greu şi se va uza mai repede odată cu convertirea la gaz, decât unul de 3.0 litri, spre exemplu. ÃŽn acelaşi timp, motoarele turbo sunt mult mai sensibile la astfel de convertiri, turbina şi sistemul de injecţie putând fi foarte rapid afectate de eventuale conversii. Deci e preferabil să supuneţi convertirii motoarele aspirate natural, de o cilindree agreabilă faţă de dimensiunile şi greutatea maşinii.
              O pagina de la vecini. Folositi cu incredere Google Translate, daca nu intelegeti limba moldoveneasca.
              Fiecare nouă scumpire a preÅ£urilor la carburant îi face pe conaÅ£ionalii noÅŸtri, care încă mai folosesc un motor pe benzină, să se gândească tot mai mult la convertirea motorului la rularea pe bază de gaz, ca o soluÅ£ie de a minimiza costurile. Noi ne-am propus să venim cu câteva sfaturi utile...


              O analiza foarte obiectiva, mai mult decat ce am gasit la pseudoziaristii romani.
              Last edited by mr.K; 21 December 2014, 21:25.

              Comment


              • Bine punctat mr.k prin acel site desi poate nu e adevarat chiar tot ce se zice acolo ca se bat cap in cap unele situri de profil ...oricum am fost odata pro gpl ....iar la logan ori e din fabrica adaptat ori deloc

                Comment


                • Stiti ce zice o moldoveanca atunci cand e prinsa in pat cu amantul? Ioane..tu crezi ce vad ochii tai sau ma crezi pe mine?
                  Ar trebui sa credem un articol sau pe cateva sute de colegi care au gpl si nu au probleme?
                  Ok scurteaza viata dar cu cat? Ce anume se strica si cat costa sa repari?
                  Ca daca motorul in loc sa tina 400 k tine 300 chiar nu vad o problema!
                  Eu stiam ca gpl ul are cifra octanica mai mare.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Ei, nu au probleme in sensul ca nu le pica motorul, dar mici incoveniente sunt: se mai duc niste injectoare, cate un senzor de presiune, tre' sa stai de reglat, mai crapa niste imbinari de cauciuc, trece masina pe benzina de una singura, chestii din astea mici, sacaitoare. Un reglaj cat costa, 50-70-100 de lei? Si uite-asa se duce economia la un plin. Cine e cu taxiul la strada, ok, poate sta toata ziua dupa masina, altii mai avem si treaba, dam cheie si ajungem unde e nevoie. Io nu bibilesc masina, ma folosesc de ea.
                    Da, GPL are cifra octanica mai mare, de la temperatura mai mare cand detoneaza se trag problemele cu supapele, am inteles.

                    Ar trebui sa credem un articol sau pe cateva sute de colegi care au gpl si nu au probleme?
                    Aia care nu au GPL sunt mai multi decat aia care au.

                    O instalatie din fabrica e totusi de preferat, decat montata de Dorel.
                    Last edited by mr.K; 22 December 2014, 09:55.

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      O instalatie din fabrica e totusi de preferat, decat montata de Dorel.
                      Contează foarte mult şi la care "Dorel" te duci.

                      Comment


                      • Pai te duci la unul care se pricepe sa ti-o monteze, sa zicem ca e la Buzau.
                        Apoi, daca e nevoie dupa un timp de vreun reglaj, te duci la alt Dorel mai aproape de unde locuiesti, si ala strica treaba. Lantul slabiciunilor.

                        Comment


                        • Apropo de uzura motorului...s-a vorbit la greu...
                          Amestecul sarac si detonatiile ar strica motorul...la masinile noneuro/fara sonda lambda ar putea fi adevarat...
                          Dar la astea mai noi trebuie ca utilizatorul sa fie mai prost decat permite legea, in speta sa mearga cu check-ul aprins sa poata strica ceva...chiar si asa merge cite 100k...
                          Site-urile de profil /montatori fac copy-paste de la unii la altii...chiar si ala de mai sus ...de unde a scos 10-15% consum mai mare ? Teoreticul , macar asta ar fi palpabil, ar fi ~26% mai mare...asta fiind o medie functie de amestecul propan-butan...

                          La Loganuri nu prea aveti motive de ingrijorare...cam greu sa se dea peste cap sa ameteasca...
                          Chiar si asa , o interfata e 60RON , soft pe net, laptop din dotare sau vecini si se rezolva...
                          Last edited by moog; 22 December 2014, 10:16.
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Ei, nu au probleme in sensul ca nu le pica motorul, dar mici incoveniente sunt: se mai duc niste injectoare, cate un senzor de presiune, tre' sa stai de reglat, mai crapa niste imbinari de cauciuc, trece masina pe benzina de una singura, chestii din astea mici, sacaitoare. Un reglaj cat costa, 50-70-100 de lei? Si uite-asa se duce economia la un plin. Cine e cu taxiul la strada, ok, poate sta toata ziua dupa masina, altii mai avem si treaba, dam cheie si ajungem unde e nevoie. Io nu bibilesc masina, ma folosesc de ea.
                            Da, GPL are cifra octanica mai mare, de la temperatura mai mare cand detoneaza se trag problemele cu supapele, am inteles.


                            Aia care nu au GPL sunt mai multi decat aia care au.

                            O instalatie din fabrica e totusi de preferat, decat montata de Dorel.
                            S-a creat o mica psihoza cum ca la instalatiile GPL trebuie sa stai toata ziua sa o reglezi- ori asta e pur fals!
                            Eu am instalatia de 2 ani juma 45,000 km- singura problema pe care am avut o a fost cand cateodata nu imi pornea la prima cheie. S-a schimbat CB ul de gaz si aia a fost singura interventie in afara de reviziile uzuale care se fac la 30,000 km! (eu o fac la 20,000 ca sa fiu sigur).
                            In rest nimic- eu habar nu am sa ii fac ceva instalatiei si nici nu as fi acceptat sa imi fi pus ceva pe masina la care sa imi bag nasul ulterior pentru ca nu merge optim!
                            Singura grija pe care o am este ca la app 1,000 km sa merg macar 50 si pe benzina- atat!
                            Iar despre reglaje- sa nu uitam ca instalatia are 2 ani garantie- deci dc apar chestii (la mine nu au aparut) reglajul e mok!

                            Eu mi am reglat instalatia ca la peste 4,500 ture sa treaca pe benzina...nu cunosc in detaliu care e treaba cu temperatura mai mare la detonatii dar din ce am citit (am incercat sa ma dcumentez cat mai bine inainte sa fac schimbarea) temperatura nu e cu mult mai mare iar piesele sunt facute sa aiba o anumita toleranta.

                            Asta e funny cu cei fara GPL care sunt mai multi- cred ca era o gluma
                            Intr adevar una de fabrica e de preferat- dar nici una AM montata cu cap si avut grija de ea ca la carte nu e de lepadat.

                            Singura problema reala si de care trebuie tinut cont este benzina - care de f multe ori e f proasta!
                            La o masina pe benzina chiar dc benzina e proasta calculatorul isi face singur corectiile si nu ai probleme. Ori la GPL calcul nu poate sesiza calitatea si ramane pe setarile standard- asa ca pot aparea probleme de pornire. Solutia este sa se consume toata benzina proasta si sa se puna una proaspata- eu merg doar pe Petrom 99 si nu am mai avut probleme de multisor.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • Originally posted by moog View Post
                              ...de unde a scos 10-15% consum mai mare ? Teoreticul , macar asta ar fi palpabil, ar fi ~26% mai mare...asta fiind o medie functie de amestecul propan-butan...
                              mie exact asa imi consuma pe GPL: +10...+15% adica in loc de 10L/100km pe benzina imi ia 11L/100km pe GPL

                              Mi se pare enorm de mult +26%.

                              Comment


                              • In concluzie GPL nu e cea mai buna varianta de combustie, dar pare a fi cea mai convenabila ca pret.
                                Deocamdata. Asa era si motorina foarte ieftina raportat la benzina, anii '90.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google